Volgers

donderdag 6 juli 2017

Kerstkaart week 27

Goedenmiddag Allemaal,

Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn Moose kaart, en de felicitaties  voor mijn moeder en op mijn kaartjes.
Ik ben inmiddels geslaagd voor de knijpertjes.
Bedankt aan diegenen, die spontaan aanbieden om er wat op te sturen, waardeer ik enorm!
Waar heb ik ze gevonden: Gewoon bij de Action dus, in verschillende kleuren :)

De Action, ja, dat is ook mooi wat!
 We hebben er die ik ken, 2 in Enschede, één daarvan is de grootste van Nederland.
Ja, wright, de leuke dingen ( die ik natuurlijk wil) hebben ze dus niet.
 Balen!!!!
Ik  ben nu de stad maar eens in geweest, en heb daar dus de knijpertjes gescoort.
Ook ga ik al weken kijken voor de stempeltjes, nu eindelijk ook 3 nieuwe soorten te pakken gekregen.
 Nee, echt niet bij het grootste filiaal van Nederland!
(Wat klinkt dit verwend hé, en wat kan een mens zeuren, hihihi)


Tot de orde van de dag!
(dat klinkt weer veels te serieus voor mij doen,ugh, ugh, lol)
Genieten jullie ook zo van het weer.
Vandaag een eind gefietst, en nu maar eens mijn kerstkaart linken.

      Dit is het :


 Verschillende kleurtjes papier.
Tekst stanzen.
Leuk plaatje van Yvonne Creations erop.
Sneeuwvlok van Marianne Design.

Dit kaartje is al een tijd geleden gemaakt maar nog niet laten zien op het blog.
Dus ik heb het me makkelijk gemaakt.

psssssttttt!!!!!
Morgen is het feest.
Ik ben dan alweer 1 jaar!
(Crealientje mocht van der mijn man niet meer zo'n kleine traktatie doen, 
het moest wel inhoud hebben volgens hem) 
 pssssstttt, dan weten jullie dat alvast!
Hele fijne dag verder, en leuk dat je even voorbijkomt.
Vind ik altijd heel gezellig!

Lieve groetjes Crealientje.

19 opmerkingen:

  1. Mooie kaart, leuk zo met die vakjes!
    Wat apart dat ze bij de grootste Action van NL niet alles hebben, dat zou je toch anders verwachten...
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kerstkaart. En jammer dat de grootste van NL dan niet alles heeft. En alvast gefeliciteerd voor morgen. Alweer 1 jaar!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke kerstkaart,Crealientje.Leuk gedaan met de vakjes.Je zou toch van zo'n grote Action wel verwachten dat ze alles hebben :).Fijne dag.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoor deze vakjes kaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart met die vakjes Crealientje! Fijne dag morgen!?
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel leuk kerstkaartje met al die vakjes...moet ik ook weer eens doen, vind dat altijd fijn om de restjes op te maken.

    En 1 jarig blogjubileum...van harte!!!

    fijne dag liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart met een schattig plaatje!
    1 jaar al weer...time flies when you're having fun!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart met al die verschillende blokjes! Erg leuk gedaan en fijn dat je meedoet met 52WTC. Gefeliciteerd met je 1 jarig jubileum! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart! Die Actions daar moet je echt geluk hebben hoor. Mijn vriendin vindt altijd alles, ik loop alles mis...hahaha.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kerstkaartje Crealientje!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Crealientje, wat een leuke kerstkaart. Ook heel handig om restjes op te maken ;) Gefeliciteerd met je 1-jarig blogbestaan.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi kaartje, leuke achtergrond en lief plaatje ! Proficiat met je 1-jarig blogbestaan ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schattig met al die blokjes Crealientje, je hebt er weer een prachtige kerstkaart bij.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel erg leuk dit kaartje Crealientje!
    Gefeliciteerd met je 1 jarig bestaan.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kaart met de restjes Crealientje. Gefeliciteerd met je eenjarig blog bestaan. Fijn dat je een mooie fietstocht hebt gemaskt en geslaagd bent met de knijpertjes... Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super leuk kerstkaartje, mooie kleurtjes heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig geworden !!!!
    Mooie kleuren ook !

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kerstkaart met leuk plaatje van Yvonne, altijd succes!
    Fijne avond, liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen