Volgers

zaterdag 15 september 2018

Ik geef je een roosje, een roosje.........!

Hallo Allemaal,

Hoe gaat het met jullie?
Met mij goed. Ben momenteel druk met de tuin. 
Dode materiaal eruit.
Gekregen planten erin:)
Herfst klaar maken noem ik het maar:)
 Dan kunnen de pompoenen er volgende week weer worden neergezet .
Ook de bloem bak moet ik nog vullen met herfstplantjes.
Het is nog prachtig weer, dus handen uit de mouwen.

Vandaag een kaartje met rozen( Challenge 4 bij Steelsteekje)


 Ben begonnen met groen cardstock,  daar rood cardstock op gemat.
Patroon heb ik van het Net, en weet niet van wie het is, dank daarvoor.
Plaatje is van Doe maar!( een oudje) en 3d opgewerkt.
Afgewerkt met rhinestones en dauwdruppels.
Heb er geen tekst op gedaan, zodat ik het tezijnertijd kan gebruiken,
 wanneer ik het nodig heb.
Hoe vinden jullie de kaart?
 Close up!


Vanavond kom ik weer bij jullie kijken, wat jullie deze week, weer voor mooie dingen hebben gemaakt.
Bedankt voor je bezoekje!
Ik ga weer tuin kabouter spelen :):):)

Fijn weekend verder, en liefs Crealientje.

25 opmerkingen:

  1. Wat een mooi geborduurde kaart Crealientje. Fijntjes geborduurd en die roos heb je zo mooi opgewerkt en die dauwdruppeltjes maken het helemaal top. Net of het "leeft".
    Veel plezier met tuinieren.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn borduurwerk, mooi geheel. De rhinestones en dauwdruppels maken het helemaal af.
    Fijn weekend, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hel mooi kaartje met top-borduurwerk Isolina! Wij zijn ook druk in de tuin, al een enorme berg blad opgeruimd want na de droogte begint de herfst nu toch echt op gang te komen. Straks bakken en potten leeg en dan langzaamaan winterklaar maken maar eerst nog even het toetje zomer en genieten!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw zo chic.
    Dit is echt een kunstwerkje, zo mooi gemaakt.
    In de tuin is er ook altijd wel wat te doen, maar eens die er netjes bij ligt is het genieten.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig borduurwerk, tuinkabouter...past perfect bij de roos.
    Fijn weekend!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ha, de tuinkabouter heeft een heel mooie rozenkaart gemaakt, met borduurtje en al!
    Fijn weekend!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje Crealientje....de roos lijkt net echt met de waterdruppels! Mooi geborduurd ook.....vind ik zo knap!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mijn handen jeuken ook wast betreft de tuin, maar ja er is nog zoveel meer te doen.....werk, camping afbreken, opruimen, onze pup opvoeden.....ik kom er gewoon niet aan toe, aan de tuin.

    Wat een leuke kaart, mooi hoor, dat borduur werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik geef je een roos elke dag! Nu krijg ik dit liedje natuurlijk niet meer uit mijn hoofd! Mooie rozen op je knappe gemaakte borduurkaart! Succes met herfstklaar maken van je tuin!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel gaaf dit kaartje. En gelukkig heb ik de radio aan staan,anders had ik net als Gerie de hele tijd dit liedje in mijn hoofd. Moedig om de tuin in te gaan. Doe ik morgen ook, maar dan zitten en genieten van de verjaardagsvisite voor mijn zoon...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie borduur kaart met die mooie rozen, deze bloeit nog erg mooi , in de tuin zijn ze bijna uitgebloeid. Deze week kunnen we nog lekker genieten in de tuin en ga ik ook zeker doen.Bij ons op de kwekerij is nog wel heel veel werk te doen voor we in de winter stand gaan.
    Maar gaan deze week eerst genieten.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie borduurkaart heb je gemaakt.
    Schitterend hoe je de kaart opgevuld hebt.
    Wat een mooi patroon, lijkt wel een beetje op een patroon van Ann's paperart.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtige kaart, wat een werk dat borduursel erom heen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende kaart Isolina! Hele mooie kleuren en wat een prachtige combinatie van borduren en 3D!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beautiful card and love your interpretation for my theme of One For the Girls/Ladies challenge. Thanks for entering your lovely card and good luck in the draw ♥ PINK GEMS
    [aussie aNNie designer for Pink Gems Challenges]

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauww wat een pareltje Crealientje
    super mooi kaartje !!
    fijne zondag liefs van Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo tuinkabouter, is alles gelukt in de tuin? Je kaart in ieder geval! Hij is prachtig.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lovely card. Thank you for joining the challenge at Crafting with Dragonflies. Hope to see you again next time.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Isolina. Mooi weer in de tuin! prima voor het opruimen. Je kaart is prachtig geworden., IK ben ook druk bezig om een kaart voor de uitdaging te maken. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Great project thank you for joining in at Simply Create Too

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Great card!The stitching makes it extra special!Thank you for sharing with us at the Crafty Gals Corner!Hope you join us again soon!
    Hugs
    Kleri DT
    http://craftygalscornerchallenges.blogspot.co.uk/
    http://kefartworx.co.uk/ (My blog)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. A really pretty card - love all the stitching.

    Thanks for joining us At Gem of a Challenge.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Beautiful card. Thanks for sharing your lovely work with us at Crafting with Dragonflies and we look forward to seeing you again.

    BeantwoordenVerwijderen