Volgers

donderdag 1 oktober 2020

Kerstkaart week 40 en Challenge 52 weeks to Christmas : Oh denneboom, allemaal kaarsjes!

 Hallo allemaal,

 

Bedankt voor de leuke reacties op mijn uiltjes Kerst kaart van laatst! Ik heb ze met alle plezier gelezen. 

 

Even een update van de laatste 2 weken, sinds mijn vorige kaart dus.

Ik was druk bezig met de nieuwe 3 luik mal van Md .

Ik had DCL in mijn hoofd met plaid, Knutsels en Kadootjes met nummers (nu weg gelaten) en er was nog ergens een Kerstkaarten challenge. 

Maar nee hoor, het liep heel anders.

 

Acute ooronsteking vlak voor mijn verjaardag.

In het begin ging het nog wel.

Ondanks de pijn toch een fijne verjaardag gehad.

Ook mocht ik leuke kaarten van een aantal van jullie ontvangen, 

voelde me daardoor echt jarig, heel erg bedankt allemaal!!!! 

Dikke knuffel!

 

Maar dan,koorts en veel pijn, opgezwollen klieren in wang en oor,

 en inmiddels zat het in beide oren. Wat een ellende kan ik je vertellen.

 

 Huisarts zei flink ontstoken, hup antibioticadruppels.

Druppelen en dan 20 min hoofd laten liggen. Ben je dus 40 min onderweg.Het zat helemaal dicht en ik was mijn gehoor ook voor een gedeelte kwijt. Koorts bleef, 1 oor ging wel beter, weer naar huisarts. Nog 5 dagen volhouden en 's nacht watje met druppels erin. Doen we dan maar. 

Ja hoor, vandaag gaat het eindelijk beter.

Beetje dik is het nog wel, maar ik kan de radio weer een beetje horen:) Gaat gelukkig de goede kant op.


Nu dus het beloofde 3 luik van MD van 2 weken geleden.

Zo leuk om me te werken.

Bij 52 weeks to Christmas vragen ze kaarsjes of een lantaarn, Challenge 39 en week 40

Ik heb gekozen voor kaarsjes in de boom.

Dit is het geworden:


 Morgen maak ik mooiere foto's, nu moest het even snel :)

 Foto's van vandaag:

Staand
 

Komen de kleuren toch iets mooier uit :)
 

Materialen van MD : hekje,drieluik mal, stempel, hertje, achtergrond plaatje.

Joy crafts: Kerstroos, Kerstboom smal

Ali: Kids, parels, ster, sneeuwvlok, schild paal, kadootjes onder boom.

Poes is van Memory box.

Boom en dennenappels van Studio light dacht ik

 Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden?

 

Komende weekend staat er een grote blogronde op het programma.

Nu snel linken anders ben ik weer........ te laat. Dus doei.

Tot dan!

Lieve groetjes Crealientje.

 


 

23 opmerkingen:

  1. Wat een mooi drieluik kaartje Crealien met kaarsjes in de boom .
    Past precies in de challenge , fijn dat je nog net op tijd was om
    mee te doen , tot de volgende X , groetjes van Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart heb je gemaakt! Jeetje dat klinkt erg pijnlijk. Hopend gaat het gauw de betere kant op, wens je veel beterschap.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke drieluik kaart en grappig die kaarsjes in de boom.
    Nog gefeliciteerd met je verjaardag .
    Wat een ellende met je oren maar gelukkig gaat het wat beter.
    Beterschap.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtige drieluik. Wensje veel beterschap.
    Groetjes Ilonka
    https://meandmyscrapworld.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een schitterende kaart!!!
    Gezellig dat je meedoet met de uitdaging.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een prachtige kaart heb je gemaakt Crealientje en van harte beterschap

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O wat een ellende! Oorontsteking is zo pijnlijk!!!! Ik hoop dat het snel beter met je gaat.
    je kaartje is een juweeltje!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, wat heftig, die oorontsteking en dan ook nog aan beide kanten, Isolina. Fijn dat het eindelijk wat beter gaat.
    Je drieluik kaart is prachtig, heel leuk gedaan.
    Leuk dat je meedoet met de challenge van 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, wat een prachtige drieluik-kaart, super mooi versierd ! Zo erg, dat je met een dubbele oorontsteking zat, hopelijk is het vlug weer helemaal beter ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooi drieluikje is het geworden een beetje nostalgisch ziet het er uit super
    wens je heel veel beterschap
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oei oei wat zul jij een pijn hebben gehad, Isolina
    Gelukkig gaat het nu beter met je!
    Je hebt een prachtige drieluik gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ten eerste wil ik je heeel veeeel beterschap wensen, jeetje wat heftig, wat een pijn, maar ik lees dat de antibiotica wel werkt..gelukkig..sterkte er mee.
    Je drieluik kaartje is erg mooi geworden, een mooi tafereeltje erop, mooi de lantaarn, bednakt dat je mee doet bij 52 WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat zal jij je beroerd hebben gevoeld Isolina, ik hoop dat je al van de pijn af bent! Je drieluikje is heel mooi geworden, kaarsjes in de boom had ik nog niet eens aan gedacht!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi pechvogel!!! ik zag je gastdesigner kaartje al niet op het MD blog maar dan staat je hoofd natuurlijk nergens naar! Gelukig het ergste achter de rug nu. Nog van harte Gefeliciteerd met je jaartje erbij!
    Prachtig drieluik heb je gemaakt waar van alles op is te bewonderen...heel leuk die silhouet kids!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is een prachtig drieluik geworden Isolina. Had dit nog niet gezien. Je hebt de drie vakken Superleuk opgevuld. Mooie kleuren en tafereeltjes. Veel beterschap nog. Groeten Rijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Woh , wat een mooi drieluik Isolina.
    Een heel mooi tafereeltje.
    Knap gemaakt.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Waar een ellende.
    Helaas weet ik waar je over praat, ik heb dat een paar jaar geleden ook gehad, ben er zo ziek van geweest.....
    Pas goed op jezelf, het komt goed hoor, echt waar. Heel veel sterkte.
    Je staat niet op mijn blog kalender, wat raar, volgens mij heb ik wel je adres.
    Ik ga zo even kijken.
    Waar een leuk model. Zo'n 3 luik kun je alle langen mee op, ik hou ervan, en apart model.
    De achtergrond is mooi, jammer dat je een paar challenges mis gelopen bent.
    Lieve groet, Daphne.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oei, wat heeft de oorontsteking jou goed te pakken.
    Gelukkig gaat het weer een beetje de goede kant op, maar zo te lezen ben je er nog niet.
    Heel veel sterkte hoor.
    Wat een mooie kaart heb je gemaakt, ik kan gewoon zien dat je er met veel plezier aan gewerkt hebt.
    Zo mooi en zoveel op te zien.
    Fijn weekend,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige kaart is dit, super! De kleurencombinatie van kraft en donkerblauw vind ik ook heel mooi en dan die achtergrondjes en voorgrondjes, echt supermooi gedaan!
    Hopelijk gaat het weer beter met je oren want dat zal een zeer pijnlijke ervaring zijn geweest.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super mooie kaart ! Geweldig !
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Fijn dat het weer beter met je gaat. Je kaartje is prachtig, die kleine kaarsjes is inderdaad wel even een gepriegel. Die kinderen op je kaartje vind ik super leuk gedaan! Gelukkig was je nog op tijd voor de challenge.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wow...Wat een prachtige creatie!!
    Zoveel moois op te zien.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige kaart heb je gemaakt voor de Challenge! dank je wel voor het meedoen!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen