Volgers

zaterdag 2 maart 2019

Kaartje voor Lift challenge!

Hallo Allemaal,

Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn kaartje voor Wilma,
 en het heerlijke advocaattaartje! 
Heb ze met alle plezier gelezen.

Vandaag een kaartje voor de Lift Challenge

 Maak een kaart met een landschapje in een kader.
 Het landschapje mag er ook iets buiten komen.

Ben een beetje met inkt aan het werk gegaan.
Heel eenvoudig , maar zo leuk om te doen.

 De reiger komt uit China :)
Weet alleen niet zeker of het landschap genoeg is.
Omdat het een sterkte kaart is, wil hem rustig houden.
Ik zie wel of hij goed gekeurd wordt.

Dit zijn mijn andere kaartjes:



Heb ik weer een voorraadje.

Andere Challenges:

2 sisters on the blog challenge-25 CAS kaart 
crafters cafe blog challenge 214 Birds or CAS using Blue
creatalicious challenges -158-anything-goes-with optinal CAS 
scrap from your heart utfordring-31-clean-and-simple 
crafty animals challenge-24 AG with Animal

PPPPSSSSTTTT!!!!
Ik heb de 300 berichtjes aan getikt, 
tot woensdag 6 maart 18:00 uur, kun je meedoen met een kleine Candy.
Zet het woord Candy in je reactie!
Hihihihi, zo leuk om iets weg te geven.

Bedankt voor je bezoekje.
Fjn weekend verder, liefs Crealientje.



36 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Natuurlijk wil ik wel aan de candy meedoen leuk.
      Leafs Tietje.

      Verwijderen
  2. Wat heb je sfeervolle sterkte kaarten gemaakt Isolina!
    Misschien eens een keertje een tutorial maken hoe jij ze maakt, dat zou ik leuk vinden bij deze kaarten en ach...je hebt anders toch niks te doen (grapje he )
    Candy is leukkkkkk doe graag mee!
    Fijn weekend en lieve groetjes, Wilma x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. https://www.youtube.com/watch?v=CCcLG8oARY4
      Theresa Momber!
      Ik wil graag zo'n tutorial maken, maar deze is makkelijker hahahaha!!!!
      Soms ben ik een beetje lui:):)
      Ook een fijn weekend,liefs Isolina.

      Verwijderen
  3. Het zijn hele mooie rustige condoleance kaarten geworden!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Anita
      Wil je niet meedoen aan de kleine Candy, je hebt het woord niet in je reactie staan vandaar dat ik voor de zekerheid even vraag!
      Fijn weekend verder, liefs Crealientje.

      Verwijderen
  4. Hoi hoi Willige
    Eindelijk heb ik je in mijn zijbalk geplaatst en vergeet ik niet te reageren op je berichtjes!
    Mooie kaarten heb je gemaakt met de inkt, zijn net schilderijtjes!
    En ja ik doe graag mee met je Candy hihihi!
    Fijn weekend verders
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Daatje,
      Welkom!
      Lol:) Leuk dat het je nu gelukt is en bedankt voor je Reactie.Candy staat genoteerd.
      Fijn weekend verder, liefs Crealientje.

      Verwijderen
  5. Ze zijn prima voor de Liftchallenge, hoor! Mooie en stijlvolle kaarten! Dank je wel voor het meedoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, heel mooie kaarten, zo sereen, passend voor een sterkte-kaart. Wauw, proficiat met je 300 berichten, en je geeft een Candy weg, super! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je condoleance kaarten zijn prachtig geworden! Haha, tof dat je elke aangelegenheid gebruikt voor een candy.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi deze condoleancekaartjes Isolina...heel stijlvol zijn ze...
    en leuk dat je een candy gaat verloten, daar ben ik altijd wel voor te vinden...
    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Your cards are all so lovely and your blended band with the colour is inspired. So glad you shared your BLUE card with us at the Crafters Café, CarolG

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaarten! Zo mooi gedaan. Leuk dat je weer meedoet met onze CAS challenge deze maand, dank je wel.
    En zo leuk dat je een candy weggeeft!
    Groetjes Caroline (DT 2Sistersontheblog)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je mooie verjaardagskaart die ik van je heb ontvangen! Heel leuk gedaan met natuurlijk een borduursel erop!
      Groetjes Caroline

      Verwijderen
  11. Je kaarten zijn prachtig hoor, heel stijlvol ideaal voor condo kaarten. Ook leuk dat je weer een candy weggeeft.
    Fijn weekend, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hihihi.... jij bent zeker ook het type: maak overal een feestje van? Zo leuk dat je een kleine candy weggeeft ter ere van je 300 blogberichten.
    Maar dan even over je kaartjes. Ik vind ze allemaal heel mooi! Stijlvol zijn ze en mooi van samenstelling, terwijl er niet veel op zit...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie, stijlvolle kaarten heb je gemaakt.
    Mooi met de stempels erin.
    De boom vind ik ook schitterend.
    Leuk dat je weer een feestje kunt vieren met een candy
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie stijlvolle condoleance kaarten ,Isolina.
    300 blog berichten dat zij er al heel wat,en dat vier je met een candybar, hoe leuk is dit.
    Fijne zondag,
    Groetjes, Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een mooie kaartjes heel stijlvol
    leuk dat je ook weer iets te vieren hebt met je 300 e blog bericht leuk dat je weer een candy hebt ben benieuwd
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Opnieuw een reactie .....
    Mooie serie kaarten!
    Dit soort kaarten leent zich echt oor de tekst "Sterkte".
    Ze geven rust, maar je hebt niet met saaie kleuren gewerkt.
    Mooi hoor.
    En je Candy....LEUK!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lovely elegant collection of cards. Thanks for playing along with us this month. Lisa DT Crafty Animals

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaartjes laat je zien, vooral de tweede en derde vind ik erg mooi! En wat lief dat je een candy weggeeft.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige serene "sterkte" kaarten heb je gemaakt Isolina. Het zijn allemaal plaatjes en deze kaarten worden erg gewaardeerd bij de ontvangers.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige serie sterkte kaart Isolina. ze zijn super mooi gemaakt. leuk om met itkt te werken. heb ik ook eens gedaan en ook met mijn moeder... Die kaarten komen nog. Leuk dat je weer een CANDY weg geeeft. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie condoleance kaarten zeg! En wat leuk dat je een Candy weg geeft, uiteraard doe ik graag mee.

    Creatieve groetjes,

    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige kaarten Isolina. Mooi gemaakt.
    En ik zie dat ik nét te laat ben voor de candy.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  24. So beautiful card, i love them. Tanks for joining us at Scrap from your heart, hugs jorunn

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige condoleance-kaarten, heel stijlvol. Mooie, zachte borduurkaart maakte je voor Wilma. En je taart ziet er echt heerlijk uit, zou je me willen laten weten waar ik het recept kan vinden.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  26. So cool with that color strip! Really nice card you made! Thank you for joining us at Scrap from your heart! Hugs from DT Anita :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Schitterende kaartjes heb je gemaakt! Je borduurkaart is ook erg mooi!
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Eenvoud, maar mooi! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen