Volgers

zaterdag 1 juli 2017

Kerstkaart met een knipoog!

Goedenavond allemaal,

Bedankt voor de leuke reacties op mijn  kaartje voor Dutch card lovers.
Rijmen is niet zo mijn ding, al was het gister wel leuk om te doen.
Het kon ermee door, vond ik zelf!

Vandaag dus een verlate kerstkaart met een knipoog.
(Had donderdag al willen posten niet van gekomen)
Ze vragen bij Merry Monday Christmas Challenge een Moose op de kaart.
Een Eland, moest het even opzoeken, hihihi. 
merry monday christmas challenge 254-merry-christ-moose 

Toen ik begin van deze week met het kaartje begon hadden we net 34 graden achter de rug.
Ik dacht pffff met dit weer alweer een kerstkaart!
Oei.

Toen zag ik een moose in een hangmat op pinterest.
Zomer/kerst ...........bingo.
De kerst moose hangt zijn kerst kleertjes aan de lijn,
 en laat de boel de boel, en geniet heerlijk van een zomerse cocktail!

(jammer ik had geen mini knijpertjes, en ook niet gevonden bij de bekende winkels, daar baal ik een beetje van)
 
Met een grote knipoog naar de Kerst!

 Zijn de kleertjes niet schattig?

 De voorgrond, het water, vogeltjes en bootje, er zelf bij getekend.😊


Ben benieuwd wat jullie ervan vinden, en of het een lach op jullie gezicht tovert!
Ben ook met kaartjes in de top beland:

Scrapbook Stamp Society Challenge blog
Met dit kaartje:


Dan ook nog 3e bij  Catch the bug Challenge Blog

met dit kaartje:

Ja, ik begin me een beetje vervelend te voelen.
 Dan ook nog 3e plaats  bij de leuke challenge van Scr@p cards Challengeblog:


Met deze kaart:


Al moet ik bekennen dat ik de leeslijst nog niet af heb dus wie weet!!!
Grapje, zo kan die wel weer.

Alle challenge blogs bedankt voor de eer!🌷🌹🌷🌹🌷
 Ben er zo blij mee.

Fijne voorzetting van het weekend, en gezellig dat je langs kwam.
Heb al een groot gedeelte van de blog ronde gedaan,maar ben nog niet helemaal klaar.
Word aan gewerkt!
Nu eerst even verder met een projectje of eigenlijk 3 projectjes.
1 voor mijn lieve ma, die morgen jarig is!
Hoop dat ik het af krijg.😓
Nou doei, tot blogs!

Lieve groetjes Crealientje



36 opmerkingen:

  1. Wat een super de super leuke kaart zie ik hier op je bloggie Crealientje, zo geinig, ook de kleeertjes, zo leuk bedacht.
    Gefeliciteerd met al je nominaties, top voor je en succes met freubelen verder.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een grappig kaartje! Erg leuk plaatje!
    En heerlijk toch, al die erkenning voor je kaartjes?!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha hij is geweldig leuk!

    Heb je deze prijs al gezien voor jou? Vermoed dat je die over het hoofd hebt gezien?http://carabbiemomentsofcraft.blogspot.nl/2017/06/challenge-120-freebie.html

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Grappige kaart!...heel leuk gemaakt.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een grappig kaartje ! leuk gemaakt
    proficiat met al je prijzen
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Whaha, dat is zeker een kaart met een VETTE knipoog. Heel gaaf gedaan crealientje.
    Van harte gefeliciteerd met al je uitverkoren kaarten, blijft leuk :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik dacht eerst een Nijlpaard te zien whaha maar die hebben geen gewei!!! Geweldig leuke kaart met zijn kerstpak aan de lijn genieten van de tropische sferen! Echt heel cute is je kaart!
    Heerlijk voor je alle winnende kaartjes, geniet er maar lekker van!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Cute, cute card! Love your lounging moose!! Thanks so much for sharing with us at Merry Monday!! :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou, het is je gelukt hoor: ik ziet met een brede smile naar je kaartje te kijken. Ik heb nog wel knijpertjes voor je liggen☺☺, maar zonder is je waslijntje ook leuk! Je tekenwerk ziet er ook goed uit!
    Proficiat met al die winnende kaartjes. Ik ken het gevoel van dat het 'vervelend' voor de lezers kan worden (heb ze daarom over wat blogposten verspreid)...maar ik gun het je hoor....terecht verdiend!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En dan vergeet ik je nog te bedanken voor je deelname bij AnMaCreatief!

      Verwijderen
  11. Gaaf zeg! Wat een enige afbeelding heb je gebruikt!
    Proficiat met je top 3 plekjes en alvast gefeliciteerd met je moeders verjaardag....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wateen grappige zomers kerstkaaetje en ja, die glimlach zit op mijn gezicht hoor haha. Leuk gedaan zo met dat bootje ook.
    Gefeliciteerd met je winnende kaartjes, altijd leuk toch!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja, erg leuk deze kaart!! Zo leuk dat waslijntje boven de hangmat. En geen knijpertjes kunnen vinden? Ik heb een doosje met verschillende kleurtjes. Als je er wat wil hebben moet je me even een mailtje doen.
    Gefeliciteerd met al je winnende kaartjes. Leuk toch!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je bent echt lekker in de winning mood!! Geniet er gewoon maar lekker van. Je hebt het toch echt zelf verdiend. Ook vandaag al weer een leuk kaartje!!! Mocht je nog steeds zoeken naar wasknijpertjes, als je ze nergens kan vinden dan slaag ik toch altijd bij Dille en Kamille. Daar hebben ze normaal gesproken heel veel maten.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wwaauuw ...Superleuke kerstkaart hier :-)
    Proficiat met je mooie prijsjes , Genietse .
    Fijne avond van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een superleuke kerstkaart Crealientje!
    En gefeliciteerd met al je prijzen....wat gaaf voor je!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Riley the Moose! One of my favorites! Thanks for playing along with us at The Crafter's Cafe Challenge Blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Superleuke kerstkaart, heerlijk hetrendiermet al zijn kleding aan de lijn...lekker in de zon in de hangmat...
    van harte met al je kaartjes die in de prijzen zijn gevallen..leuk hoor.
    En al is het een beetje laat nog gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder.

    Fijne dag liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leukerd,Crealientje.Superleuk gedaan met het waslijntje met de drogende kleertjes.Gefeliciteerd met je topkaartjes.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. This is just gorgeous. Thank you for submitting with Scrapping 4 Fun Challenges. Vicki DT

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Crealientje,
    Wederom blijft ie gaaf!!!

    Bedankt voor je deelname aan de challenge bij Scrapping4fun! Veel succes en hopelijk zien wij je weer terug bij de volgende challenge!

    X
    Diana
    DT member at Scrapping4funChallenges
    Diana's Creations

    BeantwoordenVerwijderen
  22. FABulous fun card..really made me smile..

    Thank you so much for sharing and joining in with us at CCAYR...[ Christmas Cards All Year Round]

    Luv CHRISSYxx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hahaha, what a fabulous card. I love how the moose is on the hammock
    Thank you for joining us at Scrapping4FunChallenges.
    Kelly (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. A lovely card and great design. Thank you for sharing with us at Christmas Cards All Year Round.
    Kath x

    BeantwoordenVerwijderen
  25. So, so cute. Thanks for playing along at Catch The Bug!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. What a beautiful project very pretty coloring, thank you so much for joining us at Catch The Bug. Hope you join us again soon!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Cute card!!! Thanks so much for participating in our CHRISTMAS CARDS ALL YEAR ‘ROUND challenge. Hope you participate in our next challenge!! Have a happy crafty day!!!
    Deanne at A Little Bit O’ Paper

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Adorable! I love the little banner! Thank you for joining us as Scrapping4FunChallenges! Good luck, and hope to see you again for the next challenge!

    Carrie, DT
    dearzae.com

    BeantwoordenVerwijderen
  29. En dan ben ik er nog een keer: wat leuk dat je meedoet met de challenge bij Sunsational Stamps!
    Je schreef dat je meteen ook volger geworden bent, maar volgens mij zie ik je er toch niet bij staan????
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Great card. Thank you for entering your wonderful creation at The Crafter's Cafe this fortnight for our "Use Wool" challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Haha deze is erg leuk, knap hoe je de details hebt bijgetekend!
    En dan zoveel top noteringen, altijd fijn zo'n kroon op je werk toch?!
    Fijne avond, liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Beautiful!! Thank you for sharing with us at My Time To Craft :)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. A great, fun card - love the shape too!

    Thanks for joining us for the Sunsational Stamps Challenge and I hope we'll see you back again next month!

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Me again!

    Thanks for sharing with us at Christmas Cards All Year Round too and we hope to see you again next month.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen