Volgers

woensdag 21 maart 2018

Scraplings, zijn zo leuk om te maken!

Hallo allemaal,

Vandaag nog mijn Scraplings.
Zoals velen van jullie had ik er ook nog nooit van gehoord.
Scrapling: is een strookje papier dat je overhoudt,
als je van een A4 een dubbele vierkante kaart snijd van 27 x 13,5 cm. 
Het overgebleven strookje is 27 x  6,5 cm ongeveer. 
  
Voor de Challenge bij Marianne Design vragen ze er 2.
Met minimaal 3 producten van MD.

Dit zijn mijn Scraplings geworden en ze zijn zo leuk om te maken:)



Volgende producten van MD gebruikt:

Embossing folder DF3432
Takje met blauwe bloempjes van CR 1374
3d platjes van A5 knipvel Spring cards 495 Vogels.
Artikelcode: 4.015.495
boompje in pot van LR 0261
teksten binnenkant: De vogeltjes fluiten PL 1523 van Project NL bloemen
 en Super Bedankt CS 0971 van Alsjeblieft en Bedanktje.
( helaas kan ik wederom de foto niet draaien, sorry!  Gggrrr)


 Ben nu bezig om nog 2 scraplings te maken, heb de smaak te pakken!!!! ;)

Andere Challenges:
marianne design kreadivas challenge-44-alles-geht-mit-marianne 
papercraft challenge 4 
https://craftyanimals.blogspot.nl/2018/03/challenge-12.html 

Hele fijne dag verder!


Oja, ik had nog een leuke filmpje van 1 van de panda's uit Ouwe Hands dierenpark.
Het beeld schokt een beetje, sorry 😊



Die is toch schattig, of niet dan!!!!
Dat was mijn inspiratie voor de kaart van gister.( ik wou hem graag delen met jullie)
Bedankt nog voor de leuke reacties op deze kaart. 
Heb ze met plezier weer gelezen.


Lieve groetjes Crealientje.

28 opmerkingen:

  1. Leuk , je scraplings !!!!!
    Schattig filmpje !
    Pracht dier !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, dat is heel leuk om te doen. Verslavend bijna. Ze zijn mooi.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke fleurige scraplings heb je gemaakt Isolina. Grappig dat iets waar je nog nooit van gehoord had ineens zo verslavend leuk kan zijn hè?
    Ik ben benieuwd wat je er nog meer mee gaat maken.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankjewel voor je lieve berichtje op mijn blog Isolina.
    Je hebt hele mooie scraplings gemaakt.....leuk om te doen he?
    Mooi filmpje ook van de pandabeer en zo erg schokt het beeld toch niet.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige scraplings heb je gemaakt! Leuk met de geemboste achtergrond.
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi filmpje van de panda beer en je kaartjes zijn zo leuk. Echt voorjaar.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. het klinkt wel chique, ik zou het gewoon een 'restjeskaart' benoemen hahahaha ! tja, een leuke verwerking van de overschotjes, mooi
    leuk resultaat heeft dat,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke voorjaars scraplings crealientje.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Inderdaad, ik had er nog nooit van gehoord!
    Maar wat zijn ze leuk joh.
    Je filmpje is echt TE lief.
    Wat een leuke lobbes, die panda.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik lees net je bericht op mijn blog.
      Fijn om te horen dat de kaart is aangenomen.
      Ik plaats hem vrijdag ip mijn blog. Kan nu, nu je hem hebt ontvangen.

      Verwijderen
  10. Ja leuk hè die kleine kaartjes maken! Ze zijn lekker vrolijk geworden en zien er enig uit! Je filmpje is perfect hoor, gaaf de panda Isolina! Succes met je volgende scraplings!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk die scraplings, had er ook nog nooit van gehoord ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. WOW! These are gorgeous! Love them! :)
    Jess @ freshbyjess
    Proud PB DT Member


    Thank you for joining in on the fun with our Papercraft Business Challenges!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, wat heb jij mooie scraplings gemaakt Crealientje. Prachtig.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze scraplings zijn ook superleuk zeg. Echt voorjaar. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie en vrolijke lentescraplings,Crealientje.Leuke vogelplaatjes erbij.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige lentescraplings heb je gemaakt. En je De Egel-kaartjes zijn ook fantastisch!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke scraplings heb je gemaskt. Mooie kleuren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie scraplings zijn het geworden. Echt lente.
    En als ik het filmpje zo zie moeten we toch binnenkort op bezoek bij de panda (2 kleine fans)
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Beautiful panda video, so gorgeous.
    I also love your two scraplings, very pretty indeed..hugs.x💖 [Aussie aNNie's Blog]

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schitterende scraplings heb je gemaakt
    Wat zijn ze mooi van kleur
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik zag je reactie op mijn blog, dank je wel maar inmiddels heb je misschien wel begrepen dat de liftchallenge deze week ook nog is. Ik had het verkeerd, je kunt dus nog meedoen als je wilt.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh, vandaag kon ik ook de video zien van de panda, zo leuk ! Wat zijn het toch schattige beesten (hoewel gevaarlijk natuurlijk). Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  23. I've never heard of scraplings, and yet I'm sure I have used a few! Lol. Live it! Jeanie -Scrapbookingmamaw @ Proud PB DT Member
    Join in on the fun with our Papercraft Business Challenges!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. This is such a wonderful card! Love the embossing and the layers. Thanks for joining us this month at Papercraft Business Challenge!
    Ashley Wells @ Proud PB DT Member
    Join in on the fun with our Papercraft Business Challenges!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Such adorable cards. I love the embossing & the cute little blossoms on the tree :) Awesome work! Thank you for participating in our papercraft challenge & we hope you will join us again in the next one :)
    XO Lisa @ Papercraft Business

    Join in on the fun with our Papercraft Business Challenges!
    Join us at the Papercraft Business FB Group

    BeantwoordenVerwijderen