Volgers

donderdag 17 januari 2019

Kerstkaart week 3!

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer en nu mooi op tijd :)
Bedankt voor jullie reacties op mijn witte 30 min kaart!

Ik had de 2e kaart gemaakt, omdat ik me had voorgenomen om weer eens bij Md mee te doen.
Dat doe ik niet zo vaak, omdat ze vragen naar merk materiaal van MD.
Nu heb ik daar wel erg veel van, maar dit soort Challenges remt mij heel erg in mijn creativiteit/doen, zo te zeggen.

Ik krijg dan een blokkade.
Nu was ik dan eindelijk tevreden, maar had ik niet goed gelezen. Dom!
Je mag met 5 Challenges meedoen, en ik had er meer gelinked.
Dan de kaart eruit, en de nieuwe erweer in, hahaha.
 Dat was even de uitleg van mijn, "hals ver kop", 30 min kaartje!

Nu ben ik dan eindelijk ook eens mooi op tijd, met mijn Kerstkaartje, voor week 3



Dat bevalt me wel eerst in concept typen, en dan bijwerken, en plaatsen.
Toppie!
Bedankt allemaal voor de tips. 😘😘😘😘

Plaatje met de schattige Pimpelmeesjes is van het net.
Lint en mal van Ali.
Hulst van Md.
Best wishis ik dacht van Studio light.

Hele fijne Donderdag avond allemaal!

Zondag morgen probeer ik weer bij iedereen langs te komen.
De komende dagen staat behangen op mijn agenda.
Ja, ook dat vind ik erg leuk om te doen.
Schilderen is al klaar :)

Lieve groetjes Crealientje.
  


32 opmerkingen:

  1. Heel mooi geweorden,Crealientje.Mooi plaatje en leuk afgewerkt met het kant.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje is het geworden. Je kunt wel meedoen bij de liftchallenge! Daar moet zwart de basis zijn van de kaart!
    Kan me wel indenken dat sommige challenges je remmen. Dat heb ik ook. Maar niet bij de MD producten. Ik hoor van anderen wel dat ze door en sketch helemaal geblokkeerd worden. Heb ik juist helemaal niet. Ach , zo blijft er voor ieder wat wils...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toffe kerstkaart, sierlijke tekst. Mooie rechthoekige mal rond je plaatje.
    Fijne avond
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat een gedoe met die challenge... maar heel mooie kaart!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een lief kaartje Crealientje.
    Succes met behangen, dat is niet mijn favoriete ding.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind je kerstkaart prachtig geworden Isolina! veel succes met het behangen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart, schattig vogeltjes, heel mooie mal en hulst! Succes met het behangen ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje met die lieve vogeltjes!
    Succes met behangen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooie kaartje. Leuk plaatje en mooi kanten randje.
    Succes met behangen.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie kaart heb je gemaakt
    Leuk met de winterse vogels
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel lief dit kerstkaartje Crealientje...mooi plaatje en prachtig afgewerkt met leuke details...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuk geworden !!!!

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zoals je al las had ik hetzelfde probleem en vaak kan ik met hun challenge totáál niet uit de voeten dus doe er ook maar héél zelden aan mee en dan is het óók nog niet okay...schiet niet op dus whaha. Dit is een plaatje, blij dat je wat aan de werkwijze-tips hebt gehad Isolina!
    Succes met behangen!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart, Isolina.
    SUcces met behangen..
    Bedankt voor je deelname bij 52 WTC
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kerstkaart hoor en gewoon lekker door gaan met freubelen je moet wel met plezier kaartjes maken.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super mooie kerst kaart.

    Liefs & Creatiefs
    Cinderella
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kerstkaart in originele kleurtjes. Lief plaatje en mooi afgewerkt met die hulst in de hoekjes en het kant. Succes met behangen :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Supermooi en sfeervol kaartje en wat is de tekststans een mooie!
    Behangen is niet mijn hobby, ik verf liever, leef je uit en succes!!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke kerstkaart Isolina. Mooi plaatje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dit is weer een hele leuke kerstkaart Isolina!
    Lief met de vogeltjes!!
    Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kerstkaart, heel bijzonder met de donkere achtergrond. Ik laat de challenges op het moment een beetje voor wat het is, soms is het handig maar soms ook een obstakel.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Haha, jij bent volgens mij soms net zo chaotisch als dat ik ben😊.
    Niet goed lezen, dan plaatsen, druk ermee zijn en dan erachter komen dat het allemaal niet goed is voor bepaalde challenges.
    Overkomt mij ook, maar dan heb ik wel gewoon een mooie kaart voor de voorraad, haha.

    Deze is ook weer erg leuk.
    Een mooi plaatje doet het altijd goed op een Kerstkaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Superleuk kaartje wéér voor week 3 , ik hou van vogels !!
    Wat komt alles toch mooi uit op die donkere achtergrond .
    Héél herkenbaar , dat meedoen bij MD ,creatief blijven hoor :-)
    Fijne zondag verders , wintergroetjes Epie .

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke kaart, echt kerst!
    grtz Colien [52WTC]

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuk kaartje Isolina!! Ik kan het niet zien dat het een 30 min kaartje is.
    Fijne dag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  26. een mooie, sfeervolle kaart
    fijn dat je weer meedoet met 52 WTC
    grtjs, martina
    DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Great card - thanks for sharing it with us at Christmas Crafts All Year Round.

    Helen x
    DT

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Beautiful image and that diecut frame is just gorgeous! Thanks for joining us at Merry Little Christmas challenges

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Very Cute card.
    Thanks for joining us at ABC Challenge
    Julie T

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Thanks for sharing your awesome project with us in the Merry Little Christmas Challenge Blog's January "Anything Christmas Goes" challenge and we hope to see you again next month!
    Hugs,
    Leslie, MLC DT
    Love To Scrap 2

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Lovely card. Thanks for joining us at the ABC Christmas Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen