Volgers

dinsdag 21 december 2021

Tot blogs,Voorlopig laatste bericht!

 Lieve blogdinnen,

Afgelopen zaterdag is er binnen onze familie iets ergs gebeurt.

Ik heb besloten om mijn blogje voor onbepaalde tijd te stoppen. Ook Steelsteekje gaat offline.

Bedankt voor jullie hartelijkheid en gezelligheid door de jaren heen.

Voor degenen die mij een kerstkaart hebben gestuurd ook heel erg bedankt!

Helaas kan ik mij nu niet concentreren om deze te beantwoorden en reacties bij jullie achter te laten.

Daarom langs deze weg: Goede feestdagen en een gezond 2022!

Tot blogs,wanneer ?

Met pijn in mijn hart,liefs Isolina.

17 opmerkingen:

  1. Erg om te lezen, wens je ontzettend veel sterkte.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit moet wel heel ernstig zijn?! Ik wens je veel kracht en alle sterkte Isolina en neem de tijd! Liefs en dikke knuf, xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel sterkte en kacht Isolina, groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wens je heel veel sterkte en kracht om dit gebeuren te kunnen verwerken.
    Lieve groetjes, Daphne.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel sterkte en hopelijk vind je de kracht om het een plekje te geven.
    Liefs Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wens je heel veel sterkte en kracht om dit een plekje te geven.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel veel sterkte voor jullie, Isolina!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel veel sterkte gewenst Isolina,
    Liefs Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit moet wel heel erg zijn? Ik wens jou en je naasten heel veel sterkte. Het ga je goed . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel veel sterkte voor jou en je familie.
    Veel liefs, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel veel sterkte Isolina!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat naar Isolina! Heel veel sterkte gewenst en ik hoop toch wel tot later! Liefs,GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Crealientje heel veel sterkte en toch Fijne dagen voor jouw en je Familie

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh wat naar om te horen. Heel veel sterkte gewenst.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Klinkt heftig!! Heel veel sterkte.
    En toch fijne feestdagen gewenst!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  16. O wat erg om te lezen! Ik wens je heel veel sterkte en hopelijk tot weer!
    Lieve groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ow dat klinkt heftig, wens je heel veel sterkte Isolina. Lieve groet Anja

    BeantwoordenVerwijderen