Volgers

donderdag 14 maart 2019

Ben een beetje laat:)

Hallo allemaal,

Bedankt voor de leuke reacties op mijn condoleance kaartjes.
Weer met plezier gelezen.

Vandaag laat ik het kaartje zien dat ik naar Caroline had verstuurd, ze was 11 maart jarig.
Heb haar gefeliciteerd, maar  ben helemaal vergeten om de kaart te laten zien.

Bij deze dan:


Een hart geborduurd.
Een leuk Magnoliaatje ingekleurd .
Theeservies rand, kant  en bloem van Ali.
Schuif schuif schuif en de kaart was klaar.


Ik heb sterrenbeeld Weegschaal, dus mijn kaart moet in balans zijn, hihihihi.
Omdat ik het gevoel had, dat het niet af was, heb ik de bloem er later bij gedaan.
Voel je hem aankomen, toen stond de tekst er natuurlijk al op.
Die had dus naar mijn gevoel wel iets naar rechts gemogen :)
Ach ja, het is Handmade, dus het hoeft niet perfect.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Bedankt voor je bezoekje!

Ik waai hier ineens bijna weg, wat een wind komt er opsteken.
Bah, met hoge bomen voor de deur, en en van alles wat valt houd ik mijn hart vast.

Ga daarom maar snel aan de slag met mijn Kerstkaart,
 misschien lukt me dat nog.
Ook een borduurkaart en een bedank kaart voor morgen moeten nog af. 
Druk, druk, druk!!!
Ach, met dit weer hebben we toch een leuke hobby :)


Liefs en tot blogs Crealientje.

24 opmerkingen:

  1. Super leuk en kleurig kaartje! Mooi Magnoliastempel en prachtig geborduurd. Succes met alle kaarten die nog afmoeten haha!
    Vergeet niet dat het een hobby is!
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker kleurrijk en heel mooi met dat geborduurde hart op de achtergrond. Hoeft echt niet perfect, bijna perfect is even goed ;-)
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk lief kaartje,heb je gemaakt.
    Alles hoeft toch niet perfect te zijn , soms is het niet anders.
    Succes nog met de andere kaartjes.
    Groetjes, Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A lovely card. Thank you for joining in the challenge at Crafting From The Heart.
    Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beter laat als nooit toch! En Caroline is enorm verwend met je prachtige kaart, wat een mooie kleuren combi! Succes met je kerstkaart en de storm, is wel genoeg geweest hè, vind je ook niet!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind die tekst eigenlijk heel mooi staan daar. Het xit niet verstopt onder de bloem, dus het klopt wat mij betreft helemaal
    Maar ......ik ben vissen van sterrenbeeld , die zijn heel makkelijk, haha.

    Hier al 3 dagen harde wind, ik word er chagrijnig van.
    We zitten binnen met de luiken dicht, dan zie ik het weer niet.
    Maar ik hóór het wel, de wind fluit en zingt om het huis heen.
    Wel lekker weer om te knutselen, dus dat plannen we dan maar voor komend weekend .

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een prachtige kaart geworden Isolina. De bloem maakt het inderdaad af. Mooi patroon geborduurd. En soms gaat het zo.... je kan hem altijd nog laten zien. Je bent maar druk... hebik goed weer om te knutselen. Succes ermee. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige kaart voor Caroline, heb hem zondag al bewonderd, hihi. En succes met de drukte, kan je wel eens hebben zo he?
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is echt heel leuk! Ik vind de kleuren ook zo vrolijk! Echt een hele leuke kaart die ik van je ontvangen heb zo met het borduursel (hoe kan het ook anders) erbij!
    En de tekst staat prima en de bloem ook haha.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuk kaartje voor Caroline!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie verjaardagskaart en je kerstkaart is ook nog klaar geraakt zag ik daarnet.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke feestelijke verjaardagskaart heb je gemaakt voor Caroline. Tof dat geborduurde hart en het ruitjespapier.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heel leuke verjaardagskaart!
    zo leuk gecombineerd die ruitjes, hartjes en het borduurwerk... Echt toppie!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Altijd bewondering voor, in dit geval jou, als er geborduurd wordt: engelengeduld heb je dan wel nodig en dat gun ik mezelf niet. Ik vind het altijd heel mooi staan, zo ook op jouw kaartje.
    Hopelijk ben je niet totaal weggewaaid...

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart, zo'n mooi geborduurd hart, en dat Magnolia meisje erbij, supermooi ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Enige kaart maakte je voor Caroline! Zo vrolijk van kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. I feel certain that Caroline adored this sweet card! Thanks so much for sharing it with the Sisterhood of Crafters in "one for the ladies/girls" challenge. Hope to see you often in our gallery!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. OMG how adorable is this card! GREAT JOB! Thanks so much for joining us at The Sisterhood’s ‘One for the Ladies/Girls’ challenge and please come back again soon!
    Darlene
    one of the 'Sistahs'
    The Sisterhood of Crafters
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please come for a visit!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Awwww what a sweet card and I love that image. Soooo incredibly cute! Thanks so much for joining us this month at the Magnolia-licious challenge of "Favorite Stamp"! Enjoy your weekend!
    Hugs,
    Eulanda (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. WOW that is a gorgeous card and just love all the little details too. Thanks for playing along with us over at Use Your Stuff.
    Tina-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Pretty card, love the palette you used, image is absolutely cute! Thanks for joining us this week on Simon Says stamp Monday Challenge Blog! Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  22. This card reminds me of a country kitchen. Its adorable. Thanks for playing along with us this month at Dragonfly Dreams. Lisa DT

    BeantwoordenVerwijderen