Volgers

zondag 2 september 2018

Ruik ik taart!


Hallo allemaal,

Leuk dat je weer komt kijken.

Vandaag een kaart voor Dutch Card Lovers
 Het thema is Alles mag!

Ik mocht Gast Designer zijn, en ik heb deze kaart voor ze gemaakt:




 Hollands thema weer gebruikt.
Vind ik wel leuk bij het Appeltaart recept passen :)
De kok digi is van Bugaboo Stamps.
Ingekleurd met Faber Castell.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Kleuren is nog steeds een uitdaging :) 

Doen jullie ook gezellig mee?
Het is tot vrijdag 14 September 2018 sluiting om 18:00 uur. 


Wens jullie een fijne Zondag toe.
Tot straks!
Liefs Crealientje.

17 opmerkingen:

  1. Wat een gezellige, schattige kaart.
    Ik vind dat je mooi gekleurd hebt hoor!
    De tekst samen met het dikke bakkertje is zó leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kaart, fris en vrolijk! Leuk dat je onze gastdesigner bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele leuke kaart heb je weer gemaakt.
    Ik vind dat je het mooi ingekleurd heb hoor, maar ik ken het gevoel .....
    Leuk dat je het recept erbij gedaan hebt.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een enig kaartje. Bedankt voor je mooie woorden op mijn blog.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je wel voor je reactie op mijn blog en inderdaad ... de sluiting is 14 september, hoor! Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart met die gezellige bakker. Mooi en fris ingekleurd en lekker het recept erbij :) Een mooie kaart als gast-designer.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een supermooie en leuke kaart, die bakker is prachtig gekleurd ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk kaartje heb je als gastdesigner gemaakt. Gezellige kok!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gorgeous card and lovely joining you as Guest Designer.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuke kaart met een leuke stempel
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gorgeous I love it tha ks for joining us at Angies Digital Stamps Challenges hugs Aly (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ruik de taart haast bij het zien van deze mooie kaart!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart ! Heerlijk die verse taart hihi. zo mooi ingekleurd .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke afbeelding heb je gebruikt en een prachtige kaart gemaakt. Wat leuk dat je meedoet met onze challenge KMP.
    Suc6 met het winnen en anders met de top 3.

    Lieve groetjes,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Yummy! Your card is adorable. Thanks for joining in the Catch the Bug Anything Goes Challenge, Lisa Lynn DT.

    BeantwoordenVerwijderen