Volgers

maandag 5 augustus 2019

Kraanvogels!

Hallo Allemaal

Bedankt voor jullie reacties op mijn vorige kaartje!

Vandaag een kaartje die een aantal van jullie wel kennen van Steelsteekje
Bij Scrapping 4 Fun vragen ze Stitching op je kaart,
 dus ik dacht daar vind ik deze wel mooi passen :)

Had de kaart hier nog niet geplaatst dus komt mooi uit.

 Patroon van Sjaak van Went.
3D Plaatje van Yvonne Creations
 De kleur is Jade groen komt niet zo mooi uit op de foto.
(In het echt is,al zeg ik het zelf prachtig. )

 Andere Challenges:
 crafty animals challenge-29 AG with animails.
creative fingers challengeblog 168 AG 
mijn hobbyhonk 12-alles-mag 

Heb een top plekje behaalt bij:


Helemaal Happy!

Geniet van het mooie weer!
Lieve groetjes Crealientje.


23 opmerkingen:

  1. Wauw! Wat een prachtig kaartje is dit. Het plaatje is mooi maar jouw borduursel is prachtig! Ik ben ook nog even naar beneden gescrolled want ook ik ben al een poosje niet bij je geweest. Vakantie en mijn hobbyruimte klaarmaken waar ik ook workshops ga geven. Vanmiddag de laatste loodjes en nu is het af. Daar krijg je weer zo'n zin van. En jij bent gelukkig ook weer op de rit las ik. Wel heel vervelend van je knie. Ik heb beginnende artrose in mijn vingers. Hoop dat het nog heel wat jaren bij beginnend blijft. Ga nu gauw weer verder bloggen. Tot gauw maar weer!! Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi kaartje en gefeliciteerd met je topplaatsje.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart en gefeliciteerd met je winnende kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie frisse zomerse kaart.
    Mooi borduurpatroon.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een fijntjes werkje!
    Prachtig gedaan.
    Mijn dochter heet Jade, dus ik vind dit vanzelfsprekend een super mooie kaart😉

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtig borduurkaartje, wat een klus!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaart heb je gemaakt.
    Stitching op je kaart moet wel helemaal goed komen bij jou ...
    Gefeliciteerd met je topnotering, wat een super leuke kaart is dat.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. helemaal leuk is deze zo ! geslaagde creatie
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart!..blijft leuk en geborduurd kaartje.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi Isolina
    Wat een leuk kaartje, mooi borduurwerk weer!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooie kaartje! Je borduurt heel mooi! Prachtig patroon ook!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Namens Angela mag ik je hartelijk bedanken voor het meedoen aan de Alles-Mag challenge bij Mijn Hobbyhonk!

      Verwijderen
  12. Wat een prachtige kaart, supermooi borduurwerk en heel mooi plaatje ! En proficiat met je topper, die hondjes zijn zo leuk ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi kaartje met lief plaatje en prachtig borduurwerk!
    Gefeliciteerd met je kaartje.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kleurencombo, plaatje en borduurwerk ook top. En ook nog een topplaatsje met je topper, proficiat !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nice lovely card...

    Thank you so much entering our this week challenge at the scrapping4funchallenges .Looking forward to see you next challenge

    Hugs
    Rituparna DT S4F

    My blog
    theenticingcreation.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi en subtiel borduurwerk, ik doe het je echt niet na! Het omlijst het mooie plaatje perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een mooi geborduurde kaart het is net een schilderijtje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Very Pretty. Thanks for playing along with us at Crafty Animals. Lisa DT

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Weer een vogel maar dan een hele bijzondere....hij komt mooi op tussen je prachtige borduurwerk! Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen