Volgers

dinsdag 6 oktober 2020

Gastdesigner voor Angela's Mijn Hobbyhonk: Dat moet gevierd worden PROOST!

 Goedemorgen allemaal,

 

Bedankt voor de beterschap wensen en leuke reacties op mijn vorige kaart.

Dat heeft me goed gedaan!

Inmiddels gaat het beter met mijn oren, soms nog een dof gehoor,

maar dat zal met de tijd ook verdwijnen, gelukkig maar!

 

 Een warm welkom aan mijn nieuwe volgers, gezellig dat jullie mijn blog gevonden hebben.

Als je een reactie achterlaat dan kom ik ook bij jullie langs.

 

 Vandaag een reminder kaartje voor Angela's  Mijn Hobbyhonk challenges

thema sketch


Je mag de sketch draaien en/of spiegelen..... als de sketch maar herkenbaar is op je kaart/creatie.

De challenge duurt tot en met 15 oktober 23.55 uur.
Er is geen maximum aan het aantal inzendingen, 
maar wel aan het aantal challenges om mee te doen namelijk 5 andere.
 
Doen jullie gezellig mee?
 
Dit is mijn bijdrage geworden:
 

 Ons neefje is binnenkort jarig, en in deze rare tijd proosten we dan maar op afstand.
Het is niet anders.
 
Ik heb het papier van Joy gebruikt Gentlemens style.
Coolman en controler van Yvonne Creations
Teksten, smiley's en biertje van MD.
 
Challenges:
 
Vandaag verwachten ze regen, dat word vanmiddag weer knutselen en huishouden :)
Fijne dag allemaal, en tot blogs!

Liefs Crealientje.
 

23 opmerkingen:

  1. Een keigave gastdesignerbijdrage Isolina, énig die tekst en de grappige smileys!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterende uitwerking van de leuke sketch Isolina.
    Fijn dat het beter gaat. Een fijne freubeldag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, een mega coole kaart heb je gemaakt met de sketch Isolina.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wa een stoere kaart voor een jongeman.
    Gaaf, de kleuren, vrolijk en stoer tegelijk.
    Ik ben ook vrij vandaag en onze jongste ook, wij hebben een bezoek aan de tandarts op het programma staan....brr, niks aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuke en stoere kaart, Isolina!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Crealientje, wat een prachtige kaart heb je gemaakt.
    Groetjes Ilonka

    https://meandmyscrapworld.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een super leuke mannenkaartje heb je als gastdesigner gemaakt met deze sketch Isolina...wat een mooie details er allemaal op...
    veel plezier met knutselen en je huishoudelijke klusjes
    Ik heb zojuist een grote rode kool in de pan gedaan...staat nu lekker te pruttelen...dat zal vanavond best smaken
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend je kaart Isolina mooie details! Altijd leuk om GD te zijn.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi stoer kaartje voor je neef, Isolina!
    Mooi gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bij Angela zag ik je kaart en ik vind hem heel gaaf Isolina. Leuke details voor een jonge knul heb je gebruikt, top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw jij hebt er een mooi kaartje van gemaakt.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele gave mannenkaart Isolina en geweldig knap hoe je de sketch hebt gebruikt! Een suoper bijdrage als gastdesigner!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gave kaart heb je gemaakt als GD. Heel leuk voor een jongen.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. een leuke, stoere kaart heb je gemaakt, mooi
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een heel stoer kaartje naar aanleiding van de schets! Groetjes, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk dat je GD mocht zijn, je hebt een een mooie, stoere kaart gemaakt,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een echte stoere mannenkaart Isolina.
    Fijn dat je gastdesigner mocht zijn.
    Het is een leuke sketch.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtgie stoere kaart heb je gemaakt als gd. Erg leuk gemaakt volgende schets met deze leuke materialen. Fijn dat het beter gaat met je oren . Heel naar moet het zijn als je zo!n last hebt. Veel beterschap nogmaals. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een gave kaart heb je voor je neef gemaakt. Leuk met de smileys.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je hebt er een ontzettend leuke kaart mee gemaakt, met de sketch. Gelukkig dat het met je oren weer de goede kant op gaat. Ik moest wel lachen om de 0.0 op het flesje....

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuk en stoer kaartje voor je neef! Echt een mannenkaart! Hij drinkt alcoholvrij bier zo te zien! Ook vandaag valt er weer regen dus misschien kun je weer knutselen!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. This looks like the perfect card for a young man!!

    Thanks for joining us at Cut it Up for our World Cardmaking Day challenge!

    Evelyn
    http://mylittlecraftblog.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen