Volgers

maandag 1 februari 2021

Gastdesigner voor Challenge 3 bij Creatief met Hobbyshop Daantje!

 Goedemorgen allemaal,

 

Hebben jullie weer zin in een leuke Challenge nr 3?

Bij Creatief met Hobbyshop Daantje vragen ze een kaartje waar iets beginend met een C op staat.

Denk aan: cadeautjes, circus, cola, chips, cijfer(s), camera, croissant, cent, clown, chocolade, computer, criss-cross-borduren, ceintuur, cowboy, cheque/cadeaukaart (tegoedbon), cyclaam, city, cupcake, creatief, cirkelvormkaart (cirkel layout), condoleance, champagne, caravan, chat, CAS (clean and simple), cosmetica, etc...

Challenge regels:
1. Je kaart moet nieuw zijn;
2. Je mag met maximaal 2 kaarten meedoen;
3. Je mag deze challenge met maximaal 4 andere challenges combineren;
4. Je stuurt je kaart uiterlijk 28 februari 2021 in;
5. Bij minimaal 15 deelnemers gaat de prijs eruit.
 
Doen jullie allemaal gezellig mee?
 
Je kunt je kaart hier linken!

Ik heb dit voorbeeldkaartje voor de dames gemaakt:

Ik heb gekozen voor Criss -Cross borduren (ik heb de leuke mal CR1531

gebruikt die ik onlangs bij de dames gewonnen had:) en een  Cat!

 

Daantje , Lisanne en Ellie hartelijk dank🌹🌹🌹 dat ik de leuke mal gewonnen heb,

 en super leuk dat ik gastdesigner mocht zijn, toppie!


Gezellig dat jullie even langs kwamen!

Bedankt ook voor de leuke reacties op mijn snel opvolgende kaartjes.

Ik lees ze graag.

Ik hoop dat ik jullie niet verveel:)

 

Later vanavond komt er nog een set kaartjes voor de Egel, hahaha, ja ook daar ben ik nog mee bezig.

En als je van vogels houdt mag je deze post echt niet missen:)............al nieuwsgierig?

Tot dan!

 

Liefs Crealientje.


12 opmerkingen:

  1. Wat een leuke en vrolijke kaart met al die criss cross hartjes, en de lieve poes met tulpen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Isolina.
    Mooi randje geborduurd.
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Isolina Leuk met deze mallen. Het hondje is er erg leuk bij Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief vrolijk kaartje Isolina!
    Leuk die geborduurde hartjes!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart!
    Wanneer gaat de Challenge precies in....hij staat nog niet op hun blog.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lief met die geborduurde hartjes!
    Fijne dag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart met je nieuwe aanwinst en die leuke cat!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi dit kaartje Isolina...zo leuk het kruissteekborduurtje erop...en het lieve hondje steelt echt de show...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hartstikke leuk kaartje, het geborduurde randje staat erg mooi.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaart, echt heel leuk gedaan met die bijpassende hartjesembossingfolder! De kaart staat in onze hobbykamer te pronken, heel erg leuk, nogmaals dankjewel voor deze mooie kaart & dat je gastdesigner wilde zijn

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het blijft toch mooi met die xx-steekjes, heel veel jaren terug nog heel veel geborduurd vandaar. Frisse kleurtjes en leuk met die kleine tulpjes erbij.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen