Volgers

woensdag 14 oktober 2020

Halloween doosje naar aanleiding sketch Angela's hobbyhonk!

 Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn baby kaartje!

Moet eerlijk zeggen dat ik niet vaak babykaartjes hoef te maken.

Er worden weinig baby's geboren in mijn omgeving, jammer hé!

Het is zo leuk om te doen :)


Vandaag weer een vervolg op Ollie en Bollie :)

Althans de ogen van die twee, hahahahha!!!

Ik heb dus een doosje gemaakt voor Halloween en daar doe ik snoepjes en wat geld in.

Natuurlijk mogen de Ollie en Bollie ogen niet ontbreken ( heb ze bij de Hema gehaald).

 


Op het doosje heb ik de sketch van Angela's Hobbyhonk toegepast:

Ik heb de sketch gedraaid.

 


Je hebt nog 1 dag om mee te doen :)

 

Ben benieuwd wat jullie van mijn creatie vinden?

Zo nu eerst even mijn hobby tafel veranderen, 

ik zit in de keuken en het staat niet helemaal naar mijn zin.

 

Andere challenges:

Kaartjes-inspiratie-challenge 146-Herfst-Halloween 

 Crafty calendar challenge October-challenge-Halloween

Unicorn challenge 59-spooky-andor-cute 

Die-cut-divas thoughts-of-Autumn-fill-air-from-Bugaboo 

Tuesday taggers Halloween 

 

Ik probeer vanavond weer bij jullie langs te komen en een begin te maken aan het 2e Halloween doosje :)

Morgen ben ik er weer met een GD kaartje voor Marianne Design!

Met andere woorden druk druk druk, maar wel leuk druk :)

 

Tot blogs!

Blijf gezond en lieve groetjes Crealientje.


28 opmerkingen:

  1. Je kaartje is echt super leuk!!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi doosje, wat leuk met die ogen er bij, haha.
    Dankjewel voor het meedoen bij KIC
    Groetjes Nicolette GDT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. DOODENG die ogen whahha maar je doosje volgens de sketch is meer dan leuk!!
    xxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig doosje, Crealientje. Maar die ogen: brrr.
    Dank je wel voor je deelname aan KIC
    Groetjes Renate DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk doosje, Isolina
    Lachen die griezeloogjes!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fabulous Halloween box,love your image and your choice of colours,thank you for joining in at the Crafty Calendar Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk doosje voor Halloween. Heb de ogen ook zien liggen.
    Groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtig Halloween doosje! Nog nooit gehoord van die Ollie en Bollie ogen. Haha, ik ga eens kijken of ze die hier ook hebben!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtig doosje heb je gemaakt Isolina.
    Ik ben totaal niet bekend met dit thema...
    Een fijne avond xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Aaaah, gatver!!!!! Die ogen, brrrr.
    Wat leuk gemaakt, dit doosje. Wat grappig dat je er een sketch voor gebruikt hebt. Kan heel goed.
    Leuk druk, dat is natuurlijk helemaal niet erg, zeker niet aan een opgeruimde tafel.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hahahaha, als je mensen aan het schrikken wil maken dan gaat je dat geheid lukken. Je doosje is goed gelukt met de sketch zeg! Knap..

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk doosje heb je gemaakt en knap om daar de sketch van Angela op uit te werken.....heel mooi gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi doosje heb je gemaskt. Leuk om de schets erop te verwerken. Leuke kleuren. Echt Halloween! Mooi! Verl plezier met het maken van de gd kaart voor Marianne design. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Brrrrr....zo spooky die ogen, eten kinderen dat echt???...heb jij er één gegeten???? Je doosje heel gaaf Isolina echt halloween!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super, wat een eng doosje heb je gemaakt.
    Met die ogen erbij .... helemaal gaaf en klaar voor Halloween.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk doosje maar ik vind dit echt brrr.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Great little Halloween treat box and images-love the little bat.Thank you for joining us at Unicorn
    Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. nu maakte je me met je kerstkaartjesbericht wel heel nieuwsgierig naar je doosje. Tof, maar die ogen, br... ik hoop dat daar toch iets van chocolade of zo in zit ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat gaaf om de sketch te gebruiken voor een doosje..... en wat is het je supergoed gelukt Isolina!
    Leuk dat je weer van de partij bent bij MHH en heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. I LOVE the little bat - what a beauty of a card. So glad you joined us at Die Cut Divas for our Autumn challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige doosje.
    Leuk dat je meedoet met onze challenge .
    Liefs Bianca
    KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Beautiful box! Thanks for joining us at Unicorn. Have a nice day,.. Succes!!
    DT Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Fabulous Halloween box! I love the shape with those gorgeous colours and cute images - perfect 😀. Thanks so much for joining in the fun at Try it on Tuesday! Hugs, Jo x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gorgeous box. Thanks for joining in our 'Halloween' challenge over at Crafty Calendar.
    Hugs
    Bev x

    BeantwoordenVerwijderen