Volgers

zondag 16 december 2018

Kerst Candy gesloten!

Hallo Allemaal,

Ik heb nog een Kerst Candy voor jullie :)

Ik heb onlangs bij Dutch Doobadoo een prijs gewonnen met mijn tasje.


Daar tussen zaten 2 dingetjes die ik al had,
Dinsdag laat ik zien wat er allemaal bij de prijs zat, kan nu geen foto maken :)



Die wil ik aan 1 van jullie gaan geven voor de Kerst.
Er zit geen verpakking omheen.
Deze Candy blijft open tot Dinsdag 18 december 2018 / 18:00 uur.
Vind je dit leuk , laat dan een reactie achter onder dit berichtje, dan doe je mee.

Hier is het nog een beetje wit buiten. Begint beetje mistig te worden. Minder!
Zit lekker binnen met de lichtjes en kaarsjes aan.
Heerlijk!
Krijg zo visite, gezellig!

Iedereen een hele fijne dag verder, liefs Crealientje.
 

13 opmerkingen:

  1. Je tasje was dan ook erg mooi, dus verdiend gewonnen!
    Leuk dat je de dubbele dingen weg wilt geven,echt lief!
    Ik doe natuurlijk graag mee.
    Hier ook mistig en smeltende sneeuw,ongezellig.
    Fijne dag nog verder,wij “broederen” ook lekker binnen!
    Liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super gaaf dat leuke tasje en die prijs, dik verdiend Isolina!! Wat ook gaaf is dat je ons weer gaat verwennen, hartstikke lief en die huisjesrij vind ik meer dan leuk dus waag graag een gokje!!
    Hier nog wel alles wit maar ook dikke druppels overal aan dus morgen zal het wel verdwenen zijn. Ondanks die witte pracht de hele dag al somber en donker maar binnen meer dan knus dus niks te mopperen!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat tasje was natuurlijk ook een dikke prijs waard!! Wat een gaaf exemplaar. En wat lief dat je de dubbele dingen aan ons wilt weggeven. Ik doe heel graag mee, heb ze beiden nog niet! EN weet daar echt wel raad mee. Ik geniet erg van de lichtjes in en om huis. En hoef er in tegenstelling tot ander zondagavonden ook niet meer uit vanavond, dus lekker knus bij de kachel...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Doe ook graag mee,je had ook een mooi tasje gemaakt,de stencils heb ik ook nog niet, hier ligt nog wel wat sneeuw en miezerd het nog wat,zijn net weer terug van een kerstconcert en nu lekker opwarmen.....groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is dan ook een prachtig tasje.
    En wat lief dat je daar wat spullen van weg gaat geven. Ik heb deze mallen niet, dus doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die prijs die je won was ook zeer verdiend, ik vond het zo'n leuk tasje!!
    Ik doe graag mee met deze kerst candy, ik heb beide mallen niet.
    Wat een gped idee trouwens om het zo op te lossen, een leuk kadootje voor je volgers.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het was ook een heel lief tasje en wat gaaf dat je er een prijs mee hebt gewonnen Isolina, gefeliciteerd. Ik doe niet mee want heb beide stencils. Succes aan de deelnemers.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gave prijs heb je gewonnen Isolina!
    Het tasje is ook schitterend gemaakt!
    Lief van je dat je onder ons nog wat verloot.
    Ik heb beide mallen niet en doe heel graag mee!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je tasje is ook erg mooi! En leuk dat je prijsjes weg wilt geven. Ik doe alleen niet mee. Heb de kerststencil zelf en de huisjes vind ik zelf niet zo leuk. Succes voor de anderen!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Proficiat met je prijsje en lief dat je de dingen die je dubbel hebt wilt verloten, ik doe graag mee. Altijd leuk om een kansje te wagen.
    Hier geen sneeuw gezien alleen maar regen.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het tasje ziet er ook heel leuk uit niet gek dat je daarmee in de prijzen bent gevallen. Ik zou het leuk vinden om een kerst cadeau te krijgen, lief dat je ons mee laat delen in je feestvreugde!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben benieuwd naar je prijs, maar dat komt nog wel. Het was ook zo'n super tasje. Ik ding graag mee naar die leuke mallen want die heb ik nog niet en staan wel op mijn lijstje.
    Wat een leuke kaart ook uit je vorige post. Lijkt wel een beetje op Holly Hobbie van vroeger.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Van harte met je prijs, altijd fijn! Het tasje is ook een plaatje! Wel jammer dat er twee dingen bijzaten die je al hebt, maar dan ook wel weer leuk dat je daarmee iemand heel blij kan maken.

    BeantwoordenVerwijderen