Volgers

vrijdag 7 december 2018

'Tis the Season for Awkward Holiday Chaos - Day 7 Bingo!!!

Hallo allemaal,

De laatste :) !
Deze is zo fout, hahaha, dat ik hem toch stiekem heel erg leuk vind.
De kleur niet mijn ding.
€ tekens, nee hoor, met Kerst denk ik niet aan geld.
Onderhandelen doe ik niet, ik geef gewoon uit als ik het kan, en er zin aan heb :) 

Een kaart met een dikke  ;),
Humor de beste medicijn!

 Het is rood/paars/ wit.

 Hahaha, het geld .......... is bijna op!
Ze heeft er al rose haren van gekregen:)

 
 







Bingo rijtje: Plaid/ Bugaboo Image (de leuke freebie van vandaag)/ Star.
 
Ik hoop dat dit niet een overkill aan kaarten was.
Ben benieuwd naar jullie reacties. 
Bedankt voor je bezoekjes,
 en de moeite om mijn creaties te bekijken.

Wens een ieder een heel goed weekend!
Mag wel met iets minder regenen, tijd voor de lichtjes van de Kerst versiering :)
Wie wel van regen houdt, veel freubel plezier!

Zondag is gepland voor bloggen, dus ....... Tot dan!
Rust, ppffff!!!!!Hahaha.
Liefs Crealientje. 

6 opmerkingen:

  1. LOL, love your negotiate idea, and sale star! LOL. Great card! Thanks for joining in the Holiday Chaos challenge! Shelly, GDT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Adorable card, and I love the story it tells! We're so happy that you joined us for Bugaboo Stamps' Holiday Chaos this year - good luck!
    Jen L
    Bugaboo Stamps DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker foute kaart met onze Stella.
    Zó gaaf dat je alle dagen hebt meegedaan en ik hoop voor je dat je in de prijzen valt. Succes. Leuk dat je met de Holiday Chaos hebt meegedaan!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb ze stuk voor stuk bekeken,jouw kaarten vervelen nooit want ze zijn allemaal zo verschillend! Een prachtige reeks hoor!! Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waw, je hebt de hele week uitgedaan! Super! Deze is echt te gek, ben ook verkikkerd op Stella, dus... Grappig met de eurotekens erbij... en haar haarkleur... Ha ha!
    hopelijk win je een stapel Bugabootjes!
    Nancy GDT CTB

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, roze haar van de prijzen, míjn haar wordt er grijs van hihi. Hele leuke serie kaarten en allemaal mooi gemaakt Isolina. Het was geen opgave om ze allemaal te bekijken hoor. Ik ga duimen dat je in de prijzen valt ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen