Volgers

zondag 24 februari 2019

🎢 Hiep hiep hoera Wilma is jarig! 🎢

Een hele goede Zondag allemaal,

Het is vroeg, het zonnetje schijnt, kopje koffie erbij,
 en even een kaartje posten omdat het vandaag de verjaardag is van Wilma!
Begin van een heerlijke dag.
Wat wil een mens nog meer πŸ˜‡

( Zie ik net dat ik ook nog de Candy heb gewonnen bij haar!
Joepie kan mijn dag helemaal niet meer stuk. )

Genieten jullie ook zo van het heerlijke Lente weer?

Wilma is dus vandaag jarig: Van Harte Gefeliciteerd Wilma!
Maak er een leuke dag van.
Het weer heb je in iedergeval al mee, en dat zal ,denk ik, niet vaak in je leven voorgekomen zijn.
Heel veel plezier!
Ik heb dit kaartje voor haar gemaakt:

 Patroon is van het net en heb hem naar mijn smaak aangepast.
Plaatje is van MD. Stempel van Craft Emotions 130501/1707
Leuke frisse kleurtjes vind ik zelf, past bij de dag van vandaag.

Lekkers!!!
Dan heb ik ook nog iets lekkers om te laten zien,πŸ˜‹ jammie!!!
 
Vorige week had ik moeders uitgenodigd om te komen eten.
We zijn er eerst heerlijk op uit gegaan,
 en hebben een paar uur gewandeld met het mooie weer.

Natuurlijk weer veel gelachen onderweg, vooral over mijn Fotografeer kunsten en stuntelen,hahaha.
Het vogeltje zat er helemaal klaar voor, en wie ziet hem weer niet, yep Isolientje!!!! 
En elke keer als ik een bijzonder vogeltje zag, 
en ik bewoog om hem er mooi op te zetten, dook het beestje achter een tak, en dat steeds weer.
Ik dacht moet niet gekker worden.
🐦   🐦   🐦   🐦 

We kwamen thuis en hebben lekker draadjes vlees met aardappel,
 en witlof/ham/ kaas uit de oven gegeten.
Ook een aanrader:) 
 
Natuurlijk kon ik het niet laten om bij de koffie iets nieuws te proberen.
(mijn man en moeder zijn dan "proefkonijn", hihihihi) 

Advocaattaart zonder te bakken:

 Recept heb ik van het net!
Hij was wel machtig, maar oooohhhh zo lekker.
Gemaakt met Tokkelroom  en lange vingers.
De advocaat smaak was helemaal niet overheersend,een heerlijke zachte smaak.
Deze ga ik met Pasen zeker nog een keer maken, hhhhmmm. 
Loopt jullie het water al in de mond, hahaha!!!!

Bedankt ook nog voor jullie leuke reacties op mijn bloemkaart.
Heb ze met plezier gelezen. 

Wens iedereen een fijne Zondag en geniet van het mooie weer!
Lieve groetjes Crealientje.

24 opmerkingen:

  1. Ohhh dat taartje ziet er lekker uit! Gefeliciteerd met je gewonnen prijs! Super leuk! Hier schijnt het zonnetje maar het is nog bibberend koud!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi kaartje voor de jarige Wilma,Isolina.
    Wat een lekker gebak, dat smaakt wel na een wandeling.
    Proficiat met je gewonnen prijsje.
    Geniet van het mooie weer.
    Fijne zondag,
    Groetjes, Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart. En gefeliciteerd dat je hebt gewonnen met de candy.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart weer.
    Als ik het goed begrijp kun jij dus heel goed priegelen (borduren op een kaart, pff, zo'n gepriegel), maar een vogeltje op de foto zetten ho maar....πŸ˜‚πŸ˜‚
    Lieve kleurtjes gebruikte je voor de kaart, zoete kleurtjes vind ik.
    En ja, ik ben nog niet zo lang wakker, maar oh oh, wat een lekkere taart lijkt mij dit, het water loopt inderdaad in mijn mond!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart heb je voor Wilma gemaakt, Isolina.
    Gefeliciteerd met het winnen van de verjaardagscandy.
    En wat ziet die taart er heerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart heb je voor Wilma gemaakt! Leuk patroon en kleurtjes! Je advocaat taart ziet er heerlijk uit, je proefkonijnen vonden het vast geen straf om te proeven!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje voor de jarige.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart heb je voor de jarige Wilma gemaakt. En leuk dat je ook de candy nog bij haar won.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk kaartje in echte lentekleurtjes! Het is zeker genieten dit weekend, vanmorgen heerlijk gewandeld met koffie en appeltaart als beloning. Jouw taart ziet er echt heerlijk uit!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaart heb je gemaakt voor Wilma.
    Mooi met de zachte kleuren.
    Je had er wel zo'n lekker taartje bij kunnen doen, ziet er echt super uit.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jij hebt ook al zo’n mooie kaart voor Wilma gemaakt. Zag jou kaart ook al pronken tussen al die andere kaarten. Je taart ziet er heerlijk zou er zo een hap vanaf willen nemen.

    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. What a fantastic card, Crealientje! The macarons look absolutely delectable, and I love the pretty pattern around them. Thank you so much for joining us at Seize the Birthday challenge!
    PS: The cake looks delicious!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat ziet er echt lekker uit....mmmm
    Heel mooi kaartje voor Wilma !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaart heb je voor Wilma gemaakt. Leuk die snoepkleurtjes van de macarons in combinatie met je borduurwerk. Je lange vinger-taart ziet er overheerlijk uit. Ik krijg trek van jouw blogpost vandaag hihi.
    Lieve groetjes Miranad

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ook deze prachtige kaart staat hier mooi te pronken op de schouw, hij is in het echt nog veeeeel mooier dan op je foto,zo’n vrolijk kaartje in prachtige kleuren en plaatje,echt super!! Heel veel dank nogmaals! Ook leuk dat je de Candy gewonnen hebt,hij is al onderweg!! Lieve groetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie, lenteachtige borduurkaart, Isolina!
    Je taart ziet er uit om van te smullen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaart heb je voor Wilma gemaakt! EN gefeliciteerd met het winnen van de candy. Altijd leuk! En wat heb je een heerlijk taartje gemaakt!! Het water loopt me echt in de mond hier. Maar dat was ook al bij het draadjesvlees en de witlof....
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kaart voor Wilma, en proficiat met de Candy ! De taart ziet er heerlijk uit ! Ja, prachtig weer hΓ©, en dat in februari ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hele mooie kaart met een prachtig borduurtje voor de jarige Wilma,Crealientje.Gefeliciteerd met je Candy.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een toffe kaart en dan win je ook nog de Candy!! En daarbij het heerlijke weer en die lekkere taart. Je dag kan niet meer stuk. Geniet ervan!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hm lekker kaartje in zoete kleurtjes. Maar ik zie ook een taartje, dat ziet er minstens even lekker uit.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige geborduurde kaart, en jummie de taart zou je zo een hapje van nemen. Ik ben gelijk volger geworden van je blog.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat eenprachtige kaart heb je voor Wilma gemaakt Isolona. Heel mooi patroon en een leuk plaatje erbij. Een prachtug geheel. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen