Volgers

zondag 30 december 2018

Kaasplankje!

Goedemorgen allemaal,
Hoe gaat het met jullie?
Hebben jullie gezellige Kerstdagen gehad? Wij wel.
Heerlijk gegeten, gewandeld, relaxen en hobby :).
De tijd vloog om.
We hadden als het ware 4 Kerstdagen, hahaha.
Ook hebben we geshopt in tuincentrum, 40% korting op Kerst artikelen,
 ik heb lichtjes, mooie ballen, enz, gekocht voor volgend jaar. 

Nu komt Oud en Nieuw in zicht en dat betekent : Bakken, heerlijk!
Ik ben niet zo van het vuurwerk, maar oliebollen sla ik niet over:)
Op het menu staan Oliebollen, Appelflappen, Roombollen, Kipnuggets, banaanpropjes (kleine stukjes banaan omhult met deeg, net als een appelflap)
 en voor 's avonds een Borrelplankje(hapjes) maken.

Maak best veel, maar wat te veel is gaat naar Moeders, en in de vriezer!
Het is zo op, hhhmmmm!!!
(Dus of het de vriezer haalt is nog maar de vraag)

Mijn kaartje van vandaag is een Kaasplankje voor de Challenge 46 bij Dutch Doobadoo.
Mijn inspiratie kwam uit het idee, dat ik met Oud en Nieuw een  Borrelplankje maak.
Ik dacht leuk Hollandse stijl aankleden, met een plaatje van Syta van Gelderen nr als uitgangs punt.
Dit is het geworden:
Mal van Dutch Doobadoo Kaasplankje 

De sketch voor de Challenge. 

 Papier met delfsblauw, van Eline's buitenhuis Md

 De chrysant is van Ali.
De swirls van MD
Ik had nog kaas kralen van mijn sierraden maak tijd.
Stempel van Ali.
 Op het kaartje staat Enjoy en dat is meteen mijn boodschap aan jullie, geniet van de jaarwisseling!
Heel veel plezier!
Iedereen een heel goed, creatief en gezond 2019!
Ook ben ik in de Top 3 terecht gekomen bij Knutsels en kadootjes met deze kaart!


Door de drukte vergeten te mailen , zal ik zo meteen doen:)
Hoop dat ik nog optijd ben, ik mag namelijk gastdesigner zijn.
Helemaal Happy het Oude jaar uit, en het Nieuwe jaar in:)

Fijne Zondag allemaal!
Lieve groetjes Crealientje.


17 opmerkingen:

  1. Wat een leuk Hollands kaasplankje heb je gemaakt.
    Jij ook een fijne jaarwisseling gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk post bij je, het water loopt me in mijn mond...oliebollen en kaasplankje...jammie!!!!
    Heel gaaf gedaan Isolina en ik wens je een heerlijk uiteinde (met al die lekkere hapjes) en een Happy Nieuwjaar!!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat een leuke kaasplank, ik ben een echt kaasmeisje;-) En wat zijn die kralen kaasjes gaaf zeg! Dit past helemaal om het jaar mee te eindigen! Ik wens je dan ook een heel fijne jaarwisseling en een prachtig 2019! Gefeliciteerd met je toppertje!
    En dank je wel voor je prachtige kerstkaart en wensen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat een prachtig kaasplankje, dat heb je supermooi versierd ! Ik wens jou en je familie een superfijne (en lekkere !) jaarwisseling en het allerbeste voor 2019, vooral veel hobby-plezier ! Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellige kaasplank heb je gemaakt Isolina. Die "kaaskralen" zijn er geweldig bij. Het water liep me al in de mond bij je verhaal en nu krijg ik ook nog trek in kaas..mmm
    Gefeliciteerd met je toppertje, altijd leuk.
    Dank je wel voor alle inspiratie het afgelopen jaar. Alvast een fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2019 gewenst. Veel plezier met al het lekkers ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is er veel te zien op je mooie kaasplank, Isolina. Terwijl ik dit zit te lezen en te typen geniet ik (heel toevallig) van een lekker stukje oude kaas.
    Wat een bakplannen heb jij zeg! Bij het lezen alleen al voel ik me een kilo groeien....haha.
    Proficiat met je toppertje. Hij is ook errug gaaf.
    Gezellige jaarwisseling!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat ga je lekker dingen maken morgen! Kan me voorstellen dat je er zin hebt! Die bananenpropjes klinken lekker! En trouwens alles wel! Peter bakt de traditioneel oliebollen, maar Jeroen probeert elk jaar wat anders. Wat hij nu gaat uitproberen weet ik niet, maar hij neemt et mee naar ons...
    Je kaasplankje ziet er heel mooi uit! En je bent niet te laat hoor, wij doen niet zo moeilijk. En het was overduidelijk dat je de nummer 1 van de top 3 was na stemming. Ik ga je zo nog even mailen.
    Heel fijne Oudjaarsdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goh je hebt het er morgen maar druk mee om al dat lekkers te maken! En je kaartje was ook zeker een top 3 plekje waardig heel mooi gemaakt.
    Fijne jaarwisseling en een mooi,gelukkig, creatief maar bovenal een gezond 2019.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een énig kassplankje Isolina maar het échte dat vanavond op tafel zal staan (plus de rest😊) dat wordt smikkelen en smullen!
    Heel fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2019!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En natuurlijk dikke proficiat met je winnertje, prachtig!

      Verwijderen
  10. mooie kaart Crealientje
    Fijne Jaarwisseling en alle goeds voor 2019

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele leuke kaart.
    Fijn dat je er dit keer weer bij bent!
    Fijne jaarwisseling.
    Groetjes Nicolette DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk Hollandse kaart heb je gemaakt! Leuk dat je meedoet met dit kaartje bij onze challenge, dank je wel.
    Hier geen zelfgebakken oliebollen dit jaar. Onze feestdagen lopen wat anders zoals je op mijn blog kon lezen. Dus heel rustig en lekker wat bolletjes en flappen gekocht.
    Een fijne jaarwisseling!
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk plankje is het geworden en zo leuk met het kaasplaatje en kaaskralen!
    Een heel gezellige avond gewenst: aan de hapjes zal het niet liggen, haha!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hello… Thanks for joining our challenge with your lovely project, hope you can join us next time.
    Diane Louise
    [Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gorgeous card, thanks for joining us at Crafty Friends . Xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Love all the details, great job!Thank you for joining in our Challenge! Marciava Warrell~ Pile It On! Challenge Blog Design Team Member

    BeantwoordenVerwijderen