Volgers

zaterdag 22 juli 2017

De winnaar van de traktatie ter ere van mijn 1 jarige blogje!



Goedenavond allemaal,

Wat leuk dat jullie zulke lieve berichtjes onder mijn post schreven.
Bedankt, waardeer ik enorm!
Heb ze met plezier gelezen.

Eerst nog even een foto van de traktatie!


En dan nu het moment:

 de winnaar gekozen via lootjes door mijn man:


Diny, en voor de mensen die soms net zo kippig zijn als mezelf


.......................................................................................πŸ˜‰πŸ˜‰πŸ˜‰πŸ˜‰πŸ˜‰πŸ˜‰πŸ˜‰


Diny!

Lieve Diny wil je even contact met me opnemen via mail
 isocrealientje@gmail.com

Dan kan ik het pakketje zo snel mogelijk naar je opsturen.
Veel plezier!

Allemaal bedankt voor het meedoen!

Ik zit momenteel op 170 berichten, bij de 200 gaat er weer een traktatie uit😊! 
Wel iets kleiner als deze, maar zeker de moeite waard.
Met de Bugaboo Challenge liep de teller snel op, hihihi. 
Dus ik ben er zo!


Goed weekend, of hele fijne vakantie allemaal!
Tot blogs! 
 Lieve groetjes Crealientje.




 

16 opmerkingen:

  1. Hartelijk gefeliciteerd Diny! Bedankt crealientje voor deze leuke Candy op je blog πŸ’—
    Welterusten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Diny maakt vast een vreugde dansje!!! Dankjewel voor je leuke candy op je blog en een fijne zondag!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat Diny!!!
    Dank je wel voor je leuke candy!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Diny.
    Jij wordt lekker verwend, geniet er maar van.
    Crealientje, dank je wel voor deze hele leuke candy.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie candy.
    Diny, van harte gefeliciteerd ermee!
    Crealientje, op naar de 200! Leuk, weer een candy hihi.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige traktatie heb je er van gemaakt. Leuk dat Diny de gelukkige is. Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je mooie prijs Diny. veel knutsel plezier.
    Groetjes Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat super GAAF dat ik de mooie prijs bij je heb gewonnen Crealientje......heel erg leuk.
    Gerie ziet me al een vreugdedansje maken.....haha!
    Ik heb je zojuist een berichtje gestuurd en kijk er naar uit!
    Lieve groetjes en dank je wel,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat grappig....zie ik net pas je berichtje op mijn blog....haha!

      Verwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd Diny!!!

    liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha, hebben we allebei Diny gelukkig gemaakt! ik met een klein kadootje, jij met een reuzegroot kado!
    Dankjewel voor de kans!
    en op naar de 200 berichten!
    Ik zag dat jij bij de winnaars bent bij de Bugaboochallenge! Proficiat en veel plezier met je bugabootjes!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd Diny met je mooie prijs. En bedankt Crealientje voor je leuke candy.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Diny , van harte hoor veel plezier met je prijs !!
    Hobbygroet van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk! Gefeliciteerd Diny!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen