Volgers

donderdag 29 augustus 2019

Kerstkaart week 35!

Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn 3 kaartjes van afgelopen maandag.
Heb ze weer met alle plezier gelezen.

Het is weer donderdag dus...... kerstkaart dag bij 52 weeks to Christmas !:)
Gelukkig heb ik er 5 klaar met Italiaanse teksten dus ik heb voorraad.
Hahaha, voor de verandering!!!!
 Vandaag kaart met een hert in de hoofdrol.


Onderaan de kaart vier hoefjes, lol! 
Patroon uit boekje Christmas in Gold- Amy Design.

Momenteel loopt er een Challenge bij 52 weeks to Christmas met Engeltjes op je kaart.
Ik moet eerlijk bekennen, ik heb niet veel met engeltjes.
Maar ik heb 2 leuke stempeltjes gevonden tussen mijn spullen, en ga de uitdaging aan:)

Voor 2 sisters on the blog heb ik mijn hobbelige kaartje ook opnieuw gemaakt.
Ik vind deze beter geworden.
Meer kleur en nu met tape geplakt :)




In het weekend kom ik jullie weer bezoeken.
Tot dan!
Lieve groetjes Crealientje.

24 opmerkingen:

  1. Het is een mooie sierlijke kerstkaart geworden Isolina. Fijntjes met dat mooi geborduurde patroon. Je opnieuw gemaakte kaart is ook nog steeds een plaatje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi geborduurde kerstkaart. Mooi plaatje en leuk die hoefafdrukjes.
    Ook je opnieuw gemaakte kaart is leuk geworden.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie kerstkaart en wat een mooi plaatje van het hert!Mooi geborduurd en mooie kleuren! Fijn dat je meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart, wauw zeg, dat geborduurde gedeelte, zo mooi!!
    Het plaatje is ook heel mooi en die hoefjes, hihi, die maken het echt helemaal af.

    Goed dat je de andere kaart over hebt gemaakt, je blijft je toch ergeren hè, als er bobbels inzitten.
    Ik vind de tekst zo leuk bij de kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje de hoefjes zijn een super leuk detail.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaarten zijn het!!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee hele mooie kaarten zag ik voor bij komen.
    Kijk uit naar je engeltjes kaart.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig !!!
    Ben benieuwd naar de kaart voor de challenge !
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi geborduurde kerstkaart, leuk patroontje en plaatje. Je niet meer hobbelige kaartje is ook mooi geworden! Je zou je er altijd aan blijven ergeren.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaarten Isolina. Je geborduurde kerstkaart is prachtig met dat mooie hert. En die andere is lekker vrolijk!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtuge kaarten heb je gemaakt Isolina. Geborduurde kaarten blijven altijd mooi. Leuk plaatje heb je gebruikt. Je hobbelige kaart is ook erg leuk gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een prachtig kaartje mooie kleuren en wat een mooi plaatje met dat hert heb je gebruikt
    je andere kaartje is ook leuk geworden.
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is een krachtige kerstkaart. Dat borduren is voor mij helemaal niks en daarom vind ik het altijd zo knap als iemand het doet.
    Fijne dag en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi hoi Isolina
    Mooi mooi kunstwerkje dit kerstkaartje!
    Ook dit vliegtuigheldje vind ik super mooi!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Was für eine Arbeit. Die Karte ist klasse geworden.
    Danke für deine Teilnahme bei creative friday!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie borduurkaart zeg!
    Je 2e kaartje is een schatje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je hebt groot gelijk om ze niet allemaal tegelijk te laten zien. Deze kerstkaart is heel mooi. Je kaart voor 2 sisters is nu super goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi je borduurkaartje.
    En leuk dat je je vervoerskaartjes opnieuw hebt gemaakt, hij is prachtig!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooie kaart met die borduurtjes en het mooie plaatje! Het kaartje daaronder vind ik ook een toppertje, gaaf die diepte erin!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Fantastische kaartjes.
    Ze zijn zo ontzettend mooi gemaakt.
    Op de eerste zit ook een heel mooi borduurwerkje.
    Heel chic.
    Kaartje 2 vind ik ook wel heel leuk gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je kerstkaart is weer prachtig geworden en ik moet eerlijk bekennen: ik heb helemaal niks met engelen, ik ben ook op zoek. Ja ik begrijp dat je je bobbelkaartje opnieuw maakte, als je zelf weet dat er iets aan scheelt blijft je dat toch achtervolgen maar het is prima hoor, heel mooi.
    Fijn weekend, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie geborduurde kerstkaart heb je gemaakt
    Leuk zoals alles bij elkaar past.
    Je andere kaart zonder bobbels is ook mooi geworden
    Nu heb je hem gewoon naar je ze in gemaakt en heb je voldoening van je werk
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Beide kaartjes zijn super,wat ben jij toch veelzijdig Isolina.
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  24. 2 lovely cards!Thanks for joining us at creative friday.

    BeantwoordenVerwijderen