Volgers

maandag 19 oktober 2020

Cozy Christmas in een hoekje en Kerstkaart week 43!

 Hallo allemaal,

 

Bedankt voor jullie grappige reacties op mijn Kerstkaart van de vorige keer:)

Altijd leuk om te zien hoe jullie reageren.

Lol!

 

Vandaag iets heel anders.

Een Cas kaart voor AAA cards!

Dat vind ik hele moeilijke kaarten.

 De opdracht is ook nog in een hoekje en als twist Cozy, gezellig.

 

Ik heb met stempels van Lawn Fawn gewerkt
LF1466 en LF334

Geprobeerd alles te stempelen via masks.

Echter de sokken er apart opgeplakt.Er ontbrak iets naar mijn mening.

De strepen op achtergrond moeten behang voorstellen :)


 

De kat wenst zich een lekker visje met Kerst!

Ik zelf had de tekst liever rechts boven gedaan, maar heb de opdracht proberen aan te houden dus alles in 1 hoek.
 

Andere Challenges:

Week 43/  52 weeks to christmas

trimmies craft challenge-573-anything-goes-optional Christmas 

christmas cards al lyear round challenge-no-tricks-just-treats /The fish:)

Crafty catz weekly challenge 523-anything-goes 

do-allkreatives kreativer-hintergrund /behang

fab n funky challenges 498-keep-it-simple 

the holly and ivy christmas challenge.81-anything-christmas-goes

Iedereen een fijne week!

Morgen ben ik terug met laatste Halloween doosje en een weer een lolletje:)

Lieve groetjes en bedankt voor je bezoekje!

Crealientje.

30 opmerkingen:

  1. Wat een lieve en leuke CAS kaart! Ik vind dit soort kaarten ook erg lastig! Je denkt dat het een snelle kaart is maar ik ben er veel langer mee bezig dan met een gewone kaart!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk tafereeltje op je cas kaart. Leuke de gedachten van de kat.... cas is best moeilijk... meestal denk je dat je de kaart volller moet maken... en dat hoeft niet altijd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig kaartje en volgens mij heb je prima aan de opdracht voldaan!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had dit echt niet gekund hoor een stukje van de kaart open te laten. Maar wat super gedaan en evengoed nog een hele leuke COZY kaart geworden Isolina en opdracht zeer geslaagd!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij met met glans geslaagd voor deze moeilijke opdracht! Je kaart is superleuk geworden met dat gezellige tafereeltje!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart,heb je gemaakt.
    Leuk zo gestempeld in het hoekje.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind je kaartje goed gelukt, best een lastige uitdaging om aan vast te houden.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gezellig hoekje op je mooie kaart Isolina. Wat mij betreft ben je geslaagd in de opdracht.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gaaf kaartje, super mooi gedaan!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuke kaart heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is zeker een cozy kaart!
    Heel erg leuk gedaan.
    Ik vind de tekst wel mooi daar, net of het op de muur staat, zo'n leuke "home tekst", die je een poosje geleden veel zag in huiskamers.
    De kat is ook zo leuk, daardoor wordt het nog gezelliger allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuk gedaan Crealientje....prachtig kaartje....knap gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hihihi, sel dat wij zo'n wolkje boven ons hoofd hadden als we droomden. Dan had ik vast heel leuke nachtdiensten!
    Je kaart is top! Echt heel goed gelukt voor die challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. O wat een leuk kaartje, vooral de kat met haar droom visje verpakt met een strik.
    Super leuk kaartje!
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een heel leuk kaartje, zo fijntjes altijd.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Iets heel anders van jou Isolina maar ook dit kun jij gewoon.
    Erg leuk gedaan. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. oooh wat issie schattig geworden deze lf is leuk hè ik heb hem ook ik ben verslaafd aan lf tegenwoordig en spaar steeds voor nieuwe heb er al heel wat.
    wat leuk dat blauwe vlak erachter en mooi ingekleurd
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Echt een prachtig kaartje, Isolina
    Met CASkaarten heb ik ook altijd moeite, het weglaten wat juist de bedoeling is, geeft mij altijd kriebelscom juist meer te maken... maar het is jou heel goed gelukt, ik vind dat katje met droomwolkje ook zo grappig, leuke kaart!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Great CAS design.
    Thank you so much for entering our challenge this week at CRAFT Challenge, looking forward to see you again next challenge.
    Hugs Sheryl xx CRAFT DT

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi geworden, die kat heeft het echt wel naar zijn zo lekker bij de openhaard, echt cosy. Bedankt voor het meespelen bij AAA Cards

    BeantwoordenVerwijderen
  21. What a great fun card and I love his little bubble with his gift inside, so very cute..
    Thank you so much for sharing and joining in with us at CCAYR...[ Christmas Crafts All Year Round]

    Luv CHRISSYxx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Beautiful card! Thank you for playing at AAA Cards!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Fabulous cosy scene nestled down in that corner! Thanks for playing at AAA Cards, hope to see you join in with future challenges too. Stay safe and keep crafting!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Fabulous make and thanks for sharing this with us at Crafty catz hope to see you in the new challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een grappig kaartje met die chillende kat!! Een echte relaxte kerst!!
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heel mooi tafereeltje met het poesje en de sokken horen er gewoon bij.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Tof kaartje hoor! Gezellig tafereeltje. Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wat leuk is je kaartje geworden ! mooi
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen