Volgers

vrijdag 21 juli 2017

Catch the bug Challenge Christmas in July:day 7!

Yeah, joehoe, het is me dan toch nog gelukt!
Dag 7 is ook af.

Hallo Allemaal,

Hier ben ik gelukkig voor jullie πŸ˜‰ ,hihihi
met de laatste kerstkaart voor Catch the bug Challenge.





Mijn creatie is dit geworden:

 Rudolf the red nosed reindeer!
lol.




De hele bubs kaarten bij elkaar:


 Ben ik toch mooi opgeschoten voor de kerst.   😊😊😊😊
Nu nog 2 projectjes, en dan is het tijd om eens lekker te gaan bloggen, heb er al zin in!
Bakje koffie erbij met mijn boterhammen met aardbei, heerlijk!

Tot straks,
 en lief dat jullie steeds een leuke reactie achterlaten!
Ik lees ze altijd met een Big Smile.

Fijn weekend.
Lieve groetjes Crealientje.

13 opmerkingen:

  1. Deze laatste uit de serie is ook erg leuk geworden. Nu heb je al een aardig bakje vol met kerstkaarten.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A gorgeous Christmas card Crealientje, such a fabulous design.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja zo groeit je aantal kerstkaarten lekker. Heel mooi.
    Fijn weekend,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat istie weer gaaf geworden. Ik heb het gelukkig ook gered! Heb er zelfs een shopavondje met dochterlief voor opgegeven!
    Maar goed, daar gaan we morgen weer een dag mee op stap, dus niemand komt hier wat tekort☺
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo het zoit erop, deze is ook weer super leuk.
    We zijn weer 7 kerstkaartjes rijker....lekker hoor.

    Fijne avond liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed bezig geweest, lekker op tijd voor de kerst ;-) De kaart van vandaag is top, vind de digi leuk en je hebt 'm mooi gecombineerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze is ook heel leuk! Die verschillende vormen vind ik toch zo gaaf. Binnenkort maar weer eens een bestelling doen....
    Knap dat het je gelukt is om elke dag mee te doen.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kijk naar je kaartjes met een big smile, wat is ie weer geinig!
    Mooi in deze kleuren en Je Rudolph is heel gaaf! Knap dat het je is gelukt en goed voor de kerstkaart stapel whaha
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuke serie kaarten heb je nu.
    De laatste is ook al zo'n schatje.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful cards. Rudolf is so sweet. Love the other cards you made. Thanks for sharing with us at Creative Moment.

    Marjeta

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This turned out super cute...love the fun shape! Thank you for playing along with us at Catch the Bug's Christmas in July!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jij schiet lekker op met je kerstkaarten Crealientje!! Leuke serie heb je r weer bij.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Your Christmas card is so wonderful... love it

    Lieben Gruß und schânen Start in die neue Woche
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen