Volgers

woensdag 7 maart 2018

Blog pauze voor 2 weken!

Hallo allemaal,

Hoe gaat het ermee?
Bedankt voor jullie reacties, en advies,
 op mijn 50 jaar kaartje voor mijn Zwager. 
Ik heb besloten niets te organiseren. 
Ik ga hem uitnodigen bij ons, om te gaan uiteten, 
bowlen of iets dergelijks.
Misschien een lekkere taart maken,
 of iets geks om te geven, of een ijs met sterretjes na het eten :)
 Helemaal laten kan ik niet ligt niet in mijn aard.
Hou het wel bescheiden onder ons.

Vandaag geen kaartje!
Ik heb besloten om even een Blogpauze in te lassen.
Even voor 2 weekjes.
Ben op het moment niet zo fit, en heb veel aan mijn hoofd.
Maken doe ik even niets,
 en het reageren zet ik even op een laag pitje.
 Ik kijk wel naar jullie creaties hoor, wil alhet moois niet missen!

Ga jullie goed en tot over 2 weken!
Lieve groetjes Crealientje.
 

16 opmerkingen:

  1. Neem je tijd en zie je daarna "opgeladen" weer terug !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Denk aan jezelf, Isolina! We zien je wel weer verschijnen als je er aan toe bent. Voor nu: het ga je goed. (Morgen komt er een kaart op mijn blog waarop ik je twinkle twinkle little star pons heb gebruikt).
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Rust maar goed uit Crealientje! Tot over 2 weekjes!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Neem je tijd, soms is afstand nemen even nodig.
    Leg jezelf niks op en ga lekker genieten.
    Ik zeg al vaker "bloggen is een ontspanning, geen moeten"

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is goed dat je even tijd voor jezelf neemt, we zien je snel weer.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ceep Calm!!! en neem lekker even de tijd voor jezelf!!!
    We zien je vanzelf weer verschijnen, het is hobby en
    moet geen baan worden toch?!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. We zien je wel weer verschijnen! Doe het lekker rustig aan. Tot binnenkort!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. tot binnenkort!
    enne.. bloggen is geen moeten hé, het moet nog leuk blijven!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Isolina,
    Even een pauze nemen kan nooit kwaad. Sterkte met alles en kalm aan!
    Wil je me nog wel je adres sturen (gerjanneke2@gmail.com), stel je wordt geloot....
    Lieve groetjes,GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gewoon lekker doen waar je zin in hebt en, zoals hierboven al wordt geschreven, bloggen is voor het plezier, geen moeten.
    We zien je vanzelf wel weer verschijnen in blogland en voor nu: beterschap.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Sterkte met alle drukte! Hoop dat je snel weer fit bent!
    Groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Neem gewoon de tijd en rust die je nodig hebt. Soms komt het bloggen even op het tweede plan, ik kan al sinds januari de energie niet vinden. Ik hoop dat je snel weer fit bent en we zien je snel weer. Ik ga nu nog even genieten van je kaartjes die ik gemist hebt.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gelijk heb je doen wat je graag doet . Sterkte met alles .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  14. We zien je wel weer verschijnen.Sterkte met alles.

    Gr,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Doen wat goed voelt Isolina! De rest komt vanzelf wel weer.
    Fijn weekend, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gewoon kalm aan doen! Ik was er nu ook 3 weken niet vanwege de griep. Je eigen leven gaat voor bloggen.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen