Volgers

zondag 13 januari 2019

Tipi kaart voor 5 jarig nichtje!

Hallo allemaal,

Bedankt voor de leuke reacties op mijn Kerstkaart.
Hahaha, de oplossing voor druk zijn, is dus in het voorten plannen. Bedankt voor de tips!
Zal eens kijken of me dat gaat lukken.
Ook een warm welkom aan mijn nieuwe volgers. 
Gezellig dat jullie me gevonden hebben. 
Ik probeer jullie ook te volgen, dus als jullie een berichtje achterlaten, dan komt dat helemaal goed:)

Vandaag een kaartje voor mij Nichtje die vandaag jarig is.
De kleine meid is 5 jaar geworden.
Ik heb een Tipi kaart  PS8021 gemaakt met behulp van Marleen van der Morst's uitleg.

Dit is mijn creatie voor de jarige:


Het beertje is gek op gezeligheid.
Ze is druk bezig om een huiselijk sfeertje te maken in haar Tipi.
Ben benieuwd  hoe jullie dit kaartje vinden!

Challenges:
Hier begint het onstuimiger te worden, en het regent, en regent maar door!
Bah, ben het zo langzamerhand wel zat :)
Ga zo maar aan de freubel voor een witte kaart.
Kijken of me dat lukt, die vind ik altijd erg moeilijk.
Leuke uitdaging dus !!!!
Bedankt voor je bezoekje, en fijne dag verder!
Lieve groetjes Crealientje. 




24 opmerkingen:

  1. Oh super!!! Het is een hele mooie tipi geworden, daar zal je nichtjes vast en zeker heel blij mee zijn!
    Fijn ook te lezen dat de uitleg handig was.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo een knusse tipi incl kussentjes om op neer te ploffen heb ik nog niet eerder gezien, de beer en je nichtje denken er vast net zo over!!!
    Ik heb nog even teruggelezen hieronder en zo doe ik het:
    ik werk voor 99% vooruit want ik hou met NIKS van haasten dus ook niet met freubelen. Als de kaart af is en alles nog om me heen ligt schrijf ik de blogpost. Dat is dus soms weken voor jullie hem zien en zo kan ik op mijn gemak nog dingen corrigeren en/of toevoegen (challenges die zijn langsgekomen en waar mijn kaartje wel bij past want ik maak zelden iets speciaal voor een challenge). Op de dag dat het moet gaat hij vanzelf "de lucht in" en hoef ik alleen nog maar te linken.
    Succes er mee, xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave tipi heb je voor je nichtje gemaakt. Zo eentje zal ze ook wel in het echt willen hebben!
    Ik werk zo'n beetje op dezelfde manier als Irene hierboven heeft beschreven.
    Fijne, onstuimige zondag!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tof gemaakt jouw tipitent!
    Zal jouw nichtje vast super vinden!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, wat een gave tipi voor je nichtje! Helemaal leuk met die fleurige kussens!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave creatie! Die gaat je nichtje erg leuk vinden.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow wat een gave kaart is het geworden! daar gaat je nichtje blij mee zijn!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je nichtje heeft feest in de tent! super leuk kaartje.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Love this die cut bear. Thanks for playing along with us this month. Lisa DT Crafty Animals

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, wat een super-schattig kaartje, zo mooi en lief, daar zal je nichtje zeker blij mee zijn ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die is echt Leuk! wat zal je nichtje daar blij mee zijn, erg mooi en gezellig,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super gave tipi kaart heb je voor je nichtje gemaakt. Daar zal ze blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is gaaf!! Ontzettend leuk en dat zal je nichtje ook wel vinden. Voor mij was het prima slaapweer! Vind ik altijd zo heerlijk als het regent en ik moet slapen na mijn nachtdienst. Maar voor mensen die overdag zouden willen fietsen, wandelen is het natuurlijk vervelend.
    Oh ja en vergeet niet die witte kaart CAS te houden. Ik denk dat de mijne te vol is....

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke tipi heb je gemaakt.
    Voor een meisje van 5 is dat vast een heel feestje om te krijgen, zo vrolijk.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een toppertje die mooie tipi van jou. Die wordt vast met vreugde onthaald. Leuk om op de slaapkamer te zetten.
    En hier is het nu droog, hopelijk bij jou ook.
    Hele fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart heb je voor je nichtje gemaakt!
    Hier regent het ook ...heerlijk weer om aan de knutsel te gaan.
    Succes met je witte kaart..vind ze heel mooi maar is niet aan mij besteed om ze te maken...vind het zo moeilijk om alleen maar wit te gebruiken.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. A great shaped creation for our 'Milestones with Numbers' theme at Allsorts this week, thanks for much for joining in.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Briliant card design . Thank you for joining us at Crafty Catz Challenge Blog good luck
    Ginny DT for Crafty Catz Challenge Blog
    My Blog As I do Rodos

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schitterende tipi! Dat zal je nichtje zeker supergaaf vinden.
    Onze oudste kleinzoon van 3 heeft een eigen tipi in de woonkamer staan en daar gaat hij altijd zitten 'lezen'.

    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh wat leuk, jij hebt er echt een tippi van gemaakt en het gezellig ingericht
    Leuk joh, helemaal voor een 5 jarige.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuk model heb je gemaakt! Heel lief zo.
    Leuk dat je weer met onze challenge meedoet, dank je wel.
    Groetjes Caroline 2Sisterontheblog.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super cute! I'm sure any 5 year old would love this.
    Thanks for sharing with us at Allsorts challenge.
    Lynn x
    dt

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie creatie. Leuk gedaan zi in die tipi vorm.
    Bedankt voor je inzending.
    Groetjes Nicolette DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Fabulous card!
    Thanks for playing at Pile It On!
    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen