Volgers

maandag 14 januari 2019

2e poging (30 min) kaartje wit witter witst :)

Hallo Allemaal,
 
Hier ben ik nog een keer met een witte kaart!!!

Nu speciaal voor de challenge bij Marianne Design Challenge blog!
Gemaakt in 30 min, dus vers van de pers.

Foto is een beetje minder, geen goed licht.
 
Gebruikte materialen:
Embossing design folder  DF3432 
de champagne fles met glazen LR0504
hart rand LR0506
De rand op zij nr ?
Tekst CS0998

Nou ruim morgen de ravage op mijn hobby tafel wel weer op,
 nu even geen zin meer in:)

Bedankt voor je bezoekje!
Ik vind deze wel minder dan de vorige maar het is niet anders.

Slaap lekker!!!!!
Liefs Crealientje.
 

 

17 opmerkingen:

  1. Je kaart is prachtig!! Een hele kunst hoor om alles in het wit te doen.
    Weltrusten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is ook heel mooi! En dat in 30 min. Knap hoor!
    Slaap lekker!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook leuk! Ik heb er ook nog even aan gedacht om hem overnieuw te maken, of eigenlijk een andere dus ;-)
    Maar dar had ik geen tijd meer voor. En het was leuk te maken, dus ach, maakt ook niet uit toch! Als je maar lol hebt...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie kaart helemaal in het wit. heb je vorige kaart ook bekeken en vindt die met het vogeltje ook erg mooi. Moet toch eens opzoeken wat nou een cas kaartje inhoud.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super snelle kaart heb je gemaakt.
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik de vorige ook iets mooier vind, maar deze is ook erg mooi, Gewoon anders
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou je bent er wél mee bezig Isolina (ik had óók méér dan 5 challenges..jammer dan) en deze is idd meer CAS dan de vorige en ook heel leuk!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook leuk, deze kaart, maar je vorige vond ik idd mooier!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat vind je minder dan de vorige....??
    De bezoekjes?????
    😂😇.
    Ik vind het een leuke kaart, knap hoor, alleen maar wit, pff, is mij nog nooit gelukt.
    Enne.....die ravage, heb je geen foto?😉

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Eerst nog even je tipi kaart, die vind ik toch zo gaaf!!!
    En ja de witte kaarten, CAS was voor mij ook een dingetje....weg laten!
    Je eerste poging vind ik wel prachtig lekker veel op te zien ik hou ervan, hihi En deze kaart is ook heel mooi Isolina, snap dat je nu wel weer iets wil met kleur, whaha.
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel mooie kaart hoor, en dat in 30 minuten, knap ! Ja, fotograferen met dit donkere weer (kunstlicht) lukt niet zo best. Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is knap om in zo'n korte tijd zo'n mooie kaart te maken. Leuk de glazen in het glitterpapier.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie CAS kaart Crealientje en super dat je nog eentje extra hebt gemaakt.
    Gezellig dat je meedoet met onze challege

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart Crealientje
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk dat je nog een tweede witte kaart hebt gemaakt. Ook deze ziet er weer mooi uit.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD CHallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Goed geslaagd hoor, je tweede kaart!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi geworden,Crealientje.Mooie embossing achtergrond.Leuke glitter erbij.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen