Volgers

zondag 9 juli 2017

Challenge # 30 bij Scrap plezier!

Hallo Allemaal,

Vandaag een kaartje voor de Challenge bij Scrapplezier!
Het is een kleuren challenge met thema Verhuizen.
Doen jullie ook mee, ze hebben weinig aanmeldingen. Het kan nog tot 20 juli 2017
( Ik ben een beetje aan het promoten)😊
scrapplezier kaarten-inspiratie-challenge-30 

 Dit is mijn kaartje geworden:
 

Op de achtergrond heb ik een sleutel meermalen gestempeld met geel.
Het hondje heeft het maar zwaar met het sjouwen van de dozen.
Mijn experimentje met de bloem toef.
Deze is van de Action.


Ik heb me voorgenomen om in mijn vakantie op You Tube
bloemen leren te maken. 
Lijkt me leuk! 
Challenges:
 
 Vergeten jullie niet op het zonnetje rechts te drukken,
dan kom je op mijn Candy pagina.
Als je op die pagina reageert maak je kans op de Candy.
Morgen een kaartje met een hint van 1 van de dingen,
 die er in het traktatie pakket zit!

Bedankt voor jullie bezoekje!
Lieve groetjes Crealientje.

11 opmerkingen:

  1. Wat een leuke verhuiskaart Crealientje!
    Grappig dat het hondje zo aan het sjouwen is met de dozen.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zal dat hondje moe worden van dat gesjouw met die dozen. Je kaartje is wel een leukerdje, zeker door die gestempelde sleutels.
    Spannend, morgen een hint.....
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke verhuiskaart heb je gemaakt
    De vrolijke kleurtjes moeten het leed van het hondje vast wel verzachten
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo ontzettend lief dat je ons blog promoot. Wordt zeer gewaardeerd! Je hebt er een hele mooie kaart voor gemaakt, dank je wel voor je deelname.
    Groetjes Caroline DT Scrapplezier

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart. Zulke plaatjes heb ik ook nog, blijven leuk.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A fabulous card, such a cute image and fabulous design.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk dit verhuiskaartje Crealientje...Knap gedaan...
    Ik ga misschien deze week ook nog wel een verhuiskaartje plaatsen
    daar zit er nog een in de voorraadmap...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk verhuiskaartje heb je gemaakt!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg leuk dit verhuiskaartje! Leuk dei gestempelde sleutels op de achtergrond. je bloementoefje is heel goed gelukt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie kaart met zeker een leuke bloementoef!
    Fijne avond, liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Adorable!! Love the background you created. Thanks for joining us this week at Come and Get It Challenge

    BeantwoordenVerwijderen