Volgers

donderdag 21 januari 2021

Kerstkaart week 3!

 Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie reacties op mijn 2 kaartje volgens sketch van de Egel.

Ik heb ze weer met veel plezier gelezen.

 

Vandaag is het weer Kerst kaarten dag bij 52 weeks to Christmas, week 3 om precies te zijn.

Ik heb er weer 1 met een "foute trui" :)

 


Ik hoop dat ze jullie nog niet vervelen, 

want er komen er nog een paar de komende weken.


Wens iedereen een goed einde van de week!

Komend weekend kom ik bij jullie langs, 

momenteel te druk met van alles en nog wat.

 

Tot dan!

Liefs Crealientje.

 

26 opmerkingen:

  1. Een hele leuke kerstkaart met die mooie trui Isolina.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke kaart met die kersttrui. Heel mooi gemaakt!
    groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk je kaart, kom maar op met de rest Isolina :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kerst trui op je kaart Isolina , toppertje
    Fijne avondgroet v Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk deze trui. Elke kerst hoort er wel zo'n kaart bij toch?
    Ik reageer weer met mijn andere account waarmee je niet op mijn blog kan komen... vervelende robot...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk kaartje. Succes met de drukte.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi dit kerstkaartje Isolina...mooie trui met dat leuke rendier erop en een prachtige kleurencombinatie..
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een vrolijke kaart met het leuke rendier op die "foute" trui!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super kaartje Isolina!! Ik heb zelf niet met foute kersttruien maar op een kaartje vind ik ze wel grappig.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk met die foute trui.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart Isolina.
    De foute trui doet het nog goed.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een toffe kaart met die gezellige kersttrui, Isolina! Ik ben je kaartjes nog niet zat hoor. Vrolijke kleuren!
    Ik was gisteren niet meer aan mijn ronde toegekomen, maar fijn dat je meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nee hoor Isolina, mij verveel je niet!
    Zo leuk die verschillende truien versies!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een mooi kaartje leuke de foute trui ze zijn geweldig
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk kaartje met de foute kersttrui erop.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dit verveelt helemaal niets kijk uit naar de volgende wordt er heel blij van ...super leuke vrolijke kaart!!
    Fijn dat je er weer bij bent deze week.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mij verveelt het niet hoor zo'n mooie foute kersttrui!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke kaart met de trui.
    Zo met het rendier helemaal niet fout hoor ...
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  19. helemaal leuk is je kaartje geworden !
    grtjs, martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke vrolijke kaart!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke vrolijke kerstkaart!
    Groetjes,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke kaart is dit zo met die kersttrui

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuke kaart met de mooie trui en ik zie een heeltallige detail...een reuzehoofd op een klein lijfje hihi.
    Fijne avond xx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hele leuke, vrolijke kerstkaart met de grappige kersttrui. Twee hele mooie kaarten met de sketch vd Egel, leuk om een mannen- en vrouwen variant te maken.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen