Volgers

maandag 19 maart 2018

Last but not least! (De Egel 3)

Hoi,Hoi, daar ben ik weer!

Veveel ik jullie al, hihihi.
Bedankt alvast voor de leuke reacties op mijn vorige 2 kaartjes :)
Nu met het laatste kaartje voor de Egel.
 
Dit is het dan, met de leuke sketch natuurlijk!
 

Panda Stempel is van Marij Rahder 9.0034.
Pootjes en tekst stempel van Amy Design, 
ooit eens gekregen van Jacqueline Pannekoek 
Ingekleurd met Polychromes van Faber Castell.

Zoals jullie zien heb ik het voor elkaar!
De foto's draaien van zich zelf ,
en ik weet niet hoe ik ze goed moet krijgen:( 
Heb van alles geprobeerd.





Leuke bijpassende enveloppe erbij.

 De tekst  in de binnenkant is:
Wees sterk als een leeuw,
Vecht als een tijger,
wees slim als een olifant,
brom soms als een beer,
maar geniet als een panda.

Leuke woordgrap toch?

Challenges: 
kleuren met potloden challenge maart-verjaardag
jacqueline-pannekoek nieuwe-challenge AG
crafty animals challenge-12
kreativtanten-challenge tiere
 
Even huishouden afmaken,
 en dan kom ik straks weer  bij jullie langs, als ik mijn kopje koffie ga drinken.
Ben nog wel even bezig met langs gaan.
Heb veel gemist,hahaha.

Tot blogs!
Lieve groetjes Crealientje.

24 opmerkingen:

  1. Helemaal leuk met deze mooie panda !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt 3 beauties van kaarten gemaakt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een hele leuk kaart Crealientje. Leuk met de panda. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De tweede en derde vind ik ook heel erg leuk.
    Allemaal verschillend, maar de sketch is duidelijk zichtbaar .
    Leuke hobby hebben wij hè 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super cute card!! You have created a lovely scene for this panda.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb ze alle 3 bewonderd, jeetje wat een productiviteit. ..volgens mij ben je nu bijna wéér aan winterslaap toe haha!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zowat een productie je bent vast goed uitgerust. Ga zo door.
    Lief ook deze panda.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook nr.3 is ook een super mooi kaartje, en wat een leuke tekst.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow wat zijn ze allemaal LEUK!!
    Als je terug komt doe je het ook gelijk goed.
    Gezellig dat je ook meedoet met de uitdaging bij Kleuren met Potloden.
    Annemarie en Merit DT KMP

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je vliegt er meteen weer in na je korte blogpauze. Ook dit is een leuke geworden.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart! En zo mooi alles bij elkaar gezocht. Top!!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart met een leuke panda,Crealientje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel erg leuk gedaan.....ook de andere twee zijn prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou, dat ziet er heel leuk uit en de tekst is ook erg. Fijn dat je pauze is afgelopen...en dank je voor het weer meedoen bij ons van de Egel.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beautiful card... I love Pandas! Great job!
    http://mijnhobbyhonk.blogspot.de/2018/03/op-de-valreep.html

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Very nice.
    Thanks for joining us at the Creative Aunt Challenge.
    Greetings Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaart, zo leuk met die panda ! En een mooie, toepasselijke tekst ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schattige kaart met die panda!!! Leuk geworden.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Aah, wat een snoepie. Zo leuk met die bladeren. Fijn dat je met de sketch uitdaging van de Egel meedoet. Groeten, Nelleke DT

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaart met de panda.Leuke stempel!
    Fijn dat je meedoet met challenge van Kleuren met potloden.
    Groetjes Ina.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat is die stempel toch leuk hè, heb hen ook in mijn collectie :) Wat heb je een leuke kaart gemaakt met de sketch van de egel. Leuk dat je meedoet met onze challenge KMP. Succes met het winnen of anders de top 3

    Lieve groetjes,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dit blijft een leuke stempel. Fijn dat je meedoet met onze challenge bij kleuren met potloden.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuk kaartje is dit! Bedankt voor je deelname aan onze challenge , groetjes Petra DT Kleuren met Potloden

    BeantwoordenVerwijderen