Volgers

zondag 4 maart 2018

50 jaar!

Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn kadootje voor de Bridge leraar.
Zo leuk om te lezen. 

Vandaag even een inleiding.
Mijn zwager ziet volgende week Abraham.
Nou dat vind ik persoonlijk heel erg leuk, 
en hou van alle gekkigheid om zo'n extra speciaal jaartal.
Helaas meneer niet. Sterker nog hij zegt,hij is er niet.
Heb ik weer!
Kan ik niets organiseren, dat vind ik zo jammer.
Maar ja mijn schoonzus en mijn man zeggen als hij niet wil. Maar ik vraag me af zoiets vraag je toch ook niet dat doe je gewoon.
Ik zit in dillema.............wat denken jullie?

Een leuke kaart heb ik wel al vast gemaakt.


Hij is fietsen maker, dus een vintage fiets op de voorkant.
Hij houd van bier, pulletje bier erop.
 Beetje plagen, oude man en tekstje erop.
Happy Birthday stempel van Action.

 

Hij mag graag barbecueën,dus Bugaboo digitje erop.
Enkele gears omdat hij in het weekend vaak aan auto's sleutelt.


 Het model heb ik gezien bij Hetty
 en het is een model van een workshop bij Marianne Design.

 50 gesneden uit een blokje design papier van Action.
Tekst van MD laatst gewonnen bij K&K

 Kaartje liggend!

Challenges:

 Ben benieuwd wat jullie er vinden!

Bedankt voor je bezoekje!
Fijne Zondagavond verder.
 Lieve groetjes Crealientje.

30 opmerkingen:

  1. schitterende kaart voor deze jarige 'Abraham'...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave kaart heb je voor je jarige zwager gemaakt Isolina. Zowel de binnen-als de buitenkant heb je heel gaaf én toepasselijk gedecoreerd. Ik kan zien dat er veel aandacht en tijd aan is besteed. Moeilijk om niets te doen als je dat leuk vindt. Ik weet niet of hij meent dat hij niets wil of dat hij juist wel iets wil (in zijn hart). Wat dat betreft ken jij 'm beter denk ik. Succes met je beslissing.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A fabulous male card. Thanks for joining AYLI challenge. Elaine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart heb je voor je zwager gemaakt!
    Ik word dit jaar ook 50 en heb altijd geroepen dat ik geen gedonder in de tuin wil hebben. Maar de kinderen denken er anders over, dus heb ik me er maar bij neergelegd. Het is ook wel een mooie leeftijd!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat veel elementen heb je in je kaart verwerkt....mooi gedaan zeg!
    Ik heb dat ook altijd geroepen, maar uiteindelijk is het wel leuk als er wat voor je gedaan wordt. Maar of je zwager dat ook zo zal ervaren, weten jullie zelf het best.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende en héél persoonlijke kaart heb je voor hem gemaakt Isolina en hier is je zwager vast wél heel blij mee! Als hij zó duidelijk aangeeft niets te willen vind ik dat je dat moet respecteren, het gaat om hém en niét om jou! Sommige mensen vieren álles en andere geven er nu eenmaal niets om en óók dat moet kunnen!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie kaart Isolina. En ik ben het met Irene eens. Mijn man houdt er ook absoluut niet van en ik heb toen hij 50 werd dan ook niets bijzonders gedaan.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Met deze super leuke en persoonlijke kaart is je zwager vast blij!! Prachtig gedaan! Verder is het lastig, sommige mensen willen echt “die gekkigheid” niet en anderen zeggen alleen dat ze het niet willen. Als je zwager in de eerste categorie valt (wat ik denk gezien de reactie van zijn vrouw) dan zou ik dat respecteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super mooi kaartje. De een houdt van een feestje de ander niet!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt een prachtige kaart gemaakt voor de jarige Abraham,ik zou het gewoon voorbij laten gaan, als hij het echt niet wil..
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super kaart heb je voor je zwager gemaakt!! Echt heel gaaf! Zo persoonlijk met al die details erop. Gaat hij leuk vinden!
    En tja, ik houd ook helemaal niet van poppen in de tuin met spandoeken. Daarentegen houd ik wel van een feestje. Bij mijn zusje had de schoonfamilie een paar dagen later in het weekend een surprise party georganiseerd. Ze wist echt niest en vond het super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke, stoere kaart.
    Knap gemaakt.
    Ik weet niet wat he moet doen.....ik ken hem niet.
    Wat ik destijds voor mijn man heb gedaan.....een klein (mannelijk) barbie popje voor de deur gezet met een goeie tekst.
    Géén grote Abraham dus, maar toch een pop. Kon hij wel waarderen.
    Succes ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je kaart zal zeker in de smaak vallen, hij is dan ook prachtig met al die persoonlijke details. Meestal is het een verrassing om er een pop of iets dergelijks neer te zetten, daar moet hij vooraf helemaal niets van weten. Veel succes met je beslissing!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi je kaartje voor je 50 jarige zwager Isolina...
    en jammer dat hij het niet uitgebreid wil vieren....ik zou me er niet druk om maken...het is zijn keuze...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is een prachtige, persoonlijke kaart Isolina en ik denk dat je het hierbij moet laten. Als je zwager zo duidelijk aangeeft niet iets speciaals te willen kan het voor hem heel ongemakkelijk worden als er wel iets gebeurt waar hij niet op zit te wachten.
    fijne dag en groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super leuke kaart heb je gemaakt voor je zwager.
    Ik kan wel begrijpen dat hij niks wil voor zijn verjaardag, ik zou er ook niet blij van worden en verkondig overal rond dat ik ook echt geen sarah wil dit jaar.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Tja, dat kan alleen maar voor een man zijn!
    Lia, DT S4F

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het is een mooie,persoonlijke kaart,Crealientje.Als je zwager echt niets wil zou ik het voorbij laten gaan.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je hebt een superleuke kaart gemaakt voor je zwager!
    Ik zou het gewoon voorbij laten gaan als hij zo duidelijk aangeeft dat hij niet wil.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een schitterende kaart heb je voor je zwager gemaakt. Echt super met al die persoonlijke dingen erop. Ik zou zijn mening respecteren en gewoon lekker niets doen. Het is net wat een ander schrijft...zijn feestje.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. That is a wonderful masculine birthday card. Thanks for joining the Catch the Bug Anything Goes Challenge, Lisa Lynn DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige kaart, je hebt echt al z'n voorkeuren erop, geweldig ! Ja, als hij niet wil... dan moet je dat respecteren, denk ik... wel jammer. Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super cute!!! Thank you for joining us at Cardz 4 Galz, good luck!!! Amy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super cute!!! Thank you for joining us at Alphabet Challenge, good luck!!! Amy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige kaart voor de jarige !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  26. I bet a lot of time and thought went into this incredible and detailed masculine design. A great card for our challenge at Catch the Bug! Pia, Bugaboo DT

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een super kaart Isolina!! Echt heel mooi geworden. Doe lekker rustig aan daar. Eerst maar eens even weer opknappen. En soms is dat gewoon nodig die blogpauze. Ik heb ook weken dat ik er niet aan toe kom.
    Wel een fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Great masculine card. Thanks for joining us at Crafty Creations. Anna-Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  29. stunning theme. you have created a wonderful card. Thanks for playing along with us at Scrapping 4 Fun Challenge.Hope to see you again
    Shylaa DT@S4F
    Adhiraacreations

    BeantwoordenVerwijderen