Volgers

zondag 31 januari 2021

Snel nog 16 min Monochroom + vervoermiddel Carlin's kaartenparadijs!

 Hoi hoi,

Even heel snel ik heb nog 15 min om de kaart te linken.

Wat een gedoe ik lees altijd zo slecht:)

10 min voor sluiting, yes het staat erbij.

 Nu afwachten of het o.k. is

 

Dit is het geworden:

Monochroom + vervoersmiddel vragen ze bij Carlin's kaartenparadijs!


Dit ben ik in mijn jongere jaren op mijn scooter, hahaha!

Magnoliaatje gebruikt, ook wel eens leuk om te doen:)

andere challenge:

simply magnolia january-challenge AG optie nieuwjaar 

hobbyvision dtchallenge-105-black-white-and-touch of red

Hup hup, doei en tot blogs!

 

Met dit kaartje ook nog  een Top Sister geworden bij Sisterhood of Crafters:

Thank you very much!

Helemaal happy!!!

 

 Liefs Crealientje.

16 opmerkingen:

  1. Je zag er goed uit in je jonge jaren 😃
    Leuk kaartje op de valreep Isolina, mooi gemaakt.
    Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whahaha lachen dit maar het is je gelukt Isolina
    met deze leukerd!!! Fijne zondag verder,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart en nog mooi op tijd.
    Ik merk dat ik ook steeds vaker slecht dingen lees op in me opneem.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje en gefeliciteerd met je toppertje

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk dit kaartje Isolina!
    Mooi gemaakt en je was nog op tijd!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gelukkig was je nog net op tijd op je scooter om mee te doen met de challenge.
    Leuke kaart!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooi kaartje Isolina.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje is dit Isolina, wat een stoere Tilda op die scooter...die heb je ook zo mooi ingekleurd en de combinatie zwart met rood is super gaaf...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Even dacht ik dat je dit schattige kaartje in 16 minuten had gemaakt, tot ik je blog las. Hij is super!
    Proficiat met je topper!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kaart is prachtig, lekker stoer met Isolina erop;-) Tof in dat zwart/wit met een tikkeltje rood! Gefeliciteerd met je prachtige topper!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is zo leuk! Ik zag je kaart en ik was net op het blog van Hobbyvision geweest en ik dacht echt dat je de kaart voor hun uitdaging had gemaakt, je kunt hem nog linken...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit is nog een hele leuke geworden Isoliena.
    Prachtig gemaakt.
    Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart, ik zie je al helemaal gaan op de scooter.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  14. En, en en?? Op tijd?
    Wat een leukerd, deze kaart.
    Grappig om jezelf, op je scooter na te maken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een super leuke kaart is dit geworden Isolina. Ik had deze gemist...maar prachtig! groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen