Volgers

donderdag 20 juli 2017

Ik schiet op!!!!! Catch the bug Challenge Christmas in July:day 6!

Verveel ik jullie nog niet?
 Hihihi!

Hallo allemaal,

Ik ben aardig op dreef.
Dit is mijn kerstkaartje voor dag 6 van de Bugaboo Challenge.



 Is dat nou niet lief, de Moose wil helpen met decoreren!
 Enkele details!
 Ben ik al klaar, nee om eerlijk te zijn.
De hint voor de Candy kaart moet nog.
Je kunt nog tot morgenvroeg  12:00 uur een berichtje achterlaten op de Candy site.

Ga weer aan de slag!

Groetjes Crealientje.


9 opmerkingen:

  1. Oh my goodness Crealintje, this is so fun and stunning. I really love this image.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan je haast niet bijhouden Crealientje. Wat ben je druk met alkemaal kerstcreatie. Het ziet er allemaal heel leuk uit. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Och, wat een scheetje! Schitterend kaartje met mooi kleurwerk. En wat een mooie stans achter je lieve elandje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij gaat als een speer zeg! Weer een heel leuk kaartje met die leuke moose!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hiu Crealientje,

    Bedankt voor je leuke lieve berichtje om mijn foei lelijke kaart hahah
    zit in tijdnood anders had hij er nooit op gekomen.
    die van jou is een lieverd zeg.
    he je kaartjes terug ook even bekeken, gaaf!!!

    succes ook met de laatste uitdagin.....pfff krijg het er al warm van
    fijne dag liefs annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk is deze, ook je kaart van gisteren.
    En spannend, de tijd is om, hihi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such a sweet card, thanks for playing along with us during CIJ at Catch The Bug.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super cute...way to rock the color combo! Thank you for playing along with us at Catch the Bug's Christmas in July!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ohw wat een schatje. mooie kaart.
    Liefs Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen