Volgers

donderdag 28 september 2023

Verjaardagskaart voor 18 jarige Herfst /Vintage!

Hallo allemaal,

Dank jullie wel voor de lieve woorden en condoleances naar aanleiding van het overlijden van mijn Broer Charles Dini💗

😇Hij zal gemist worden😇

 

Natuurlijk wil ik jullie ook bedanken voor de reacties op mijn Passieflora kaart.Ik heb ze weer met plezier gelezen.

Momenteel probeer ik het kaarten maken weer op te pakken, en heb een kaart gemaakt voor een binnenkort 18 jarige.

Heb hem in een vintage look gemaakt, met herfst details.

Het verhaaltje bij het kaartje is dat de jonge man als monteur stage loopt in een autogarage. (vogelverschrikker in tuinbroek en gereedschap). In zijn vrije tijd werkt hij bij als keukenhulp in een  restaurant(koffiebeker).

Hij is ook nog een gamer(gamepad) en naar school gaan niet te vergeten, kortom een stoere vent :)

 
 Op de inschuif tags staat ook nog iets leuks!
                                                       Een close up :)
 
                                                    Hoera is een stans van Crealies

Gefeliciteerd, 18, herfst critters en gereedschap en de herfstblaadjes zijn mallen van Marianne Design.

De leuke Herfst figuren komen uit een blok van  Autumn Beauty set of Acesories - Autumn, Craft O'Clock.

Spinnetjes ik dacht van memory box.

Gamepad....? 


Ik wil deze kaart mee laten doen bij:

HobbyVision Challenge 37 Herfst  

 Scrapping4 fun challenge 227Vintage.

2 sisters on the blog challenge-78 Herfst 

girlz makes guyz cards.challenge-7-een-herfstkaart 


 Momenteel ben ik nog druk met bedankkaartjes maken,ik heb  ze bijna klaar. Ik nader de 100st.

Komend weekend doe ik weer een grote blogronde, tot dan! Fijne week verder.

Lieve groetjes Crealientje.


 

19 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje heb je gemaakt. Heel veel moois op te zien.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige stoere mannenkaart heb je gemaakt .
    Veel leuke details.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave kaart waarop je alles van de 18-jarige hebt verwerkt. Heel stoer!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je een prachtige kaart gemaakt heel mooi met decleuke figuren vsn craft o clock. Fijn dat je weer wat zin in het knutselen hebt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel erg leuk kaartje
    nog veel sterkte,
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart heb je gemaakt met al de elementen erop die op hem slaan! Dank je wel voor het meedoen met onze herfstchallenge bij 2Sistersontheblog.
    Je passiebloemkaartje is ook prachtig!
    Groetjes Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige felicitatiekaart, Isolina
    Wat fijn dat je het knutselen weer hebt opgepakt enmet zo'n leuk resultaat!
    Daar zal de 18jarige blij mee zijn!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige herfstkaart Isolina, vind de jarige vast heel erg mooi, groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is meteen een knaller hoor met alles erop en eraan. Heel leuk met die aparte labeltjes, love it.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is een prachtige binnenkomer, leuke persoonlijke details…de ontvanger zal blij verrast zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tjonge, wat een leuke persoonlijke kaart Isolina! Wat zijn er veel gave details op te zien. Ik kreeg ook net de vraag om iets te maken voor een 18-jarige. Geen Nederlander, en ze weet ook niets over hem. Dat maakt het lekker gemakkelijk. Nog een fijn weekend!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. een geweldige gave kaart Crealientje

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtige kaart Isolina.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Isolina,
    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt en zo'n mooie kleuren.....schitterend!
    Ik heb even teruggekeken en las het bericht over je broer.....wat hebben jullie een zware tijd achter de rug.
    En nu het verdriet en de verwerking van zijn overlijden.....ik wens jullie heel veel sterkte toe!
    Knap dat je weer terug in blogland bent hoor.....ik had je inderdaad gemist!
    Lieve groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een pracht van een kaart heb je gemaakt, Isolina.
    En ook namens mij nog veel sterkte gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super mooi, ik hou van de herfst kleuren.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat fijn dat je hier weer bent!! En wat een mooie kaart.
    En wat heftig dat verhaal van je broer.
    Gecondoleerd met zijn overlijden en heel veel sterkte om alles te verwerken.
    Voor nu toch een fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  18. fijn dat je er weer bent na deze moeilijke periode, het gemis zal wel blijven mis mijn broer ook nog iedere dag na 5 jaar
    wat een mooi kaartje heb je gemaakt met d grote letters en de leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen