Volgers

zondag 1 september 2019

Liftchallenge 42, Een heel avontuur,hahaha!

Hallo Allemaal,

Bedankt voor jullie gezellige reacties op mijn Kerstkaartje!
Heb ze met alle plezier gelezen.

Het is 1 september en de Herfst staat voor de deur.
De temperatuur is flink gezakt, en dan gaat het knutselen beter vind ik:)
Daarom ben ik gisteren met de Liftchallenge bezig geweest.

Nou, dat was een heel gedoe kan ik je vertellen.
Stempelen en vooral inkleuren is nog steeds een ding.
Aangezien ik voor de Challenge een grotere afbeelding had uitgekozen, moest er veel (voor mij doen) ingekleurd worden.
Druk en aandachtig hier mee bezig (rode wangen, hahaha)

 Kreeg ik een 'briljant idee' nog een keer stempelen om de randjes mooi zwart te krijgen.
Bij mij vervagen die altijd zo na het kleuren. 
Hoe maken jullie die weer mooi zwart:) ?

Nou noooooooooooit meer doen,de stempel zat er een millimeter naast resultaat blury afdruk.
Ggggrrrrrrrr!!!!! Ik werd nog roder, hahaha!

Daar zit je dan na lang kleurwerk, je werkstuk verpest.
Ik dacht dat gaat me toch niet gebeuren.
Moest even 10 min afstand nemen van mijn teleurstelling.
Jaaaa, zit niets anders op, weer op nieuw beginnen.
Gelukkig had ik een kleurvoorbeeld van mezelf, dus het ging veel sneller.

Dan moet ik het ook nog snijden, oei!!!
Heel rustig in drie delen, YES.....gelukkig goed gegaan!

Dit is mijn kaartje geworden:



Stempel van Janneke Brinkman.
Ingekleurd met potloden uit China.
 Bedankt van Craft Emotions. 

Wat vinden jullie ervan?

De te liften voorbeeldkaart:


Andere Challenges:


Zo nu naar Max Verstappen kijken!!! 


Bedankt voor jullie bezoekje en leuk als je een reactie achterlaat!
Fijne Zondag verder!
Lieve groetjes Crealientje.

32 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaart met prachtig kleurwerk. Als je het verhaal er niet bij geschreven had hadden we er helemaal niets van gemerkt, maar je ik ben ook zo moet het dan toch ook kunnen zeggen. Maar eind goed al goed he.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. helemaal leuk is deze geworden !
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat naar Max Verstappen kijken is vast een teleurstelling geworden.. Je hebt een prachtige lift gemaakt en wat een werk om alles weer opnieuw in te kleuren, knap gedaan.
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja inderdaad. Ik zat 10 seconden en toen was het alweer over ;)
      Dank je wel!
      Groetjes.

      Verwijderen
  4. Nou, en toen kwam Max Verstappen..... ook 1 grote teleurstelling🙄.
    Maar, ik kan niet anders zeggen.... je kaartje is echt héél erg mooi.
    Ik vind dat je mooi gekleurd hebt hoor. Wij "zelf kaarten makers" zijn altijd zo kritisch op onszelf.
    Je zit er met je neus bovenop.
    Als je klaar bent even weg lopen, na paar minuutjes weer kijken, dan ben je vaak best tevreden, ik wel tenminste, haha.
    Wat mij nog het ergst lijkt, het in strikes knippen, brrr, dat is toch niet te doen als je blij bent net het resultaat.
    Ik wil ik nog mee doen, kijken hoe het mij vergaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooi kaartje heb je gemaakt. Ik heb het ook wel eens dat ik niet tevreden ben met een kleur of stempelwerk. Dan gaat het in een mapje en begin ik overnieuw.
    Formule 1 is iets voor mijn jongste zoon, die zit dan met zijn Max -petje op voor tv ☺ ,of te genieten of juist niet, dat was dus nu het geval 😉
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. haha ik heb met genoegen je verhaal zitten lezen. Het ziet er prachtig uit hoor. Kleuren is ook niet mijn ding dus ik vind het al snel heel mooi hoor!
    Croetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
    En met het kijken naar Max was je vandaag snel klaar. Wat jammer, he!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vindt het een heel mooi kaartje hoor.
    Dat kleuren is ook nog niet zo mijn ding.Ook ik moet nog heel veel oefenen.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ach gossie, je had je dag niet vandaag. Eerst een kleurteleurstelling en toen een Formule 1 teleurstelling.
    Maar jij hebt je mooi teruggewerkt. Wat een schitterende kaart!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, het resultaat is super geworden, na al die knutselpech! Je mag trots zijn! En Max had ook pech zo te lezen. Jammer hoor!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een kaart met een verhaal maar wat een plaatje heb je ervan gemaakt. Je inspanningen zijn wel beloond hoor (beter dan Max z'n inspanningen :()
    Heel mooi ingekleurd en afgewerkt, top-lift.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is een mooie kaart geworden!!
    Ja kleuren is leuk maar blijft een dingetje, is toch kunstwerk vindt ik..maar misschien komt het omdat wijzelf er met onze neus bovenop zitten.
    En gebruik je wel de goede inkt? Misschien dat hij daarom vervaagt.
    Fijne dag vandaag.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super mooie kaart is het geworden. Knap dat je toch weer opnieuw bent begonnen. Bij mij was het een gevalletje "jammer dan....." geworden want kleuren is niet zo mijn ding.
    Leuk dat je volger bij mij bent geworden. Vanaf vandaag heb jij er ook een volger bij.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi hoi Isolina
    Wat een mooie stempel heb je ingekleurd, ik denk dat we allemaal weleens mislukte kaartjes hebben! Door veel te oefenen met inkleuren gaat het steeds beter en het soms bewust weg leggen helpt ook dan kijk je met nieuwe ogen...
    De vervaagde zwarte lijntjes werk ik met een superdunne fineliner bij dan krijg je niet dat dubbele lijnenspel
    Ik vind je kaart heel mooi geworden zo in 3 stukken verdeeld!
    Jammer dat je niet meer kon genieten van Max....
    Ik was werken heb ervook niks van gezien....
    Liefs en groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. O jee... heb je zoveel werk eraan gehad en dan krijg je dat! Ik werk ook bij met een heel dunne fineliner indien nodig. Maar je tweede poging is heel mooi en je kaart is een plaatje! Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een super mooie lift kaart heb je gemaakt
    ja ik stempel met de stempelhulp en doe zeker 3 keer inkt op de stempel
    en als het dan na het kleuren nog niet mooi is ga ik er voorzichtig met een fineliner overheen
    bedankt voor de tip van het blog van de 2 sisters on the blog
    een leuk blog en ik heb me gelijk aangemeld als volger
    zo ook bij jou.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh, heden nog aan toe! Dat is een heel gedoe geweest. Ik kan me je frustratie zo voorstellen! Maar uiteindelijk heb je er een supermooi kaartje mee gemaakt. Mooie stempel is het!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat was dan wel balen voor je.
    Maar je kaart is in ieder geval wel mooi geworden, zo in 3 delen. Dat lijkt me dan inderdaad ook spannend, als je het in 3 delen moet gaan snijden. Gelukkig dat het goed gegaan is.
    Gezellig dat je meedoet met de Challenge van Kleuren met potloden.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind hem heel erg mooi. Jammer dat het de 1 keer mislukte.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een super mooi kaartje is het geworden gelukkig dat het allemaal is goed gekomen want is altijd balen als iets niet wil lukken
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kaart geworden, ondanks de troubles...Echt mooi gekleurd!
    De enige manier om nogmaals een afbeelding te stempelen is voor mij met een stempelhulp, waarin de stempel nog zit op dezelfde plek van de eerste keer stempelen...
    Uit de hand lukt het me nooit...
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Absolutely gorgeous ! Your colouring is stunning and the design is just fabulous. Thanks so much for sharing and for playing along at ATSM.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige kaart is het geworden. Gelukkig is het helemaal goed gekomen.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Je avontuur is meer dag geslaagd Isolina je kaart is zooooooooo mooooooooi geworden en denk maar inspannende ontspanning whaha met je rode wangetjes. De aanhouder wint en ik zou het ook doodeng vinden om door te snijden. Zal dat ook van te voren kunnen? vast tapen en dan stempelafdruk maken en inkleuren??? wie weet ik ga het ook proberen!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een fantastisch mooi kaartje is het geworden crealientje
    prachtig !!
    lieve groetjes van Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  26. De aanhouder wint! Tof toch. Onwijs mooi geworden hoor! Enne niet zo kritisch op jezelf, het kleuren ziet er goed uit hoor!
    Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooie kaart van jou zeg, ik vind hem mooier dan de voorbeeldkaart ;-)
    Wel balen van je verpeste kleurwerk pffff.
    Lieve groetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Heel leuk geworden ! Mooi ingekleurd! Ja, dat heb ik ook al gehad met dat dubbele stempelen. Je probeert toch en dan, "neen, nooit meer doen !" Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  29. super leuke kaart
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt member creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  30. gek he om zo'n mooie afbeelding dan in stukjes te snijden, maar het geeft toch wel een bijzonder effect vind ik!
    Mooi gekleurd!
    Fijn dat je meedeed aan onze vlinderchallenge! Hopelijk ben je er de volgende keer ook weer bij!
    Nancy DT Creative Sketchy Girls

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een prachtig kaartje. Heel mooi gekleurd ook.
    Super leuk dat je mee deed met de liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen