Volgers

zaterdag 21 maart 2020

Humor........ Yo Old goat !!!

Goedemorgen allemaal,

Bedankt voor de vele gezellige reacties de vorige keer op mijn Babykaartje!
Ook leuk was, dat velen van jullie het foutje probeerden te ontdekken. 
 Het "foutje"was voor mij het hoedje van moeder eend,
die had dezelfde kleur als het achtergrond papiertje.

Ja, lach maar, ik ben heel ......kritisch,
 en als sterrenbeeld Weegschaal is dat soms heel hinderlijk.
Alles moet in balans zijn, hahaha!! :)

Vandaag heb ik een kaartje met Humor, voor jullie allemaal (althans dat vind ik)
In deze rare tijd waar we nu in leven, hebben we toch een beetje humor nodig, niet dan?
Bij de Egel vragen ze om een Boerderij (dieren).


Ik heb deze ondeugende geit tevoorschijn gehaald.



Andere Challenges:


 Ik had nog een toppertje:

 https://dutchcardlovers.blogspot.com/2020/03/dcl-327.html
          Bij Dutch Card Lovers
       Heel erg bedankt🌷🌷.
           Helemaal Happy!!!







Ik wens iedereen gezondheid!
Veel sterkte met het binnen blijven.
Lijkt me niet zo moeilijk met onze leuke hobby.

Lieve groetjes en 💗💗💗 uit Twente!
Bedankt voor je bezoekje! 

Crealientje.

32 opmerkingen:

  1. Oooh, wat een supermooie en superleuke kaart, zo grappig met die geit!! Toen ik kind was, hadden we eens een hond, die de was van de lijn haalde... mijn moeder kon er niet mee lachen... Ja, we leven in een moeilijk tijd, ik hoop dat we er allemaal goed doorheen komen. Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supergave kaart Isolina! Ben het helemaal met je eens.... we hebben echt humor nodig in deze rare tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart! Super bedacht. Humor houdt ons op de been. Dat zie je ook aan al die corona-grapjes die je op facebook ziet of via wattsapp krijgt doorgestuurd.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Henriët,
      Ik vind die humor wel leuk maar zolang er maar niet de spot wordt gedreven met de ziekte.
      Ik heb trouwens geen watsapp of Facebook:)
      Groetjes Crealientje.

      Verwijderen
  4. Hele leuke kaart. gefeliciteerd met je toppertje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihi hij is zeker grappig die ontdeugende geit, gelukkig loopt hij niet hier in de tuin!
    Mooi kaartje en prachtig ingekleurd Isolina.
    Gefeliciteerd met je welverdiende toppertje, ik zag hem al voorbij komen,leuk.
    Lieve groetjes en blijf gezond xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart Isolona. Leuk samengesteld.wede geit is etg leuk. We moeten onze humor niet verliezen. We zitten al in een nare tijd met elkaar. Gefeliciteerd met je topper. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke geit op je mooie kaart!
    Proficiat met je toppertje.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je weer een meesterlijk kaartje gemaakt...een hele ondeugende geit Isolina!!! en een leuk model en helemaal in balans haha
    Gefeliciteerd met je winner bij DCL die geen punt maakte van je hoedje!
    goed weekend en blijf gezond!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk om zo'n ondeugende geit op je kaart te zien, daar wordt de mens toch vrolijk van ....
    Gefeliciteerd met je toppertje, ook al zo'n leuke kaart.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart met die grappige en ondeugende geit. Je hebt er een prachtig tafereeltje van gemaakt. Dat "foutje" had ik nooit gevonden, maar je hebt er wel een topplekje mee behaald! Gefeliciteerd!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is zeker een grappige kaart. Nog proficiat met je topplaatsje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele leuke en grappige kaart met die ondeugende geit.
    Gefeliciteerd met je topplaats.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart met deze grappige geit en dito tekst, Isolina.
    En gefeliciteerd met je toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een grappige kaart, heel mooi gedaan.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Grappig is je kaart met de geit.
    Vind je kaartje super mooi.
    Zorg goed voor jezelf en voor elkaar.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je kaart is geweldig!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi hoi Isolina
    Wat een leuk grappig humorvol kaartje!
    Humor helpt mensen door moeilijke tijden heen, tenminste zo ervaar ik het!
    Ik vind de C ziekte heel erg maar ik distantieer me wel van de social media, want ik word er een beetje zenuwachtig van....
    Veel sterkte en liefs, Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Haha wat een leuke (en mooie) kaart Isolina en wat ben je er snel bij om deel te nemen aan de challenge bij De Egel, dank je wel daarvoor. Gefeliciteerd met je (ook al zo leuke) toppertje.
    Lieve groetjes Miranda dt-De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hahaha, dat is echt heel grappig! Wat een enige geit en wat een top tekst! Je kaartjes is superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Als je grappige geit zo verder doet is de waslijn gelijk leeg, heel leuk hoor. Gefeliciteerd met je toppertje ook heel schattig en je 'foutje' is wel begrijpelijk als het je eigen kaart is ben je extra kritisch toch.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hihi die kop van de geit, zoo onschuldig😂.
    Bedankt voor dit leuke berichtje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een het "foutje" op je vorige kaart.....pff..... jij bent kritisch zeg, whahahaaa

    BeantwoordenVerwijderen
  23. So happy to see your entry at My Time To Craft.
    We love to see everyone’s work.
    Good luck, do come back again!
    Hugs, Jackie DT member x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. een super leuke kaart Crealientje en gefeliciteerd met je toppertje

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik hou ervan, een beetje (veel) humor, zeker nu. Een gaaf kaartje heb je gemaakt. En inderdaad boffen wij toch wel met onze hobby en komen wij de tijd wel door. Maar toch liever weer terug naar 'normaal'.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ja super leuk met die tekst erbij. En gefeliciteerd met je topplekje!! Altijd leuk. En ja dat kritische heb ik ook als weegschaal. Maar de afgelopen jaren ben ik wel wat makkelijker geworden.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Great shadow card and love the fun image.Thank you for joining us at Simply Create Too
    Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuk jouw kaart, en wat humor is helemaal fijn deze tijd. Daarin ben je wel geslaagd. Dank je wel voor je deelname bij de boerderij uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. wat een supergaaf kaartje met de geweldige geit erop zie het ook helemaal voor me gebeuren
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen