Volgers

dinsdag 27 juli 2021

Een kaartje is leuker dan email!

Hallo allemaal,

 

Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn Zomerse kaartje!

 

 Vandaag zijn deze 2 drukke Panda's op mijn kaart verschenen.

Ze strooien maar met enveloppen alsof het niets is.

Wat hoor ik daar: Wij protesteren, een kaartje is veel leuker dan een email!!!

 

Om eerlijk te zijn ben ik het met hen eens :)

De Egel denk ik ook , het thema is immers Enveloppen 

(nee, dan liever niet van die Blauwe, hahaha,

 tenzij ik iets terug krijg )


Dit is het kaartje:

 


Achtergrond stempel enveloppen van Ali.

COL 1409  Panda van MD

CR 1519     Brievenbus van MD

CR 1355     Gras van MD

CR 1518     Enveloppe van MD (hier kan ook nog geld bij gestoken worden)

CR 1374      Bloempjes van MD

 

Andere Challenges:

carlins kaarten paradijs challenge-36-juli alles mag! 

Wat vinden jullie van deze drukte makers :) ?

 

Gezellig dat je even langskwam!

Fijne dag verder en tot blogs!


 Lieve groetjes Crealientje.

27 opmerkingen:

  1. Haha, wat een leuke kaart met die grappige panda's Isolina. Nee blauwe enveloppen krijg ik ook liever niet maar echte vrolijke post vind ik geweldig om te ontvangen.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo,
    Ik vind het een zeer leuke , vrolijke kaart!
    Ik vind het ook fijn dat je er de materialen bij zet , ook deze van ali express
    groetjes
    tine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leukerd een mooi kaartje Crealientje
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk kaartje met de panda's.
    En als reactie op je tip voor mijn kaartje: https://caroline-creaties.blogspot.com/2021/07/kaartje-voor-claudia.html, ik bedoelde eigenlijk de HB mal, dat is een mal waar ik niet echt veel mee kan. De mal van decotime, de basis, daar heb ik geen problemen mee haha. Maar leuk dat je meedacht!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke kaart Isolina.
    Blauw is wel mijn kleur, maar blauwe enveloppe niet .
    Daar ben ik geen fan van.
    Maar echte post is inderdaad leuk .
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezellig kaartje met die leuke panda's. Ze hebben een heleboel envelopjes om in de bus te doen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gezellige kaart met de panda's tussen al die enveloppen! Ik weet het ook zeker; echte post is altijd nog veel leuker!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een leuk vrolijk kaartje met de 2 panda's tussen alle post.
    En ik ben het helemaal eens met de tekst.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De panda’s brengen de boodschap goed over, wat een leuke kaart Isolina! Ook de flamingo hieronder is geweldig, mét een prachtig borduurtje en fantastische kleuren…Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie kaart! Humor al die enveloppen overal... Ik heb afgelopen weekend ook een kaart met. De pandas gemaakt, maar bij mij zijn ze in de jungle,eind vd week laat ik hem. Zien

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart met de panda's en de enveloppen achtergrond. Inderdaad, helemaal mee eens!
    Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind je kaartje super!! En ben er ook helemaal mee eens met echte post.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk vrolijk pandakaartje, Isolina
    En jazeker echte post op de mat is superleuk!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ooooh dit is wel een hele leuke kaart geworden.
    Zo schattig met de panda's die het fijn vinden om met de enveloppen te spelen.
    Knap gemaakt.
    Bedankt om nog een keertje deel te nemen aan onze lopende challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zeker te weten dat een kaartje leuker is dan een mailtje. En zeker zo'n mooitje die jij hebt gemaakt.
    Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk kaartje. Zo schattig met die panda's.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nou, jouw panda's zijn maar druk met al die enveloppen. Superleuk gedaan!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super leuke kaart met al die envelopjes! Bijna niet te tellen zoveel enveloppen!
    Een kaartje is inderdaad veel leuker dan mail!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige kaart met dit leuke tafereeltje.groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een feestje heb je op je kaart.
    Zo leuk met al die post, die panda's weten daar echt wel raad mee.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke vrolijke panda kaart heb je gemaakt. Nog bedankt voor je lieve reactie op mijn blog. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schitterende panda kaart met rode envelopjes Isolina
    Wens je een mooie donderdag en vakantie toe
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. En gelijk hebben ze, liever een kaartje dan email. Dat heb je wel leuk gemaakt en ze hebben het naar hun zin. Ondertussen heb je er ook een top3 plaatsje mee behaald zag ik, proficiat.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. En zo is het maar net om echte post te krijgen is zo leuk. En helemaal als er deze grappige kaart in de brievenbus zit. Dank je wel voor jou bijdrage aan de uitdaging envelop op de kaart, van de egel. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. super leuk kaartje. Ik had er moeite mee, een kaart met envelop.

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Deze had ik gemist, maar wat een leukerd is dit zeg.
    Vooral als je je berichtje erbij leest😊.
    En ze hebben gelijk, echte post is zoveel leuker!!

    BeantwoordenVerwijderen