Volgers

donderdag 1 juli 2021

Onder water voor Knutsels en kadootjes!

Hallo allemaal,

 

Hoe gaat het met jullie, met mij gaat het goed.

Er komt langzamerhand wat meer tijd vrij voor de hobby en  het bloggen.

Het blijft moeilijk om mijn tijd te verdelen.

Ik kom altijd tijd te kort :), hebben er denk ik wel meerdere.

Maar ik ben er weer!!!

 

Ik heb een onderwaterkaart gemaakt voor mijn borduurkaarten challenge blog Steelsteekje!

Bij Knutsels en kadootjes is het thema: Het is heerlijk, diep in de zee.....


Dit is het geworden:

(Morgen ga ik een betere foto plaatsen)
 

 Andere challenges:

crafty animals challenge-52

dar and diane signs-of-summer 

 

Ik hou het dus kort,

komend weekend kom ik bij jullie langs en ga ik er eens lekker voor zitten:)

Tot dan!

 Ik had ook nog een 2e plek bij do al(l) kreatieves 


Met deze kaart:


Helemaal happy!!

Een ieder een fijne Zomer

 en voor de vakantiegangers een hele fijne vakantie!

Geniet ervan!!!!
 

Lieve groetjes Crealientje.


 

16 opmerkingen:

  1. WOW! This is awesome! Absolutely beautiful! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Signs of Summer’ challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.
    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Please stop in for a visit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende onderwater kaart! Gefeliciteerd met je toppertje

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart en gefeliciteerd met je topper.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart mooi borduurwerk, gefeliciteerd met je toppertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi
    Prachtige kaart.
    Gefeliciteerd met je toppertje
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige borduurkaart als voorbeeld heb je weer gemaakt.
    Zo leuk met al die zomerse kleuren.
    Gefeliciteerd met je topper.
    Altijd leuk.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie borduurkaart Isolina
    Prachtig gecombineerd met prachtig onderwaterplaatje!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zó mooi, jouw onderwaterkaart!
    Proficiat met je 2e plek met die schitterende kaart. Terecht verdiend!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. A lot of work went into your fabulous card, it is so pretty! Thank you for joining our challenge at Double D!
    Diane DD DT {Nellies Nest}

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige onderwaterkaart, gefeliciteerd met je top kaartje!
    fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie onderwater kaart. Wij hebben ook altijd tijd te kort… wij waren een paar weken terug in Enschede. We waren in de buurt van roomberk. Monument bekeken en wat is de buurt daar mooi geworden… er zaten een paar dagen in Losser op de camping. En veel gefietst. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Isolina, wat een mooie kaart heb je gemaakt met dat onderwaterplaatje. En een mooi patroon erom heen geborduurd. Dank je wel voor het meedoen bij K&K. Hopelijk kom je snel weer in balans met je tijd..ontspanning is zo belangrijk..

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Your stitching is fabulous, looks like so much fun to do. And I love your cute die cut jellyfish. Great take on the Mood Board, thanks so much for playing along with us over at The Double D Challenge Blog.
    Judy~DD DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi, hoi, het is net of je bij Sealife in Scheveningen loopt. Je kijkt zo in het aquarium. Prachtig gedaan!!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk kaartje met een mooi borduursel.
    Gefeliciteerd met je toppertje!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaart, mooi het plaatje van de onderwater wereld, en daarbij de mooi geborduurde rand..bedankt dat je mee doet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen