Volgers

zaterdag 30 januari 2021

Strakke vintage babykaart!

 Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn Kerst kaarten!

Ik heb ze weer met veel plezier gelezen:)


Vandaag een Vintage babykaart.

Om mij heen zijn er een aantal zwanger, dus aan de freubel.

Bij 2 Sisters on The Blog vragen ze Vintage, moet eerlijk zeggen is niet zo mijn ding.

Heb er toch proberen iets van te maken.

Kantje erop be-inkte randjes dan kom je al ver:)

Dit is het geworden:

 
 Papier is van Joy!
Beertje van het net.
Mal met raders en auto van Ali.


Ben benieuwd wat jullie van "de strakke Vintage babykaart" vinden? 


Andere challenges:

 cutie pie challengechallenge-no-155-theme-boys-are-back-in

scrapping 4 fun challenges 184-anything-goes 

 

De vogeltelling gaat tot nu toe goed:

(Houtduif, tortel, mussen, koolmees, pimpelmees,merel,roodborstje, boomklever,Ekster)

Van bijna elk soort, op boomklever na,in ieder geval een paartje en dat vind ik super!!!!

Morgen nog en dan hebben we dat ook weer gehad:)


Zo bakje koffie en bloggen maar, hahaha!

Kijken naar jullie verhalen en moois.

Gezellig dat je even langskwam en Tot Straks!!!

Lieve groetjes Crealientje.

 


21 opmerkingen:

  1. Ik vind je kaartje heel mooi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dat je goed geslaagd bent.
    Wat een leuke kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje Crealientje.....mooi modelletje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje leuk in vintagestijl
    dank je wel voor de tip ken de site van Colinda, zij kleurt met potloden op kraft,
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig kaartje, Isolina. Hij is best wel vintage.
    Je hebt al aardig wat vogels gespot!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart in de strakke vintage stijl . Mooi model. Hier geen vogeltjes te zien op dit moment. Te koud.... in de verte een paar kraaien . Succes met het tellen groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een leuke kaart en eens een keer anders dan anders. Schattig beertje heb je gebruikt.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik moest lacchen om je strakke vintage kaart haha Ik wist niet dat die bestond...lol. Heel leuk model kaartje met het uitschuifbare gedeelte en een schatje om te zien! Ik ben niet zo bezig met challenges kost zoveel tijd om dat bij te houden, dus houd me maar bezig met maken. Wat leuk dat er bij jullie zoveel verschillende vogels zijn en je bent er lekker mee bezig!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kaartje heb je gemaakt.
    Met dit natte en koude weer heb ik niet veel vogels zien fladderen. Alleen een paar eksters bij het vogelhuisje nadat ik er brood had in gelegd.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie en schattige kaart!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke babykaart heb je gemaakt.
    Leuk model ook.
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, wat een schattige en mooie babykaart, super ! Ik doe ook elk jaar mee aan de vogeltelling, heb al een hoop mussen, vinken en mezen gezien. Maar ik heb ook voederhuisjes en hangers in de tuin, dus ze komen graag. :) Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie vintagekaart.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is je goed gelukt deze leuke vintagekaart. Wat een gaaf modelletje heb je ervan gemaakt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ah wat leuk, ik snap nu wat je bedoelde op mijn blog. Dit is ook een heel leuk model. EN ik vind het heel knap dat je toch probeert vintage te maken, terwijl het je ding niet echt is... ik vind hem goed gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een superleuk model Isolina en ik vind hem echt wel vintage geworden. Ook je kerstkaarten hieronder zijn gaaf en gefeliciteerd met je toppertje. Je bent weer lekker actief hier, fijn! Een fijne zondag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig kaartje Isolina!
    Mooi gelukt in vintagestijl!
    Toevallig heb ik ook net zo'n schuifmodelletje klaar voor mijn schoonzus, deze komt aanstaande vrijdag online
    Leuke papiercombinatie!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi Isolina.
    Leuk dat meedoet met onze challenge.
    groetjes Nicolette DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel leuk vintage kaartje, super gedaan!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk dat je toch de uitdaging bent aangegaan! Dank je wel voor je deelname.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lovely vintage baby card. Thank you for joining us at The Cutie Pie Challenge. Pat K xx

    BeantwoordenVerwijderen