Volgers

vrijdag 8 maart 2019

Winnaar Candy 6 maart 2019!

Hallo allemaal!

Vandaag eindelijk de uitslag van de Candy!
Ik kwam er even niet aan toe :)
Ik zal jullie niet langer in spanning laten.


Met de randomer gekozen: 

 Nummer 3 dat is Creaties van Daatje: Martha.
Gefeliciteerd!

Martha wil je me een mailtje doen met je adres, zodat ik de Candy naar je toe kan sturen?

Wens jullie allemaal een heel goed weekend, en ik probeer Zondag weer bij jullie langs te komen.
Tot dan!

Lieve groetjes Crealientje.

7 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Martha!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Martha gefeliciteerd!
    En Isolina bedankt voor de Candy!
    Fijn weekend en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Martha!!
    Dik verdient!!
    Jij ook fijn weekend Isolina.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk Martha! Gefeliciteerd met de candy!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Isoline,
    Kijk nou hoe leuk, ik heb een prijsje gewonnen, super bedankt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen