Volgers

zaterdag 1 september 2018

Voorbeeldkaart voor Challenge 4 bij Steelsteekje!

Hallo bloggers,

Leuk dat je weer komt kijken.
Dit weekend zul je me vaker voorbij zien komen, hahaha!

Vandaag is bij Steelsteekje challenge 4 van start gegaan.
Thema: rozen op je borduurkaart!
Mijn voorbeeldkaartje is een verhuiskaart geworden:

 
Zoals velen van jullie weten ben ik met dit Challenge blogje begonnen. 
Dit is zo leuk om te doen :)
Het groeit gestaag, en de deelnemers maken zulke leuke kaartjes! 
Super blij mee!!!!

Het liefst geef ik ze allemaal een prijsje. 
Dat kan natuurlijk niet, anders raak ik binnen een mum van tijd blut, hahaha!!!
De random winnaar( een ieder maakt kans) ontvangt een prijs, en de top 3 een kleinigheidje.
Dat is te doen uit eigen middelen :)

Voor wie het leuk lijkt, ga vooral eens kijken bij Steelsteekje!
(beetje promoten vinden jullie toch niet erg:)

Gezellig dat je me weer bezoekt, en tot morgen.
Laat dan mijn Gast designer kaart voor Dutch card Lovers zien.
Ook doe ik een grote blogronde om jullie te bezoeken. 
Heb al jullie moois voorbij zien komen in de vakantie, dus een paar bakjes koffie erbij en heerlijk bloggen:)

Fijne Zaterdag!!!
Liefs Crealientje.



 

6 opmerkingen: