Volgers

maandag 9 maart 2020

Baby!

Hallo allemaal,

Bedankt voor de leuke reacties op mijn Kerst kaartje!
Ik heb ze met veel plezier gelezen.

Momenteel ben ik voor mezelf een lijstje aan het afwerken,
 welke mallen ik van MD nog graag wil hebben :)
Daar was de Eenden familie er 1 van. 
Bij de Egel  kun je vanaf minimaal 20 € bestellen zonder verzendkosten, dat vind ik fijn.
Mooi beheerst budget 20€.

Daarom staan de nieuwe Baby's van Eline en de Onesie mal van MD geparkeerd in mijn winkel wagentje, hahaha.

 Natuurlijk moest ik een kaartje maken met die leuke Eendjes.
Een Babykaartje! 
Dit omdat er een aantal Challenges heel goed combineerden, kwam dit goed uit.
(Om eerlijk te zijn maak ik deze kaarten niet vaak, er worden bijna geen baby's om me heen geboren.
Jammer.......ze zijn zo leuk om te maken!!!!! )


Zie ik dat ik toch een klein foutje heb gemaakt, gggrrr.
Ik laat het maar zo!

Materialen:
restjes papier, kom ik daar ook eindelijk eens van af:)
Eendjes :                COL 1428
Letters Baby:         COL 1421 Eline's baby essentials
Stempels en tagje: CS    1028
Buitenkaart is van de Action, ik heb er vouwen in gemaakt.

Deelname Challenges:

Sketch bij de Egel:
2 Sisters on the blog: Stippen en/of strepen
Genoeg stippen en strepen zelf gemaakt:)
Baby/kinderkaart
Geboorte kaartje.

Wens iedereen een hele fijne week toe en bedankt voor je bezoekje.
 Tot blogs!

Liefs Crealientje.

38 opmerkingen:

  1. Wat een super schattig babykaartje heb je met de schets gemaakt, Isolina!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super schattig kaartje en lekker vrolijk!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje heb je gemaakt
    De eendjes zijn zeker heel erg leuk, ik wilde die ook persé hebben.
    Je gevulde winkelwagen bij de egel is heel herkenbaar, de mijne is ook altijd rijkelijk gevuld
    Fijne avond,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou ik zie geen foutje op deze schitterende kaart Isolina. Heerlijke zoete kleurtjes en dan die eendjes...TE lief. Fijne avond xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je onze sketch mooi verwerkt op je babykaartje!...zo leuk met de eendenfamilie erop. Hier moet ik weer steeds meer babykaartjes maken...vrienden van onze dochter beginnen allemaal aan een gezinnetje dus dan mag moeder weer kaartjes maken.
    Fijn dat je meedoet aan de challenge bij De Egel.
    Groetjes Marja Dt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een hele mooie vrolijke kaart Crealientje

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik maak graag babykaarten en gelukkig kan ik die wel kwijt op mijn werk met 'jonge' collega's.....oeh wat word ik oud haha.
    Jouw kaartje is ook erg leuk! Leuk die eendjes.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En bedankt voor je deelname aan onze chalenge.
      Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

      Verwijderen
  8. Wat een leuke babykaart Isolina.
    Zo grappig.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, wat een schattig baby-kaartje, zo'n lieve eendjes ! En ik zie geen fout hoor ! :) Ja, ik kom ook niet meer aan baby-kaartjes in mijn omgeving... Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuk deze lief uitziende babykaart Isolina. Wat een vrolijke kleurtjes en gaaf zoals je de kaart opgebouwd hebt met die rest-achtergrond én de vouwwijze van de kaart.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt-De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een vrolijke babykaart heb je gemaakt Isolina. Heel leuk bedacht volgens de schets. De mijne komt er morgen op... De kaart is erg leuk samengesteld. Het is een hele mooie kaart geworden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Maar waar zit nou de fout??
    Wat een ontzettende leuke kaart.
    Zo lief, die baby kaartjes.
    Hier ook weinig baby's, maar zo af en toe heb je ze toch nog nodig, dus handig om op voorraad te hebben.
    Doordat je deze kleurtjes gebruikt hebt is het leuk voor zowel een jongen als een meisje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. zo leuk en vrolijk is deze kaart geworden ik geef ze altijd aan mijn dochter die weet wel raad met de babykaartjes voor collega's en vriendinnen er zijn er genoeg die zwanger zijn of bevallen dus ik kan ze nog lekker maken maar ook dat zal een keertje stopen natuurlijk....

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gelukkig kan ik ook veel babykaartjes maken op bestelling dan wel. Blijft zo leuk om te doen.
    Mooie kaart, leuk gedaan met die eendjes.
    Leuk dat je meedoet, dank je wel.
    Groetjes Nicolette DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi babykaartje! Leuke frisse kleurtjes. En waar zit dat foutje? Ik zie het niet.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke en vrolijke babykaart heb je gemaakt met die schattige eendjes. Ik kan ook geen foutje ontdekken, dus zo erg zal het niet zijn.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een geslaagde kaart Crealientje.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een ontzettend leuke en fleurige babykaart!!
    Echt super tof gedaan!
    Leuk dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes Gerlinde
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig is dit babykaartje Isolina...zo een vrolijke kleurtjes en met die reepjes komen die nog mooier uit...en ook het eendje en met zijn jonkie zijn er zo schattig op...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een lief kaartje! Prachtige kleuren.
    bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dat heb ik nou ook! Er worden nauwelijks babies geboren in mijn omgeving en het is zo leuk babykaartjes te maken. Gelukkig hebben we er net een achternichtje bij, dus ik mag weer! EN dan meteen maar voor de opa en oma....
    Jouw kaartje is in elk geval superlief en -leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie kaart en zo vrolijk. vlgs mij had ik dezelfde foutje als jouw en dat was een stiksteekje klopt dat?
    Ik was ook al zover moest alleen bovenin nog oppimpen dus ipv ballonen heb ik nu rondjes met stiksteekjes erop geplakt..
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Correctie, bij deze was het geen stiksteekje..ik zat even abuis ;)

      Verwijderen
  23. Hoi hoi Isolina
    Ah wat een schattig kaartje met die duckies!
    Leuk gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Superschattig kaartjes en wat een leuke kleurtjes gebruikte je! Fijn dat je meedoet met DCL, dank je wel!
    Bij mij krijgen vriendinnen van onze dochter nog baby's en worden vriendinnen oma, dus babykaartjes zijn soms wel nodig. Gelukkig, want zo leuk om te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een lief babykaartje Crealientje, top!
    Succes met de challenge
    groetjes van Aniet
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuk fleurig kaartje, Isolina! Mooi gemaakt.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een superleuk, vrolijk babykaartje, Isolina!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooi babykaartje heb je gemaakt!Prachtige vrolijke kleuren!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat leuk, al die kleurtjes op de achtergrond. Een mooie kaart!!
    Lia DT S4F

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Schattig kaartje geworden.
    Leuk dat je mee doet met onze baby/kinder challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtige kaart met vrolijke kleuren!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een schattige baby-kaart! Heel leuk in deze kleurtjes. Dankjewel voor het meedoen bij DCL! Creatieve groetjes, Yvonne (www.thecreativeteacup.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik vind het een snoezig babykaartje! Van die frisse lentekleurtjes word ik helemaal blij. Bedankt voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een mooi geboortekaartje!
    Super leuk met al die kleurtjes.
    Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Dat is inderdaad het fijne van de Egel: een prima budget 20,00 per keer.
    Je hebt een schattige kaart gemaakt met de eendjes, de diertjes zijn ook zo leuk, ik ben ook fan van MD. Dank je wel voor het meedoen aan onze challenge van de egel. groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Beautiful! Thanks so much for participating in the My Time To Craft Challenge this time and good luck :)

    BeantwoordenVerwijderen