Volgers

donderdag 31 januari 2019

Kerst kaart week 5!

Hallo Allemaal,

Bedankt voor de leuke gezellige reacties op mijn vorige Kerst kaart week 4!

Vandaag even een snelle Kerst kaart!
Week 5 dus voor 52 weeks to christmas
Weer weinig tijd gehad :)

Dus dit is het geworden:


 Vind ik het mooi hhmmm!
Apart, hihihi. ;)

Ik heb ook een fout gemaakt, namelijk de sterren tot onder door laten lopen.
Jaaaaa, ik zet de bril gewoon af, en dan zie ik ze niet, hahaha.

Challenges:
de-Egel januari-challenge-71 

Hou het kort.
Kom komend weekend weer bij jullie "gluren" 
Ik zie natuurlijk allerlei leuke dingen voorbij komen, 
maar ik vind het leuker om met een lekker glas thee of kop koffie alles goed te bewonderen.
Tot dan!

Voorzichtig met de gladheid!!!!

Lieve groetjes Crealientje.

15 opmerkingen:

  1. Ik vind het wel een erge leuke kaart.
    Wat een schattig plaatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Isolina,
    Wat een ontzettend leuk kaartje! Zo mooi met die bomen aan weerszijden. En dat die sterren wat doorlopen kan toch? Dan is het heel helder buiten en niet bergachtig!
    Dank je dat je meedoet aan onze challenge van de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het toch wel een leuke kaart hoor. Maar nu hou ik ook erg van deze plaatjes, hihi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart met dit schaatsende stel! Als je dat niet had gezegd van die doorlopende sterren was het niet opgevallen;-)
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is toch een hele mooie hoor Isolina!
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel mooie kaart, zo schattig, dat schaatsende paar, en die mooie bomen aan weerszijden ! Had die sterren onderaan nog niet gezien hoor, zoiets noem ik "artistieke vrijheid", haha ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het een superleuk tafereeltje geworden hoor Isolina! En als je die sterren niet had genoemd, was het vast niet opgevallen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart met een erg leuk plaatje,Crealientje.Fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. tof met die vrolijke Snoesjes, leuk dat je zelf je achtergrond maakte met de sterrenhemel en de bomen!
    Fijn weekend!
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Grappig hoor, sterren tpt onderdaan... Heel leuk kaartje, lekker vrolijk.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind 'm hartstikke leuk! En wat een leuke stempel.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kaartje! Leuk dat je meedoet aan de challenge van de Egel.
    Groetjes van Jacquleine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een prachtige kaart Isolina. Heel erg leuk gemaakt. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een leuk tafereeltje ! helemaal leuk is deze geworden
    fijn dat je er weer bij bent deze week,
    grtjs,martina
    x DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen