Volgers

zondag 12 februari 2023

Lieve allemaal :Probeer weer langzaam aan terug te komen!

 Lieve allemaal,

 

Hoe gaat het met jullie? 

Eindelijk weer een berichtje van mijn kant. 

 

We hebben als familie een zwaar jaar achter de rug. 

Mijn lieve broer (6 jaar jonger) heeft in december vorig jaar een zware hersenbloeding gehad.

Die bloeding kwam uit het niets en heeft grote gevolgen achtergelaten. 

 

Mijn moeder, ik en mijn man zijn erg druk geweest om hem elke dag bij te staan in dit zware jaar.

We hebben dit met veel liefde gedaan en doen het nu nog.

 

Van 20 % overlevingskans tot bijna elke dag lol samen, krabbelt hij nog steeds op.

Met kleine stapjes, maar hé we gaan ervoor!

(Verder wil ik mijn afwezigheidsverhaal hierbij laten, 

hij kan dit blog lezen en dat hakt er bij hem flink in)

 

Daarom een ieder bedankt voor de kaartjes en de bezorgde vragen. Ik had helaas de moed niet om ook maar iets te doen of te reageren.Langzaam aan probeer ik mijn leven op te pakken en ons te  focussen op de leuke dingen.

Een groot hart voor mijn lieve broer, moeders en schat van een man maar ook voor jullie allemaal.

Zodat de toekomst, liefdevol, vrolijk, hoopvol en goed mag zijn:

 

Ik heb jullie gemist! 

 Liefs en een dikke knuffel

Isolina (Crealientje).

 

Tot blogs!

 

20 opmerkingen:

  1. Een heftige periode voor jullie allemaal. Veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heftig verhaal! Ben blij dat je weer terug bent.
    We hebben je gemist!
    Lieve groeten,
    Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach lieve Isolina, fijn iets weer te horen en natuurlijk zet je als gezin alle zeilen bij! Doe vooral nog heel rustig aan en voel je aan niets verplicht een blog loopt niet weg! Veel sterkte, dikke knuffel en alle goeds voor jullie allemaal!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn om weer iets van je te horen Isolina! Wat fijn dat het elke dag wat beter gaat. Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte toe.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel fijn om weer iets van je te horen!!
    Neem je tijd, blijf elkaar goed vasthouden en denk aan jezelf.
    Heel veel sterkte en lieve groet voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als zoiets gebeurt, dan heeft je familie voorrang natuurlijk. Gelukkig dat hij opknapt en liefdevol door jullie wordt omringd.
    Veel sterkte en hou je goed.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn om iets van je te horen , Dankjewel.
    Wat een heftige tijd voor jullie.
    Zeker gaat de Familie voor als er zo iets gebeurt.
    Wens jullie heel veel sterkte en kracht.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha die Isolina
    Ik heb je gemist
    Wat erg zeg voor jullie alllemaal en wat lief dat jullie zo goed zorgen voor elkaar, heel veel sterkte en hopelijk kun je weer wat moois gaan knutselen
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is een heftige gebeurtenis Isolina maar wat fijn dat jullie hem bij kunnen staan en ook lol kunnen hebben samen. Veel sterkte en hou de moed erin.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is niet niks, Isolina. Begrijpelijk dat je niet aan bloggen en kaarten maken toegekomen bent. Wel fijn dat jullie er waren en nog zijn voor je broer. Samen lol hebben is heel belangrijk en daardoor kun je het ook lang volhouden. Maar er komt ook een tijd om weer wat aan jezelf te denken. Heel veel sterkte voor allemaal.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn om weer wat van je te horen, heel begrijpelijk dat je familie nu op de eerste plaats komt. Ik wens jullie veel sterkte toe en voor jou af en toe toch weer een beetje knutsel me-time.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi
    Wat een heftige periode zeg.
    Heel veel sterkte allemaal.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hopelijk blijft het de goede kant op gaan. Heel sterkte Isolina en wat mooi dat jullie het samen doen.
    Houdt moed.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Isolina, wat fijn wat van je te horen! En heel veel sterkte voor je broer! Jullie samen doen het goed, hechte familie, dat is heel wat waard!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Isolona. Wat fijn dat je weer wat van je laat horen zodat we weten waarom je een tijd niet op de bloggen was. Zeker een hele schrik voor jullie... Gelukkig dat je broer weer opkrabbelt en jullie hem als naasten goed kunnen ondersteunen. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat ontzettend fijn om je weer te “zien” in blogland Isolina, heftige periode zeg maar fijn dat het de goede kant opgaat xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fijn om weer iets van je te horen, een heftige tijd voor jullie allemaal! Groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat fijn dat je langzaamaan weer een beetje terug bent in Blogland. En wat een heftige tijd is dit voor jullie geweest en nog! Ik wens jullie heel veel sterkte!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Isolina
    Ik heb je een mailtje gestuurd maar ik denk dat je het niet hebt gezien, ik wil je graag een kaartje sturen voor je verjaardag maar ben je adres kwijt, wil je mij mailen?
    Liefs Martha
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen