Volgers

vrijdag 16 maart 2018

Gast designer Scrapping 4 fun challenge 111!

Een hele goede Vrijdag morgen allemaal!

Bedankt voor jullie reacties.

Hoewel ik eigenlijk nog blogpauze heb, 
vandaag toch een kaart voor de Challenge 111 bij Scrapping 4 fun.
Thema Anything Goes with Flowers.
Niet moeilijk lijkt me, 
dus als jullie een leuke creatie maken ,
en er zitten bloemen op, doe dan gezellig mee!

Ik mocht gastdesigner zijn en dit is mijn kaart geworden:


 Ik heb een bloem van Dora Buist gebruikt het vel met de mooie bloemen.
De mal is van het merk?
Design papier is van Lidl.
Lint  en hartjes zijn van Ali 


Ik heb er geen tekst op gedaan.
Zo kan ik het voor vele doeleinden gebruiken.

Nou ik ga weer in mijn Silence mode 😴😴😴, hahaha!
Volgende week ben ik weer terug.
Voor nu een heel goed weekend, en lieve groetjes Crealientje.

 Tot volgende week!

18 opmerkingen:

  1. Prachtig werk als gastdesigner!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje en ik wist niet dat Lidl nu ook papier verkocht.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Isolina,
    heel mooi kaartje! Ik zag bij Lidl papier met paasdesign.
    Van mijn zusje kreeg ik ook een blok van lidl. Zal eens kijken of dit papier er in zit. Maar ik denk het eigenlijk niet....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart heb je gemaakt als gastdesigner. Fijn weekend!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A very cute and lovely card.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Félicitations pour ce bel honneur partagé.
    Très jolie création.
    Scrap amitiés.

    MaryannG

    Congratulations on this beautiful shared honor.
    Very nice creation.
    Scrap friendships.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi en geniet nog even van je pauze.
    Tot gauw,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. beautifull card! Your flowers are so beautifuly colored:)
    Ingunn

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tja, als je gast designer bent "moet" je wel hè 😉.
    Wat een leuke kaart is dit.
    Mijn kaartje voor jou is ook af, morgen gaat hij op de bus.
    Je ziet hem vanzelf verschijnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie kaart! Het past allemaal prachtig bij elkaar!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi gedaan en lila blijft ook wel één van mijn lievelingskleuren.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi en ik vind de kleuren ook geweldig. Ik heb zojuist ook een kaart geplaatst met bloemen en die doet daar uiteraard ook mee. Dank je voor de tip.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, wat een prachtige kaart, zo mooi lila, en een heel mooi frame ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een prachtig kaartje mooi die lila/ paarse kleuren
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart Crealientje. Mooi zoals je alkes hebt gecombineerd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een prachtige kaart Isolina.
    Ik ga zo in de silence mode. Net een verjaardag achter de rug van onze Laura. Nu kapot ;-))
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen