Volgers

maandag 27 april 2020

Koning Willem Alexander 53 jaar!

Hallo Allemaal,

Bedankt voor alle leuke reacties op mijn geitenkaartje:)
 
Eindelijk eens weer een berichtje van mij.
Hebben jullie een fijne W(K)oningsdag?

De Koning is vandaag 53 geworden! 
Hiep hiep hoera, Proost!!!

Ik moet eerlijk zeggen, ik heb mij prima vermaakt. 
Ook het Wilhelmus vanmorgen meegezongen,
de toespraak van de Koning gezien,
 en natuurlijk de rondleiding door de Keukenhof op Max .
Zelfgemaakt oranje kwarktaartje erbij :) 
Heerlijk genieten!

Hoe hebben jullie het beleefd?
 
 Daarna lekker aan de freubel met Sky op de achtergrond. 
Dit kaartje is er van mijn handen af gekomen.


Kaartje wil ik mee laten doen bij volgende Challenges:
Kraft /knoopjes/houten cijfer/randjes mal

Fijne avond allemaal en leuk dat je even langskwam.
Tot blogs en blijf gezond!
Lieve groetjes Crealientje.

20 opmerkingen:

  1. Wat een superleuke kaart heb je voor onze koning gemaakt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gaaf kaartje heb je voor Willem Alexander gemaakt.....erg leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart voor de jarige Koning.
    Jammer dat hij het niet buiten kon vieren ,met ons.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie Hollandse kaart heb je gemaakt, Isolina!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke "Hollandse" Koningskaart heb je gemaakt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk! Stuur je hem ook op?? Hier was het rustig en gezellig. Gefreubeld en mijn ouders op bezoek gehad op gepaste afstand....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart voor Willem.
    Fijn om je weer eens te lezen op je blogje.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi Isolina
    Wat leuk deze kaart voor de koning, ga je em opsturen?
    Ja koningsdag was hier ook rustig, het weertje werkte fijn mee!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het "recept"is duidelijk te zien op je leuke kaart.
    Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie randjes onder de foto/het plaatje.
    Leuke kaart, er zitten veel typische Hollandse dingen op.
    Wij hebben genoten van het mooie weer en onze fijne tuin.
    Beetje gerommeld, veel leuks gemaakt, daarover later meer op mijn blog. 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  11. een gave en super leuke kaart heb je gemaakt Crealientje
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een leuke op en top hollandse kaart heb je gemaakt met al die leuke details
    heerlijk gisteren aan de tafel gezeten en kaartjes gemaakt een ervan staat vandaag op mijn blog
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie Hollandse kaart heb je gemaakt Isolina. Fijn dat je een fijne dag hebt gehad. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superleuke kaarat heb je voor onze challenge gemaakt, heel goed gelukt.
    Hier ook een heerlijke Koningsdag gehad. Tv gekeken en lekker buiten genoten van het mooie weer en om 4 uur getoost op de koning!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk dat je er ook weer bij bent Isolina en je zat helemaal in Hollandse konings-sferen en heb je prima vermaakt lees ik! Ik had gewerkt en daarna even buiten en savonds chateau Meiland waar ik altijd zo om kan lachen.
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een leuke kaart Isolina en fijn dat je je zo vermaakt hebt.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke kaart geworden, mooi hoe je de stansen en plaatje verwerkt heb op je kaart. Dank je wel dat je met deze Hollandse uitdaging van de Egel meedoet. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterende kaart heb je gemaakt! Via m'n moeder kwam ik op jouw Blog, ik ga je volgen

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen