Volgers

donderdag 10 januari 2019

Kerstkaart week 2!

Hallo allemaal, 

Bedankt voor jullie leuke berichtjes op mijn eendjes kaart!
 Heb ze weer met alle plezier gelezen.
 (Neefje was superblij met de kaart, en natuurlijk met de centjes:)
 
 Vandaag een kort berichtje van mijn kant.
Ik wil proberen vanaf nu elke week mee te doen met 52 weeks to Christmas.
Het vervelende is dat ik donderdags altijd erg druk ben.
 Vorige week was de kaart klaar, maar had ik hem niet gelinked, door de drukte was ik te laat.
 
 Deze kaart is een oudje van vorig jaar!
Had ik nog niet laten zien. 
 
 Mal met hert is van Ali, net als de snowflakes.
De mistletoe plaatjes moest ik een keer opmaken, lagen er al zo lang.
Winter stans dacht van Joy crafts
 
De kaart mal is van Dutch doobadoo.
De kerstbomen zijn van MD.

Wens iedereen alvast een heel goed weekend!
Hou het kort, Zondag morgen ga ik weer een grote blogronde doen.
Verheug me er al op heb al veel mooi voorbij zien komen.

Tot dan!
Hopperdehop ben weer weg :)
Lieve groetjes Crealientje.
 

25 opmerkingen:

  1. Hij is mooi Isolina! Elke donderdag gaat bij mij beslist niet lukken maar alle beetjes helpen moet je maar denken, succes er mee!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supermooi kaartje, Isolina!
    Je kunt je donderdagse kerstkaart wél op je blog laten zien, ook als je geen tijd hebt om hem te linken....
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Crealientje. Leuke mallen combi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie kaart Isolina, zowel open als gesloten. Mooie zachte kleur groen heb je gebruikt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend gemaakt Crealientje! Heel mooie kleurencombi en prachtige malletjes erop.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart, vooraan met die ster, en binnen met die hertenmal, supermooi ! Ik maak soms al woensdag-avond mijn bericht (in concept), om het donderdag te bloggen, en de kaart te linken. Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw...echt een super mooie kaart, Isolina!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is al een heel mooi begin van je goede voornemen. leuke kaart met die verrassende binnenkant.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg mooie kaart, leuk model.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart, mooie kleuren!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart hoor! Ja, dat op tijd linken kan zo maar een dingetje zijn. Ik red het ook altijd maar net.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel erg leuk!!
    Wat een leuke mal zeg.

    Ik zet mijn berichtjes soms al van te voren klaar, ik werk meestal op donderdag, dus ook druk.
    Maar, als ik ze klaar zet, hoef ik alleen nog maar mijn kaart te linken bij 52 WTC, dat is zo klaar (misschien heb je wat aan deze tip?)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kaartje,mooie mal heb je gebruikt.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtige kaart ! Ik werk op donderdag ook, mijn berichtje staat ingepland voor de donderdagmorgen. Ik link dan 's morgens mijn kaartje bij 52WTC nog snel voor ik om 7 uur naar het werk vertrek. De andere challenges doe ik dan 's avonds of de vrijdag wel...
    groetjes
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Isolina, wat een prachtige kerstkaart! Ik mail je morgen even. Ik ga nou naar bedje ;-))
    Dank je wel voor je deelname bij 52WTC.
    Groetjes, Monique DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart, mooie kleur, mooi model en een hele mooie mal met het hert.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een super mooie kaart heb je om te laten zien.
    Leuk model en wat een mooi papier heb je gebruikt.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat mooi Isolina! Leuk model en je hebt het in een mooie tint gelaten. Het overkomt mij dus ook wel dat ik ene kaartje op donderdag bewust plaats omdat het ene kerstkaart is en dan vergeet te linken.... Ik hoop dat ik er dit jaar elke keer aan denk!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kerstkaart...ook een leuk model!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een heel leuk modelletje Isolina en prachtig papier heb je gebruikt!
    Leuk hoe die zo mooi sluit met die ster!
    Fijn weekend alvast xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig kaartje heb je gemaakt! Succes met het maken van elke week een kerstkaart!
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een mooie kaart heb je gemaakt leuk zo'n drieluik
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hi Crealientje de stansen heb ik vorig jaar in dec gekocht dus nog niet zo oud.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen