Volgers

donderdag 17 september 2020

Kerstkaart week 38!

 Hallo allemaal,

Het is weer Kerstkaarten tijd:)

Deze week een kaart met uiltjes erop. 

Het is tevens een kaart als reminder voor Steelsteekje.

Ik heb een patroon van Stitch and do gebruikt.

Plaatje is van Yvonne Creations.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden :) 

 

Fijne week verder!

Ik ben momenteel  bezig met nog een Kerstkaart.

 Jjjaaaaaa, ik heb de smaak te pakken, hahaha.

Ik heb mijzelf de nieuwe mal van Md LR0676-Anja's trifold kado gedaan.

Uit mijn comfort zone , heel elegant :)

Is ook niet goedkoop, maar super leuk om mee te werken.

Resultaat houden jullie nog tegoed.

 

Lieve groetjes en tot blogs!

 Crealientje.

 

 

29 opmerkingen:

  1. Heel mooi je geborduurde kaart het mooie kaartje past er heel goed bij.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kerstkaart .
    Mooi geborduurd.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende borduurkaart met die schattige uiltjes en de kleuren heel mooi passend.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje en ik ben benieuwd naar je nieuwe kaart.
    groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi geborduurd kaartje met een schattig plaatje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie borduurkaart Isolina! En wat een mooie mal. Knap om uit je comfortzone te stappen.
    Fijn dat je meedoet met 52WTC deze week!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart Isolona. Erg mooi patroon. Wat een mooie mal heb je jezelf cadeau gegeven. Gaan we vast mooie kaarten mee zien. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi geborduurd kerstkaartje en je hebt jezelf een mooie chique mal kado gegeven. Succes ermee! Ik ben benieuwd.
    Groetjes TRudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooi borduurkaartje heb je gemaakt.
    Ik ben benieuwd naar het resultaat met die nieuwe mal.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtige kerstkaart. En af en toe moet je zelf toch verwennen, haha.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, wat een supermooie kaart heb je gemaakt, heel tof met het blauwe stippeltjes papier op de achtergrond. Veel knutsel plezier metje nieuwe mal.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi kerstkaartje Isolina en ja, ik ben ook benieuwd wat je met die mooie nieuwe mal gaat maken?
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende kerstkaart met de leuke uiltjes en wat een prachtig borduurwerk.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een liefje vind ik je mooi geborduurde kerstkaart Isolina. Een heel leuk plaatje en heel mooi geborduurd. Je mag jezelf toch wel eens verwennen? Mooie stans inderdaad.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. lief kerstkaartje..... heerlijk om jezelf eens te verwennen toch...
    Gezellig dat je meedoet met de wekelijkse kerstkaart bij 52WTC
    liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi dit kerstkaartje met die schattige uiltjes erop isolina ...en geweldig die nieuwe stans...Ik ben benieuwd wat voor moois je daarmee gaat maken...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt, Isolina.
    En veel plezier met je nieuwe stans!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele mooie kaart en zulke lieve uiltjes! Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi geborduurd kaartje met leuke uilen erop. Ik ben benieuwd wat je voor mooie creaties gaat maken met je nieuwe mal.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schattige kerstkaart en mooi borduurtje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. mooie kerstkaart, tof hoe jullie borduursters altijd zo'n prachtig bijpassend garen vinden bij de plaatjes!
    chique nieuwe mal, benieuwd wat je hiermee kan.
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke kerstkaart heb je gemaakt met de uiltjes.
    Heel veel plezier met je nieuwe mal, ik ben benieuwd wat het eindresultaat gaat zijn.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Lief kerstkaartje heb je gemaakt, dat is idd een hele sjieke mal.
    We gaan het wel zien denk ik hier wat je gemaakt hebt ermee.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik vind je kerstkaart fantastisch Isolina, zeker het dp papier en het uilenplaatje hihi.
    Je borduurtje is ook toppie hoor. En wat een mooie stans, daar ben je wel even mee zoet denk ik....benieuwd wat het gaat worden. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooi dit geborduurde kaartje, Isolina!
    Prachtige mal heb je gekocht!
    Ben benieuwd wat je ermee gaat maken!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  26. A beautiful Christmas card, such a sweet image and lovely stitching - pretty colours.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hele mooie geborduurde kerstkaart, wat heb je een mooi plaatje gebruikt
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Zo mooi weer, die geborduurde rand.
    De kleuren zijn ok zo mooi bij elkaar.
    Oeh, leuke stans, ik ben benieuwd wat je daarmee gemaakt hebt.

    BeantwoordenVerwijderen