Volgers

dinsdag 18 augustus 2020

Kaartje voor Marianne Design Challenge 252!

 Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn vorige kaartje!

Ja, hier ben ik alweer !!!!

๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š


Vandaag even een verhaaltje vooraf.

Een paar weken geleden had ik een dolfijnen enveloppe gemaakt,

 voor de Challenge bij Marianne Design.

 Helaas had ik het niet goed begrepen en je mag met maximaal 5 challenges meedoen.

Ik had er 6 en dat mag dus niet, dom,dom,dom, ik lees altijd de regels zo slecht.

Mijn kaart ging eruit :(


Maar dan blijft het toch knagen!!!

Vandaag kwam ik ineens mijn speelkaart stempel weer tegen CS1055, en ik dacht kan het nog?

Ja,ik kan nog voor 18:00 uur 19 augustus linken.

Dus snel aan de slag :)

Kaart voor de Bridge club, alvast voor de voorraad. 


Dit is het geworden, ik ben benieuwd naar jullie mening:


Beetje moeilijk om foto te maken bij kunstlicht.

De sketch:


Gebruikte materialen:

CS 1055 stempel speelkaarten.

PB 7054 Stukje design papier.

CS 1028 Beterschap en komt wel goed.

COL 1482 ik heb er een flesje sap van gemaakt, tomatensap of cranberriesap :)

CS 0930 pillen, medicijn doosje en hart op de achtergrond.

COL1357 papieren hartjes niet lachen: de voetjes van de uil :)


Laatste kaart voor vandaag hoor, hahaha, anders krijgen jullie een overkill :)

Leuk dat je nog even kwam kijken!

Lieve groetjes Crealientje.


19 opmerkingen:

  1. Superleuke kaart Crealientje!!
    Dan ben je goed fanatiek geweest, maar leuk dat je hem toch nog ergens voor kunt gebruiken
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha....ja dat blijft dan toch dwars zitten he! Maar je hebt een super leuke nieuwe kaart gemaakt, Isolina!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou dit is ook een hele leuke geworden met de sketch Isolina.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeps, dรกt is balen maar je laat vandaag 2 super en totaal verschillende kaarten zien en dรกt is wรฉl dik voor elkaar!!!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze is heel tof, leuk met de tekst op de fles.
    Groetjes,Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart Isolina.
    Mooi gecombineerd zo ,de kaarten met fles, en dan de kei goede tekst erop.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk vrolijk kaartje, Isolina!
    Knap dat je dat in zo'n kort tijdsbestek kunt maken!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat herkenbaar dat lezen soms niet je sterkste kant is ....
    Maar met deze kaart heb je dat helemaal goed gemaakt, wat een leuke kaart voor een bridge-fanaat.
    Opeens zie je het dan hรฉ
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is altijd balen, maar met deze gave kaart maak je het weer helemaal goed.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg mooi geworden.
    Leuk dat je mee doet met de sketch
    Groetjes van Judith
    DT-Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk kaartje en jammer he als je kaartje dan niet mee kan doen.
    Groetjes CAroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is prachtig geworden! Fijn dat je meedoet met deze Challenge Isolina!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuke bridgekaart heb je gemaakt met de sketch Crealientje,
    leuk dat je meedoet met de challenge,
    groetjes van Aniet
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind je kaart echt superleuk geworden!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Goedemorgen.
    Ik ben even aan het terug lezen, ook op jouw blog!
    Wat maakte je veel leuke kaarten.
    Borduren, ik doe dat nooit, maar het ziet er zo mooi uit op een kaart, het heeft wat chique's.
    Ik vind je koeien kaart hรฉรฉl erg leuk, het groepje koeien met die tekst erbij, geweldig๐Ÿ˜‚.
    Jammer dat je envelop kaart niet mee mocht doen met die bewuste challenge, maar ik zie dat je daarmee bij een andere challenge al gewonnen hebt๐Ÿ˜.
    En..... Nu heb je alvast een leuke kaart liggen voor een bridge maatje.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoe gaaf is dit, die sketch heb je prima ingevuld en de kleuren zijn top !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wel heel knap dat je het nog weer probeert. Ik ben er dan meestal klaar mee. Maar jij hebt er nu weer een topkaartje bij!! Leuk.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Deze kaart had ik even gemist.... Leuke kaart voor iemand van de bridgeclub. Alles erg leuk gecombineerd. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een supergaaf kaartje leuke kleuren zo leuk hoe je het hebt verwerkt in de sketch

    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen