Volgers

maandag 19 maart 2018

Thank you!(kaartje voor de Egel 2)

Hallo allemaal,

Straalt de zon bij jullie ook de woning in?
Heerlijk, ik kom momenteel niet veel buiten.
Kan slecht tegen de kou op mijn hoofd. 
Alleen als ik moet ga ik, hihihi.

Mijn viooltjes hebben niet veel puf meer, als dat maar goed gaat!!!!
Ik dwaal af:)

Nu het 2e kaartje voor de Challenge bij de Egel. 
Je weet wel die met de leuke sketch!
(Daphne leuk je reactie, hier is er dus nog één,
hihihi en straks nog één.
Ben benieuwd naar je kaart voor mij)

Dit is het:

 Plaatje met muis van het net.
Mal van Action net als alles voor de bloementoef.
(ben nog aan het oefenen met de bloemen en blaadjes)
Vind de besjes er wel leuk bij :)
Vlinder is van MD.
Designpapier van Action, Lidl, en ?
Stempel en plak parels van Ali.


De Challenges waar ik de kaart plaats:

Wens jullie een fijne dag verder!
En ja, straks komt er nog één met deze leuke sketch.
Weer heel anders dan deze.

Lieve groetjes Crealientje. 

7 opmerkingen:

  1. Het is een "snoepje". Wat een gezellige, zonnige kleuren.
    Ik vind die schets ook erg leuk.
    Fijne dag en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je er weer bent!! Mooie sketch en ik kijk zo nog even naar de andere.
    Lieve groetjes van Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart,Crealientje.Het is een lief plaatje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love this sweet card :) and soft colors.
    Thank you for joining us at CRAFT Challenge this week

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely card.
    Thank you for joining us at Scrapping4fun Challenges this time.
    Hope to see you again soon.
    Priya-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wonderful card
    Have a Blessed easter weekend
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen