Volgers

dinsdag 2 juni 2020

Voor jou in Vintage Look! ( kaart1)

Hallo allemaal,

Dat is even een tijd geleden, ik weet het!!!
Ik heb veel om handen en van freubelen en bloggen komt dan niets.
Ik zie jullie mooie creaties wel voorbij komen,
 maar ik heb de puf even niet om overal te reageren. 

Nu is het zo dat bij 2 Sister on the blog altijd leuke challenges zijn.
De vorige was iets eetbaars op je kaart, daar was ik mee begonnen,
 maar heb ik niet af gemaakt, dus niet meegedaan:(
Nu hebben ze de Challenge dat ze minimaal 2 cirkels op de  kaart willen zien.
Velen van jullie weten dat ik het Challenge blogje Steelsteekje beheer,
Tada kaart 'geboren' , hahaha.
De openingskaart voor mijn Challenge blogje, is nu de meedoe kaart bij de dames:) 

 Dit is het geworden:



Helemaal uit mijn comfort zone!

Ook het eetbare kaartje wordt nu Challenge proof gemaakt met 3 cirkels, 
die plaats ik komende week nog:) 
Dus heb ik meteen 2 kaartjes voor de nieuwe Challenge bij 2 Sisters on the blog! 
 Multitasken of niet!!!!
Bedankt voor je bezoekje!
Ik ga snel een rondje doen.
Lieve groetjes Crealientje.

Tot blogs!

19 opmerkingen:

  1. Super dat je nog kunt multitasken. Ik heb daar steeds meer moeite mee (ach, de leeftijd hè?). Je kaartje is supermooi met het fraaie borduurwerk en de leuke afbeelding.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een mooie kaart heb je gemaakt Crealientje

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje heb je gemaakt! leuk thema ook!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke kaart heb je gemaakt, Isolina!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart heb je gemaakt. Isolnina
    Mooi patroon.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk én heel creatief bedacht!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt Isolinda!
    Soms ben je te laat voor een challenge en volgende keer heb je meteen al iets klaar....dat is pas leuk!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel schattig kaartje met supermooi borduurwerkje. Ik zou mijn naald ook nog eens uit de kast moeten halen, garen genoeg.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooi kaartje hoor! Het is soms ook veel bijhouden al die blogs en zoveel moois en challenges.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
    Je hebt het zo mooi bij elkaar gevonden, de cirkels passen zo goed bij dit patroon ...
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jij bent niet voor 1 gat te vangen he Isolina?!
    Superleuke borduurkaart deze vintage kaart.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha Isolina, leuk dat je weer in blogland bent!
    Prachtig deze borduurkaart, ik kan er altijd zo naar kijken zoals die geborduurde steekjes zo mooi over en door elkaar keurig op hun rijtje staan!
    Mooie kaart heb je gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtgie kaart Isolina. Mooie zachte kleuren waar mje mee hebt geborduurd.ik hoop dat shet me deze keer weer gaat leukken om mee te doen... heel herkenbaar dat je niet altijd de puf hebt om te bloggen. Dat heb ik ook wel.... er zijn ook andere dingen en dit kost veel tijd.. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. haha wat leuk dat je dit kaartje laat meedoen met onze challenge en er nog een kaartje aankomt. Ik ben benieuwd!
    Dank je wel voor het meedoen!
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kaart!! En super dat je ook nog mee kan doen aan challenges. Dat lukt mij de laatste tijd niet zo best. Komt hopelijk wel weer.
    Het is hier ook hollen of stilstaan, net als bij jou. Ben benieuwd naar je andere kaarten.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi kaartje en prachtig geborduurd.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schattige kaart Isolina,
    Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een mooi kaartje mooi geborduurd, leuk plaatje heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige vintage kaart. Ik heb de mijne ook klaar. Zet de kaart er volgende week bij. De jarige moet de kaart nog ontvangen... groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen