Volgers

zaterdag 10 oktober 2020

Bingo: een babykaart voor 2 Sisters on the Blog!

 Hallo allemaal,

Hebben jullie genoten van mijn Halloween verhaaltje, hahaha.

Bedankt voor de reacties , ik heb ze met een Big smile gelezen :)


Vandaag iets heel anders: Een babykaartje.

Caroline en haar man zijn grootouders geworden van een meisje genaamd Evi!

Aangezien ik GD bij de 2 Sisters on the Blog mocht zijn, heb ik naar aanleiding van een Bingo kaart een Geboortekaartje gemaakt om ze te feliciteren.


Het rijtje dat ik gebruikt heb is Touw/bruin/wit.

Dit is het geworden:



De Bingokaart:


🌻🌻🌻  Lieve Nicolette en Caroline bedankt dat ik GD mocht zijn!🌻🌻🌻
De challenge loopt t/m 31 oktober 20.00 uur 
Je mag met 3 kaarten meedoen.
Je kunt hier linken.

Doen jullie gezellig mee?

 

Ik wens iedereen een goed weekend verder! 

Wij gaan misschien nog een mooie wandeling maken vandaag.

Tot blogs!

Lieve groetjes Crealientje.

22 opmerkingen:

  1. Ontzettend bedankt voor je superleuk kaart die wij mochten ontvangen! En zo leuk dat je deze voor ons blog hebt gemaakt. En zo stiekem ook haha!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik lees al hoe blij de kersverse grootouders van Evi zijn met dit beeldige kaartje, ook nog gdt dus twee vliegen in één super leuke klap Isolina!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een super schattig babykaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om voor de nieuwbakken Opa en Oma deze prachtige kaart te maken, en meteen zo'n leuk voorbeeld als GD.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooie kaart en leuk om ze op deze manier te verrassen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh dat is wel heel gaaf geworden Isolina!! Ik vind het altijd moeilijk om de romper te versieren. Dit ga ik onthouden.
    Fijne wandeling en ook een fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb je Halloween berichtje wel gelezen en met big smile zitten lezen! Soms kom ik er echt niet aan toe om overal te reageren maar nu wel lekker lang vrij! Je hebt een beeldig babykaartje gemaakt als gast DT en Caroline zo hebt verrast!!! Je rompertje is heeeeeeeeeeel mooi gemaakt en een heel feestelijk kaartje geworden!!! Ik denk dat het hier binnen zitten word vandaag het plenst!!! KNUTSELTIME!!!
    Heel fijn weekend Isolina....xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Helemaal top deze kaart !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super schattig kaartje! Wat leuk dat je Caroline een kaartje stuurt!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijk babykaartje Isolina, en lief dat je deze voor Caroline maakte.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel schattig babykaartje heb je als Gast Designer gemaakt en een leuke verrassing voor Caroline en haar man als kersverse oma en opa.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schattig babykaartje Isolina!
    Mooi gemaakt!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuk babykaartje Isolina.
    Voor de kersverse oma en oma.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ach wat een schattig kaartje voor de kersverse oma en opa. En een heel mooi kaartje als gastdesigner! De bingo staat genoteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie babykaartje heb je gemaakt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een schattige kaart heb je gemaakt leuke details heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een hele mooie kaart Isolina. Nogmaals bedankt dat je gd wilde zijn.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige babykaart heb je gemaakt met een mooie naam (zoals mijn dochter :-)
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh deze is echt super cute. Leuk gedaan zeg...een echt toppertje. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel leuk kaartje met alles erop en eraan voor de kersverse grootouders.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige babykaart heb je gemaakt Isolina. Leuk op dit model . Leuk dat je gd mocht zijn. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen